Translate

wtorek, 23 kwietnia 2013

Nowa współpraca - Allepaznokcie

Hej!
Jakiś czas temu nawiązałam nową współpracę z firmą specjalizującą się w zdobieniu paznokci - Allepaznokcie.

Dzisiaj dotarła do mnie przesyłka, w której znajdowały się 2 lakiery oraz różne akcesoria do zdobienia pazurków.
Lakier 03 jest koloru fioletowego, a 06 to taki szaraczek.
Nie są to jednak zwykłe lakiery tylko lakiery termiczne, które pod wpływem temperatury zmieniają kolor! 
W słoiczkach znajdują się drobne cekinki oraz diamenciki.
A w fiolkach kolorowe brokaty.
Bardzo cieszę się z nowej współpracy, ponieważ uwielbiam ozdobny manicure. 
Najbardziej jestem ciekawa jak sprawdzą się termiczne lakiery. Nigdy jeszcze nie miałam lakieru o takich właściwościach, więc jest to dla mnie totalna nowość. Na pewno podzielę się z Wami wrażeniami, jak tylko je przetestuję :)

A może któraś z Was miała jakiś lakier termiczny? Ciekawa jestem co o nich sądzicie :)

26 komentarzy:

  1. Serio zmianiają kolory pod wpływem temp?!
    Ja też takie chce!!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam lakier termiczny i jak najbardziej polecam najlepszy jest zmianiający kolorek z fioletu na róż ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na NOWY POST ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam termicznego i jestem ciekawa ich recenzji bo wyglądają pięknie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. też czekam na paczuchę od nich :)

    cudowności dostałaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam na pazurkach lakiery termiczne, są świetne! Uwielbiałam się wtedy bawić zmianami kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiły mnie te lakiery termiczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje;)

    pozdrawiam:*
    i zapraszam do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci zazdroszczę! Też uwielbiam grzebac przy pazurkach! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, ale ja nigdy nie mam cierpliwości do robienia na paznokciach cudów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no to gratuluję współpracy! :)
    lakiery termiczne? pierwsze słyszę o.O

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o lakierach termicznych ;)
    Ale genialne są z tą zmianą koloru.
    Gratuluje współpracy <333
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje współpracy :) ciekawe produkty

    OdpowiedzUsuń
  13. Śweitne sa te lakiery, które zmieniają kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. te lakiery termiczne muszą świetnie wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję nowej współpracy kochana! Pokazuj szybciutko te lakiery na pazurkach. Nie miałam jeszcze żadnego termicznego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam niecierpliwie na post o tych lakierach. o tym jeszcze nie słyszałam, a tym bardziej nigdzie nie widziałam .

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze nie miałam takiego lakieru ;) Bardzo fajne ozdoby do paznokci :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey you´ve a great blog!
    So please check out mine...
    And if you want we can follow
    each other here, on bloglovin and via GFC?
    Let me know!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale Ci zazdroszcze tych termicznych !!!!! Normalnie jestem w szoku ,też bym chciałą taka paczuszke !! :(

    OdpowiedzUsuń
  20. No to teraz czekamy na zdjęcia jakiegoś manicure :)
    Świetna sprawa z tym lakierem termicznym, jeszcze nie słyszałam o takim rozwiązaniu:)

    OdpowiedzUsuń