Translate

sobota, 20 kwietnia 2013

New in!

Hej!
Dziś jak prawie w każdy weekend odwiedziłam moje ukochane galerie handlowe w Poznaniu - Galerię Malta i Stary Browar, w których kupiłam kilka nowych rzeczy, które chcę Wam pokazać :) 
Pierwszą z nich są sandałki na obcasie ze Stradivariusa. Mają dość stabilny obcas, dzięki czemu są bardzo wygodne. Kosztowały 129,9 zł.
Kolejny sklep jaki odwiedziłam to La Senza. Mają tam teraz ogromne wyprzedaże, z których postanowiłam skorzystać :) Kupiłam czerwoną koszulkę z koronką za 20 zł (przecenioną z 59 zł)
oraz czarny stanik za 29 zł (nie znam niestety pierwotnej ceny, ale myślę, że była ona dwa razy wyższa niż aktualna).
Nie mogłam przejść obojętnie obok mojego ulubionego River Island, zwłaszcza że ciągle można coś tam upolować przecenionego. Tym razem w moje ręce trafiły czarne połyskujące legginsy wykonane z cienkiego materiału. 
Leggi kosztowały 30 zł, a ich pierwsza cena wynosiła 99,9 zł.
Dodam jeszcze przybliżenie, które lepiej oddaje materiał, z jakiego są wykonane.
Na koniec weszłam do Sephory, gdzie kupiłam roll-on pod oczy za 10 zł, przeceniony z 39 (jak zwykle do zakupów otrzymałam też próbki kosmetyków). 
W Sephorze również teraz można kupić wiele produktów w bardzo atrakcyjnych cenach, więc jak macie gdzieś w pobliżu tą perfumerię to warto się tam przejść ;)

17 komentarzy:

  1. Świetne zakupy, leginsy to naprawdę super okazja! Obserwuję i licze na rewanż . modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zaszalałaś :P fajne zakupy :)
    widziałam, że w sephorze są przeceny ale nie mam jej u siebie, dopiero jak pojadę do siostry to z pewnością wpadnę tam, ale wtedy to już może być po przecenach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaluje ze u mnie w miescie Sephory nie ma :/ ale w sumie niedlugo bede mieszkac w Londynie wiec bede miec wiekszy dostep i wieksze przeceny pewnie :)

    Buty bardzo fajne :)) i ogolnie fajne przeceny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają legginsy:)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili http://wbrewzasadoom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety nie ma Sephory i bardzo tego żałuję :(
    Bardzo podobają mi się Twoje buciki! Są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. sandały są niesamowite <3
    świetne zakupy:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne łupy
    Butki są śliczne a leghinsów to aż grzech byłoby nie wziąć :P

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobają mi się te buty, czekam na outfit z nimi :))

    OdpowiedzUsuń
  9. leginsy, staniczek i sandałki -- boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam takie skórkowe legginsy, ale chodzę w nich tylko po domu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w sandałkach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy, leginsy są super ;-)))

    ;-***

    OdpowiedzUsuń