Translate

niedziela, 3 marca 2013

Wiosennie :)

Hej!
Chyba mamy wiosnę ;) Co prawda do tej kalendarzowej musimy jeszcze trochę poczekać, ale za oknem jest już całkiem przyjemnie. W Poznaniu zawitało słońce i oby już z nami zostało. Mam nadzieję, że już zima nie wróci i powoli będziemy mogły zrzucić grube kurtki i płaszcze i schować je głęboko w szafie.
Wczoraj wybrałam się na zakupy. Termometr pokazywał 7 stopni i pięknie świeciło słońce ;)
Zrobiłam dla Was kilka fotek przed wyjazdem.



/spodnie - Bershka, bluzka - Orsay, kurtka - H&M, buty - Zara, torebka - Zara/

Z zakupów wróciłam z nowymi legginsami z Zary. Kosztowały 99 zł.
Są wykonane z grubszego materiału i mają z przodu ciekawy wzorek.

Podobają Wam się? :)

32 komentarze:

  1. Bardzo ładne, już czuć wiosnę :).
    A co do legginsów ciekawie wyglądają. Mam nadzieję, że zobaczymy jak się prezentują na Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna :D
    Ślicznie wyglądasz :)
    Ledżini świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja:)
    Ps. Obserwuję i zapraszam serdecznie do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć moja imienniczko,fajne zdjęcia :D
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje kochane śliczności :) extra outfit i legginsy kupiłaś boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. a u mnie słonko było, poszło, wróciło i znów się gdzieś zawieruszyło ... bum :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty masz dłuuugie nogi Agatko! Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne te legginsy :) Ja od tego tygodnia zabieram się za siebie i za jakiś czas bez wstydu będę paradować w legginsach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrze, że pierwsze promienie słońca łapiesz :)
    A spodnie chyba Ci zabiorę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty we wszystkim cudnie wyglądasz z taką sylwetką <3
    A nowe leginsy ciekawe - czekam na stylizację z nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba robi wrażenie. Pozdrawiam. Zapraszam na konkurs z Silcare.

    OdpowiedzUsuń
  12. INTERESUJĄCY BLOG.
    ZAPRASZAM DO SIEBIE.
    Pozdrawiam, Oliwia Mrozowicz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę sobie sprawić podobne legginsy:) Na pewno są bardzo wygodne i sprawdzą się do sweterków, tunik i wszystkiego innego.

    OdpowiedzUsuń
  14. super wpis! *.* Serdecznie zapraszam do nas! Do czytania opowiadania, wyrażania opinii w komentarzu i obserwowania --> http://always-back-for-you.blogspot.com/ pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. So cute look! Like so much your bag!
    What about following each other? Just let me know :)
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne spodnie, i cena tez nie jest zła;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne! jestem ciekawa jak będą wyglądały z Twoimi stylizacjami:)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love that bag! So gorgeous! :)♥

    From Finland, with ♥,
    curiousnoora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. torebka cudna:) właściwie wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń