Translate

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

New in

Hej!
Zasypało nas, jakby był środek zimy .. Chyba nie było jeszcze takich białych Świąt Wielkanocnych.
Na poprawę humoru wybrałam się w sobotę na małe zakupy. Poniżej zdjęcia moich łupów.
Nie jest tego za wiele, jednak małe rzeczy też cieszą :)

Beżowa bluzeczka z River Island.
 Z tyłu ma głębokie wycięcie.
 Rękawy i materiał na plecach stanowi sama koronka.
 I uwaga - bardzo przyjemna cena bluzki .. ;)
W RI mają teraz spore przeceny i wiele fajnych ciuchów można znaleźć w przystępnych cenach. Jutro chyba znów tam zajrzę ;)

Wstąpiłam też do Rossmanna i Super Pharm i tam kupiłam kilka niezbędnych kosmetyków.
 Płyn micelarny do demakijażu oczu i twarzy AA Pielęgnacja Młodości - nie miałam, ale bardzo lubię micele od AA, więc myślę, że się sprawdzi.
 Dezodorant Dove pure - sztyfty Dove to moi ulubieńcy. Tej wersji (bez)zapachowej jeszcze nie miałam, ale mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie.
 KillyS Preparat do paznokci - Witaminowa Bomba to dla mnie nowość. Nie miałam jeszcze żadnego produktu tej firmy, więc bardzo jestem ciekawa jak się spisze.
 Automatyczna kredka do oczu Lovely to kosmetyk, któremu jestem wierna od lat. Czasami używam jej zamiennie z innymi kredkami, jednak zawsze mam ją w kosmetyczce.
 Mascara Bourjois Volume Glamour Ultra Black. Miałam kiedyś wersję zwykłą Volume Glamour i była świetna! Ta podobno daje jeszcze mocniejszy efekt podkreślonych rzęs, więc myślę, że się polubimy.

No i na koniec weszłam do L'Occitane odebrać próbki kremów do rąk. Miałam po nie iść po świętach, jednak jak już byłam w pobliżu to stwierdziłam, że od razu po nie pójdę.
Miałyście coś z kosmetyków?
Lubicie RI? :)

21 komentarzy:

  1. O kurcze gdzie to takie przeceny w RI , BLUZECZKA ŚWIETNA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam w RI w Starym Browarze w Poznaniu :)

      Usuń
  2. Dove w sztyfcie też są moimi ulubionymi :) tej wersji jeszcze nie miałam.
    A bluzeczka mmmr ^^ piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam zdanie, bluzeczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super bluzeczka
    zazdroszcze tych kremow
    w uk +6 ale wiosna sie chowala...
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzeczka, mam podobną tylko bez wycięć na pleckach z telly w. ;)
    pozdrawiam
    http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta bluzeczka, z chęcią bym ją przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa, jak sprawdzi się płyn micelarny z AA, bo też miałam ostatnio ochotę jakiś zakupić. Słychać o nich wiele dobrych opinii.
    Prześliczna, delikatna bluzeczka! Szkoda tylko, że wciąż wiosny nie widać :D Bo ona taka cieńsza ;)
    A ja z kolei tymi kredkami z lovely malować się nie umiem, jakoś mi nie leżą dobrze w rączce no i szybko się ścierają.

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzka piekna i ile spadła w dół z ceną ;) opłacało sie kupic ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam kiedyś bardzo podobną bluzeczkę, z tym że na krótki rękaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ajć każde zakupy są cudowne i poprawiają humor :) a bluzeczka jest fenomenalna ♥ i kosmetyki też ah ah

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi jesteśmy tego płyn z AA, kremy do rąk w tych małych wersjach też bardzo interesujące:)
    Mieliśmy z tej marki krem do rak i świetnie się spisał, ale ceny bardzo wysokie mają.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna bluzeczka:) ja ostatnio też kupiłam sobie koronkową bluzkę, w ogóle to mam bzika na punkcie koronek:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bluzeczka, ciekawa jestem czy pokażesz nam jakąś stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzeczka cudowna :D zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aby znaleźć perełki w second handach najlepiej przychodzić w dzień dostawy, musisz znaleźć takie lumpeksy gdzie jest zawsze dużo ludzi, musisz sobie jednego dnia zrobić rundkę po okolicznych second handach i popatrzeć gdzie co jest. Ja mieszkam na Głogowskiej i mam taki jeden bardzo blisko domu ;-)

    OdpowiedzUsuń