Translate

środa, 20 marca 2013

Znajdź swój ideał z Vichy!

Hej!
Pewnie większość z Was wie, że w wybranych aptekach w całej Polsce odebrać można darmowe zestawy z miniproduktami i próbkami kosmetyków Vichy. Na wielu blogach widziałam, że dziewczyny takie zestawy już odebrały, więc i ja zapragnęłam mieć swój! ;d
Dzisiaj wyruszyłam więc do najbliższej apteki. Byłam przygotowana, że pewnie będę musiała zajrzeć do kilku aptek, bo z tego co wiem zestawy schodzą jak cieplutkie bułeczki i w wielu aptekach już ich nie ma .. Nie musiałam jednak długo szukać, bo w aptece, która znajduje się najbliżej mojego domu zachowały się jeszcze zestawy próbek :)
I tak oto do moich rąk trafiło to różowe pudełeczko:
 W opakowaniu znajdują się:
- Idealia rozświetlający krem wygładzający 3ml
- Aqualia nawilżający krem kojący 3ml
- Liftactiv krem przeciwzmarszczkowy i ujędrniający do skóry normalnej i mieszanej 1,5ml
- Neovadiol Gf krem przywracający gęstość skóry i proporcje twarzy do skóry suchej 1,5ml
- Normaderm krem zwalczający niedoskonałości o kompleksowym działaniu 1,5ml

Mała rzecz, a cieszy :)

Odebrałam też srebrne pudełko z próbkami do cery dojrzałej dla mojej mamy.

Przy okazji, będąc w aptece kupiłam olej rycynowy, o którym naczytałam się wiele dobrego. Zamierzam nakładać go wieczorami na rzęsy. 
W sumie nie narzekam na moje - nie wypadają, są dość długie, ale jak mogą być jeszcze dłuższe i ciemniejsze to czemu nie ;)
Kurację rozpocznę od jutra, bo nie zrobiłam dzisiaj zdjęcia stanu moich rzęs, a chciałabym mieć porównanie, aby móc stwierdzić, czy faktycznie działa.

Byłyście już w aptece po próbki Vichy?
Stosujecie olej rycynowy? 

25 komentarzy:

  1. U nas w aptece już nie było tych zestawów próbek, właśnie dziś pytaliśmy.....

    Oleju rycynowego nie stosowaliśmy, nie znamy..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także mam swój zestaw :) Zapominam o regularnym stosowaniu olejku...

    OdpowiedzUsuń
  3. WYSŁAŁAM PO PRÓBKI SWEGO MISIA ;) a olejek rycynowy kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam zestaw próbek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosuję olejek. Bardzo dobrze wpływa na moje brwi i rzęsy. Lubi również czasem sobie poleżeć na moim skalpie i końcówkach włosów ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałąm iść i nie mogłam sie doczytac na czym to dokładnie polega . Nie wiedziałam ,ze można tak po prostu pójść i powiedzieć ,ze chce sie te próbki ;) A olejek rycynowy posiadam i używam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. vichy mam i ja :) super, że Ci się udało je dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja olej rycynowy w domu posiadam, jednak rzadko kiedy z niego korzystam. Co do próbek - nie wiedziałam nawet, że można je za darmo dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak ja również mam zestaw próbek :))

    OdpowiedzUsuń
  10. miłego testowania:) ja tam się nie wybieram po pudełeczko vichy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, świetny post.
    Zaraz idę do apteki ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nie mam, ale czemu nie;) będe musiala się przejsc!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja sierota nie wiedziałam o tych próbkach :/ ciekawe czy jeszcze jakieś się zachowały, jeśli tak to wezmę :p
    Miłego testowania :)

    Zapraszam na konkurs, do wygrania zestaw kosmetyków :)
    http://wizazmojapasja.blogspot.com/2013/03/wiosenny-konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. I love Vichy products! Would you like to follow each other via GFC, bloglovin' and facebook?

    Evi xoxo

    The Notebook of a Fashion Lover

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja mam i próbki i olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stosuje olejek rycynowy codziennie wieczorem, a rano odżywkę z Eveline i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing review! I love it:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na rozdanie http://modnania.blogspot.com/2013/03/urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. olejek rycynowy działa cuda! a na próbki również spróbuję zapolować:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba sama wypróbuje ten olejek:) Musze tez zapolować na te próbki:)

    Zapraszam do nas. Dopiero zaczynamy ale może znajdziesz u nas coś co Cię zainteresuje:) Pozdrawiamy
    http://nkm-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Próbki Vichy królują na blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle razy zaczynałam rycyne na rzęsy i jakoś w połowie kuracji mi się odechciewało :P Ale mam nadzieję, że Ty dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Vichy is a great brand, amazing beauty products!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win a Zara gift card valued 100euros!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam kurację olejkiem rycynowym ;) U mnie w recenzjach są zdjęcia z przed i po i widać efekty :D Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chciałam odebrać próbki z Vichy ale w aptece w której miały być jest okropnie zarozumiała farmaceutka i nie dostałam tych próbek; / pewnie wzięła wszystkie dla siebie;P może innym razem się uda;)

    OdpowiedzUsuń