Translate

czwartek, 18 kwietnia 2013

I love ... blueberry&smoothie - odżywcze masło do ciała

Hej!
Ale mamy piękną pogodę! W dodatku dziś czwartek, a więc weekend coraz bliżej :)
Lubicie owocowe koktajle? A co powiecie na jagodowy koktajl w postaci odżywczego masła do ciała? Ja uwielbiam koktajle pod każdą postacią, więc jestem jak najbardziej za!
Ostatnio moje ciało rozpieszczam odżywczym masłem o przepięknym, naturalnym zapachu koktajlu jagodowego.
Masło zamknięte jest w odkręcanym słoiczku o pojemności 200 ml.
Jego konsystencja, kolor i zapach do złudzenia przypominają jogurt jagodowy, z tą różnicą, że nie znajdziemy w nim kawałków owoców. Dzięki lekkiej, aksamitnej konsystencji masło z łatwością nakłada się na skórę i szybko się w nią wchłania. Nie pozostawia na skórze tłustego filmu, możemy więc niemalże od razu założyć ubranie, bez obaw, że coś się do nas przyklei.
Po zastowowaniu kosmetyku skóra jest wyraźnie odżywiona i jedwabiście gładka w dotyku. Przez długi czas otacza nas słodki aromat soczystych jagód. Według mnie ten smakowity kosmetyk jest idealny na wiosnę i lato. Zimą sięgam raczej po bardziej treściwe masła do ciała. 
Masło dostępne jest w perfumeriach Douglas w wielu apetycznych wersjach zapachowych i kosztuje 29 zł. Ja na pewno kupię następne i będzie to coconut&cream lub vanilla&ice cream albo ewentualnie strawberries&milkshake, jesli będę miała ochotę na kolejny koktajl owocowy.
A Wy, skusicie się na jakieś? :)

21 komentarzy:

  1. ależ musi pachnieć mmmmmm cudeeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zachęciłaś mnie do kupna :) tylko szkoda, że nie mam Douglasa u mnie w mieście... bardzo mnie ciekawi ten zapach :) dobrze, że nie pozostawia tłustości na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie ma jagodowego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma jasnofioletowy kolor, zupełnie jak jogurt jagodowy :)
      zdjęcia niestety nie do końca go oddają ..

      Usuń
  4. Desing opakowania mi sie podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. mialam go kiedys,dla mnie to bardziej balsam niz maslo,ale sprawdzil sie fajnie
    milego dnia
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  6. Skusiłaś mnie tą recenzją , muszę zajrzec do Douglasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się bardzo zachęcająco;) i już czuję ten zapach! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam... :)
    Co do nazwy... to blueberry to borówka, aczkolwiek jaka jest różnica między jagodą a borówką... nie wiem :) A może to jedno i to samo?

    OdpowiedzUsuń
  9. Już sobie wyobrażam jak pięknie musi pachnieć :) Uwielbiam masła do ciała :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jogurt jagodowy... zapach nie dla mnie :(. Chociaż masełko wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  11. jagody...mmmmm az tesknie za latem..jak wezmiesz udzial w zabawie to ruszy w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam zapach jagód ;))) samo opakowanie bardzo zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja raczej się nie skuszę, bo szkoda mi wydać 29zł na masło do ciała:P

    OdpowiedzUsuń
  14. kusi :D
    zapach musi być świetny !

    OdpowiedzUsuń
  15. Troszkę jednak za drogie dla mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach musi być obłędny! ;) Ale cena trochę odstrasza bo prawie 30 zł za masło do ciała to niestety za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Już sobie wyobrażam jak pięknie musi pachnieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej ;) w końcu zrobiłam zdjęcie mojej henny na brwiach, miałyśmy pierwsze zajęcia z henny i jeśli będziesz miała czas to zerknij do mnie i oceń czy nie wyglądam dziwacznie :D
    A po za tym chce dowiedzieć się czy masz jakiej typy filmów, które pojawią się w 2013 roku, bo zrobiłam małą listę, ale może Ty masz jakiś dobry film, na który warto pójść ;)
    Zapraszam do mnie na nowy wpisik: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń