Translate

piątek, 5 kwietnia 2013

Farmona Sweet Secret - waniliowy krem do rąk i paznokci

Hej!
Lubicie słodkie zapachy w kosmetykach? Ja bardzo :) Dlatego nie wahałam się ani chwili nad zakupem kremu do rąk i paznokci o kuszącym zapachu wanilii i indyjskich daktyli. O dziwo to połączenie spodobało się także mojej mamie, która unika kosmetyków o waniliowym zapachu, bo są dla niej zazwyczaj po prostu zbyt mdłe i duszące. Ten krem przypadł jej do gustu na tyle, że ostatnio kupiła sobie kilka sztuk, aby mieć w zapasie ;)


Krem znajduje się w 100 ml tubce zakończonej wygodnym zamknięciem. Opakowanie zakończone jest odpowiedniej wielkości otworem, z którego wydobędziemy pożądaną ilość produktu. 

Kolor kremu jest biały. Ma lekką, aksamitną konsystencję, dzięki której łatwo się rozprowadza i szybko wchłania się w skórę nie pozostawiając na dłoniach nieprzyjemnego uczucia lepkości. Po nasmarowaniu dłonie są gładkie i przyjemnie miękkie w dotyku. Egzotyczny zapach wanilii i indyjskich daktyli jest naprawdę ciekawym połączeniem i długo utrzymuje się na skórze. 

Działanie kremu nie jest jednak długotrwałe i jeśli chcemy utrzymać efekt nawilżonych i gładkich dłoni musimy aplikować krem kilka razy w ciągu dnia. Nie stanowi to jednak dla mnie problemu, bo krem do rąk to kosmetyk, który staram się mieć zawsze przy sobie. Jego uwodzicielski, słodki zapach od razu poprawia mi nastrój, więc jego stosowanie to przyjemność nie tylko dla ciała, ale także i zmysłów :)

Krem jest dostępny w większości drogerii i jego cena wynosi mniej niż 10 zł.
Ja na pewno sięgne po inne apetyczne wersje zapachowe. Kuszą mnie słodkie trufle i migdały, więc może następnym razem mój wybór padnie właśnie na krem o tym ciekawym połączeniu zapachowym :)

21 komentarzy:

  1. ja mam taki tylko z bananami :) sa obłedne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wrazenie ze szybko by mi sie znudzil ten zapach..

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie kremy z tej firmy, ze względu na zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znamy go doskonale Agatko, jego zapach jest wspaniały- uwielbiamy!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej zapach musi być obłędny ♥.♥ lubię serię SS

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam z tej serii piling do ciała i zapach był rewelacyjny;)
    Podejrzewam,że podobnie jest z tym kremem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię słodkie kremy Farmony, aktualnie mam banan&kokos

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś zastanawiałam się nad jego kupnem, jednak w końcu zdecydowałam się na coś innego :) zapach faktycznie ma obłędny

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię zapach kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ta wersję ale scrubu do ciała :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam tego jako kremu do rąk!
    Ale się rozochociłam, muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że za zapachem wanilii nie przepadam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie nigdzie nie ma tych kremów ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też recenzja kremu do rąk, ale troche innego :)
    A tego, niestety, nie widziałam u siebie w drogeriach;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam... ; )
    Obserwuje i liczę na rewanż. ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale kusi mnie, aby to miec ;)

    Zapraszam do mnie na bloga, na kolejny cover ;) : ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zaobserwujesz? ja już kliknęłąm obserwuj liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również nie znam produktu ale chętnie kupię żeby przekonać się o tym ciekawym zzapachu

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój przyszły mąż lubi tego typu kremy, ja używam do rąk, maseł do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Waniliowy...kusi i to strasznie.

    OdpowiedzUsuń