Translate

czwartek, 4 kwietnia 2013

Black&gold

Hej!
Od jakiegoś czasu rozglądałam się za skórzaną ramoneską. Do tej pory żadna nie odpowiadała w 100% moim wymaganiom .. Ciągle coś mi nie pasowało - albo fason był nie ten albo suwaki były w złym kolorze albo cena zbyt wysoka .. Dzisiaj wybrałam się do Starego Browaru i postanowiłam znów odwiedzić River Island, w którym znalazłam świetną ramoneskę, w dodatku w super cenie :)

Poniżej kilka zdjęć w mojej nowej kurtce. 
Swój debiut w dzisiejszej stylizacji ma również beżowy sweterek ze złotą nicią (której za bardzo nie widać na zdjęciach .. ), który był jednym z moich prezentów urodzinowych :)


/kurtka/jacket - River Island, legginsy/leggings - Zara, torebka/bag - Zara, botki/boots - Zara, sweter/sweater - TK Maxx/

Załączam jeszcze zdjęcie kurtki i jej ceny :)


Za taką cenę grzech byłoby jej nie kupić ;)

27 komentarzy:

  1. kurteczka jest prześliczna :) oczywiście Agatuś jak zawsze pięknie wyglądasz :) a włosy to Ty masz boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeja prawdziwa okazja!!! zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz.
    Bardzo podoba mi się ta stylizacja, nawet fryzurka pasuje jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ajjj za taką cenę oczywiście, że warto kupić :))) jest super i zgrabnie w niej wyglądasz jak zawsze :P
    ładnie Ci w kucyku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej cudnaś.... jakie masz włosy piękne... ujuj zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna okazja! Oby Ci dobrze służyła:))) Też ostatnio tak wysoko upinam kucyka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena jak i kurtka - BOSKIE!!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno mnie u Ciebie nie było, nadrabiam i zapraszam do mnie, bo Ciebie też ostatnio nie widziałam :/

    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka zniżka.: ) No faktycznie trzeba kupić.; )
    Śliczna stylizacja i Ty. *o*
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedż.: )
    Pozdrawiam ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna torebka :) i kurteczka :):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już obserwuję , teraz Twoja Kolej.; )

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja.;) podoba mi się ten wysoki kuc.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. great look! :)

    http://www.lookwithattitude.net/

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaa i ja takiej szukałam ale wszedzie minimum 200 zł - nie wierze ,żę tak piekna kupiłaś tlyko za tyle !! Zazdroszcze - lece jutro do RI !

    OdpowiedzUsuń
  15. Również musiałabym się zaopatrzyć w jakąś nową, skórzaną ramoneskę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna Stylizacja *.*
    Normalnie nic dodać nic ująć. *.*
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Włosy to Ty masz piękne ;-))
    Fajna stylizacja, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście kurtka świetna, ale jaką masz piękną torebeczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. i ramoneska i torba są przecudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka świetna ramoneska, na Tobie układa się idealnie! :)
    Za taką cenę grzechem byłoby jej nie zabrać ze sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cena przystepna :) bardzo mi sie caly outfit podoba! :)

    Jak sie czujesz z aparatem? :)

    OdpowiedzUsuń