Translate

sobota, 16 marca 2013

Sephora express Smily lips!

Hej!
W moich kosmetyczkach najwięcej jest chyba różnych kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji ust. Kolorowe pomadki, błyszczyki i ochronne sztyfty to produkty, które zdecydowanie dominują.
Dziś pokażę Wam jeden z nich - ochronną pomadkę nawilżającą Sephora express Smily lips, którą kupiłam jakiś czas temu w Sephorze podczas wyprzedaży za śmieszną cenę 5 zł! ;)

Pomadka ma formę wygodnego w aplikacji sztyftu o kremowej konsystencji, który z łatwością nakłada się na usta. 
Pozostawia na ustach warstwę ochronną, która chroni je przed mrozem i słońcem i utrzymuje się na nich przez kilka godzin (oczywiście, jeśli wcześniej jej nie zjemy ;) ). Pomadka ma bardzo przyjemny zapach i smak. Sama nie wiem do czego mogłabym go porównać .. kojarzy mi się trochę z zapachem malin :)
Sztyft natychmiast odżywia spierzchnięte wargi, nawilża i nadaje im piękny połysk. Usta stają się aksamitnie gładkie, miękkie i wyglądają zdrowo.
Pomadka ma świetny skład. Pierwsze miejsce zajmuje w nim olej z nasion słonecznika, następne masło shea oraz olej z orzeszków macadamia.
Używam jej regularnie od ok miesiąca i zauważyłam znaczną poprawę w kondycji moich ust. Są optymalnie nawilżone, przyjemnie miękkie i nie ma śladu suchych skórek!
Jak na pomadkę, za którą dałam tylko 5 zł jestem z niej bardzo zadowolona. Jak kiedyś na nią znów trafię, to na pewno kupię ponownie.

20 komentarzy:

  1. nigdy jej nawet nie widziałam w sephorze, rozejrzę się jak skończę moje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tylko raz na nią trafiłam, a że kosztowała tylko 5 zł to nie mogłam jej nie kupić ;)

      Usuń
  2. masz piękne usteczka :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena faktycznie przyjazna dla portfela :)
    Bardzo ładnie, delikatnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cena swietna,grzech nie kupic ;)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam problemy z suchymi skórkami na ustach... chyba będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post, zapraszam do siebie
    bodyy-rockk.blogspot.co.uk
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie uzywam zadnych szminekkk ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się właśnie skończyła pomadka z Nivei, muszę coś sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna! muszę się przejść do sephory bo nigdy wcześniej nie wpadła mi w oko :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam już na jakimś blogu chyba. ;)
    Na prawdę świetna jest.
    Cena przyzwoita .
    Wpadnij do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. i ll definitely try it!

    xx
    www.pretpenser.com
    www.pretpenser.com

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG,this is so amazing,I love the post!
    Your blog is great hun,If you like take a look on my blog,would you like to follow each other?
    Wish you a nice week! <3
    xoxo
    VIEWRAMA

    my
    fashion blog

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wygląda na ustach!
    Musze poszukać !

    theladyaleks.blogspot.com

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie pomadki nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz o takowej słysze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. such a nic lip balm *_* your blog looks very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo dobra cena :) nie znałam jej wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  18. Plus za niepodkreślanie suchych skórek na ustach i w dodatku zapach malin? Lubię maliny!

    OdpowiedzUsuń