Translate

niedziela, 24 marca 2013

Ziaja Kozie Mleko mleczna regeneracja - mleczko+tonik

Hej!
Chyba każdej z nas dobrze znana jest seria kosmetyków Kozie Mleko firmy Ziaja. Ja cenię ją przede wszystkim za piękny, mleczny zapach oraz świetne właściwości. Ostatnio będąc w drogerii Super Pharm natknęłam się na mleczko+tonik z tej serii. Postanowiłam je wypróbować :)

Kosmetyk znajduje się w poręcznej 200 ml buteleczce wykonanej z białego plastiku. Szata graficzna jest dość prosta, ale i elegancka. Butelka zakończona jest solidnym zamknięciem. Posiada niewielki otwór, z którego możemy wydobyć pożądaną ilość produktu.
Mleczko ma biały kolor i kremową konsystencję. Łatwo się rozprowadza po skórze przy pomocy wacika. Skutecznie i dokładnie oczyszcza skórę. Bez problemu zmywa tusz do rzęs oraz eyeliner. Nie podrażnia oczu i nie powoduje nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia skóry. Sprawia, że skóra staje się ukojona. Podrażnienia zostają złagodzone. Dla mnie jest to idealny kosmetyk na obecną porę roku, ponieważ dobrze nawilża i likwiduje suche skórki. Po użyciu buzia jest gładka i miękka w dotyku, wygląda promiennie i zdrowo.
Nie do końca rozumiem intencję producenta i napis: 'mleczko+tonik'. Dla mnie jest to zdecydowanie mleczko do demakijażu. Tonik według mnie to kosmetyk o bardziej płynnej, lekkiej konsystencji, którego głównym zadaniem jest odświeżenie twarzy. Konsystencja tego kosmetyku jest zdecydowanie cięższa. Po użyciu na twarzy pozostaje delikatna warstwa ochronna, która może powodować świecenie.
Jako tonik kosmetyk się u mnie nie sprawdził, ale jako mleczko służące do zmywania makijażu spisuje się bardzo dobrze :)
Uważam, że kosmetyk jest godny uwagi. Warto go wypróbować jeśli lubicie serię Kozie Mleko, zwłaszcza że jego cena jest bardzo atrakcyjna i wynosi ok 8 zł.

26 komentarzy:

  1. Z tej serii miałam balsam do ciała i żel pod prysznic :) Byłam zadowolona, poza tym pięknie pachniały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mnie dziwi to jak nawyzywają mleczka tonikiem hi hi

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello sweety! Thanks for stopping by (: I heartly appreciate! Amazing post! And ofcourse I'm following you back! New post up on my blog! Stop by me soon!xx

    With love ❤
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą serię Ziaji- udała im się bardzo ) pozdrawiam Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie sie niestety Ziaja nie sprawdza nigdy ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam chyba 3 produktów z Ziaji i rozczarowały mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. mi odpowiadal tonik z ziaji tin tin

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam mleczko tej firmy tylko że ogórkowe, jest świetne, zmywa makijaż i nie podrażnia;) Wersję z kozim mlekiem też na pewno wypróbuję, bo lubię tą firmę:)
    U mnie nowy wpis ze zdjęciami, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ziaję, mają super produkty w przystępnej cenie. Obecnie mam to samo mleczko i żel oczyszczający w zielonej butelecze. Świetny ;)http://sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę mleczka do demakijażu niż płyny micelarne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ile mnie pamięć nie myli miałam ten kosmetyk i był całkiem niezły :) Przerzuciłam się jednak na micele i przy nich zostanę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się opakowanie kremu do rąk z tej serii. Mleczko brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nic z tej serii. Opakowania mają śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. moj ulubiony produkt :) teraz juz troszke mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ziaje,mialam z tej serii balsam,dzialanie swietne ale jednak nie moj zapach ;)
    u mnie dzis post z kolekcja bronzerow od £1-£30
    zapraszam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś krem do twarzy z tej serii i też byłam zadowolona :) Ostatnio szukam własnie jakiegoś dodatkowego produktu do demakijazu, szkoda że nie mam dostępu do Ziai:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z koziego mleka miałam tylko żel pod prysznic, który dostałam od koleżanki, bo ją uczulił. U mnie sprawdził się dobrze, ale wolę serię SopotSPA ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kosmetyki z serii: kozie mleko;) jeszcze mnie nie zawiodły;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam kosmetyki z kozim mlekiem , super dbają o skórę

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam kiedyś żel pod prysznic kozie mleko od ziaja:)

    OdpowiedzUsuń
  21. z tej serii lubię tylko mydło pod prysznic, inne kosmetyki mi nie służą

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię zapachu tej serii ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam . polecam ; )


    obserwujemy?
    http://fuckingeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń