Translate

niedziela, 28 kwietnia 2013

Dove Indulgent Nourishment Body Lotion

Hej!
Niedawno będąc w drogerii Super Pharm trafiłam na świetną promocję balsamów Dove o pojemności 400 ml, które kosztowały tylko 15,99 zł. Bardzo lubię produkty Dove - zwłaszcza dezodoranty, żele pod prysznic oraz właśnie balsamy do ciała, więc nie mogłam przejść obok takiej promocji obojętnie ;)

Balsam do ciała, jaki kupiłam to Dove Indulgent Nourishment, który łączy w sobie odżywczy krem oraz ekstrakt z masła shea.
Kosmetyk znajduje się w dużym 400 ml opakowaniu zakończonym wygodnym zamknięciem i otworem, z którego bez problemu wydostaniemy odpowiednią ilość balsamu.
Pierwsze co mnie w nim urzekło to zapach, który jest obłędny! Naturalny, słodkawy - wyczuwam w nim czekoladę i wanilię, a dla mnie to idealne połączenie ;) Nasze ciało otulone jest kuszącym zapachem przed wiele godzin.
Cudowny zapach to nie jedyna zaleta balsamu. 
Dzięki lekkiej konsystencji kosmetyk z łatwością wchłania się w skórę nie pozostawiając na niej nieprzyjemnego uczucia lepkości.
Efekt nawilżenia widoczny jest już po pierwszej aplikacji balsamu - skóra jest jedwabiście gładka i miękka w dotyku. Po kilku dniach codziennego stosowania ciało stało się wyraźnie odżywione i nawilżone. Poprawiła się elastyczność i koloryt skóry, w efekcie czego ciało wygląda na zadbane i zdrowe.

To kolejny balsam Dove, który mnie nie zawiódł i w pełni spełnił moje oczekiwania. Na pewno wypróbuję jeszcze inne balsamy tej firmy, chociaż nie wiem czy jakikolwiek z nich przebije ten pod względem zapachu .. ;)

13 komentarzy:

  1. dawno nie miałam balsamu z dove, ale kilka kiedyś miałam i też je bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mm zapach musi być boski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie lubię tych zapachów balsamów z Dove, pachną dla mnie sztucznie. Poza tym wolę tańsze tego typu produkty, bo moje ciało jest mało wymagające i nie chce przepłacać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co, ja nie miałam chyba jeszcze żadnego balsamu z Dove:P

    OdpowiedzUsuń
  5. też bardzo lubię kosmetyki dove, najbardziej szampony i odżywki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie trafił mi się jeszcze żaden balsam z dove ;)
    Ale miałam szampon z dove i był bardzo dobry!

    OdpowiedzUsuń
  7. o, swietna promocja! :) a ogólnie świetny blog! wpadnij do mnie w wolnej chwili! liczę, że blog Ci się spodoba i dodasz go do obserwowanych :) miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go i uwielbiałam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię produkty z Dove. Zapach wydaje się kuszący. Rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię Dove - za zapachy i za nawilżanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. balsamy Dove szybko się wchłaniają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten balsam Dove ;-)

    OdpowiedzUsuń