Translate

piątek, 29 marca 2013

Przegląd prasy - GLAMOUR

Hej! 
Lubicie czytać gazety? Ja bardzo! :)
Dzisiaj stojąc prawie pół godziny na przystanku w oczekiwaniu na autobus postanowiłam wstąpić do kiosku i kupić sobie coś do poczytania (zazwyczaj w takich chwilach sięgam do torebki po ipoda, którego mam zawsze przy sobie, ale pech chciał, że akurat się rozładował .. ).

W sklepie mój wzrok przyciągnęło jedno z moich ulubionych czasopism - GLAMOUR. W dodatku na okładce umieszczony był kuszący napis: "Uwaga! Zniżki do 50%", więc nie mogłam mu się oprzeć .. ;d
A co znajdziemy wewnątrz oprócz kuponów rabatowych .. ? ;)

Na pierszej stronie jest próbka kremu Vichy Normaderm Hyaluspot. Bardzo lubię produkty Vichy. Tego kremu jeszcze nie miałam, więc z przyjemnością wypróbuję.
Oczywiście nie mogło zabraknąć dużej dawki mody.
Plastic fantastic, czyli neony i fluo, ale uwaga! - dotyczy to tylko dodatków. Torebka, czy szpilki w soczystym kolorze to teraz nieodłączny trend wiosnego looku.
Biker jacket, czyli must have tego sezonu. Ramoneska z asymetrycznym suwakiem powinna się znaleźć w szafie każdej z nas.


Moda inspirowana stylem ..
.. lat 50 - czyli elegancko i seksownie. Dominują koktajlowe sukienki, żakiet w stylu Chanel oraz klasyczne dodatki (pantofle, korale, listonoszka).
.. lat 60 - czyli przewaga wzorzystego elementu garderoby. Graficzne motywy, popartowe wzory, paski, krata.
.. lat 70 - czyli połączenie męskich fasonów z kobiecymi elementami garderoby. Np. koszula, spodnie garniturowe zestawione ze szpilkami.
W gazecie znajdziemy także miłą niespodziankę - kupon, który po wypełnieniu upoważnia nas do odebrania 3 darmowych kremów L'Occitane o łącznej wartości 30 zł :)
Ja do najbliższego sklepu L'Occitane mam kawałek, więc po kosmetyki wybiorę się po świętach (mam nadzieję, że zachowają się do tej pory jeszcze jakieś zestawy).
Jest też informacja o świetnej akcji eko GLAMOUR i H&M DETOX SZAFY.
Akcja polega na spakowaniu wszystkich ciuchów, których nie nosimy, a które tylko zalegają w naszych szafach i przyniesieniu ich do wybranego sklepu H&M uczestniczącego w akcji wraz z egzemplarzem GLAMOUR. Wszystkie zebrane rzeczy zostaną ponownie wykorzystane, a z egzemplarzy GLAMOUR powstanie specjalne wydanie eko GLAMOUR!
W zamian otrzymacie voucher rabatowy 25% zniżki na zakupy w H&M :) 
Ja niestety mimo szczerych chęci nie przyłączę się do tej akcji, ponieważ żaden z poznańskich H&Mów nie bierze w niej udziału .. 
Wielbicielki kosmetyków Dr Irena Eris może ucieszyć wiadomość, że przy zakupie kosmetyku z serii Dr Irena Eris VitaCeric otrzymają w prezencie krem do rąk Dr Irena Eris Body Art..
No i na koniec kupony .. :)



Lubicie GLAMOUR?
Skorzystacie z kuponów? :)

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :)
    O tej akcji z darmowymi artykułami juz słyszałam i sama nie wiem gdzie jest najbliższy ich sklep u mnie :P
    Musze zakupić tą gazetkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja takiej próbki nie miałam, ale nie ma śladu nawet po niej... więc raczej nikt nie odkleił :D
    Pozdrawiam, Wesołych Świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Glam oraz Joy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie kupuje gazet
    wole na ksiazki pieniadze wydawac
    u mnie dzis post z plynem micelarnym bioderma
    smakowitych i slonecznych swiat wielkanocnych zycze x x x

    OdpowiedzUsuń
  5. dziś kupiłam sobie shape:) to jest jedna z moich ulubionych gazet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam JOY'a właśnie dzisiaj zakupiłam nowy numer ;)
    http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ramoneski są świetne, jednak obawiam się, że niestety nie wyglądałabym w niej korzystnie. A gazety rzadko kupuję :) Ale za taką cenę może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ją ale moim faworytem jeeest cosmopolitan ;-)

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuuu muszę się wybrać po Glamour, zniżki jak najbardziej by mi się przydały :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbka kusząca, ale raczej nie kupię tej gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kupuję gazet - żadnych ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. już czytałam gazetkę, ale jak dla mnie ten numer jest średni...

    OdpowiedzUsuń
  13. really love your blog dear. wanna follow each other??

    www.esraestella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. na pewno zakupię, ostatnio mam fazę na wszelkie gazety :D
    ale się ciesze, że ramoneski zawojują modę, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojejku, ale dobrze że tutaj zajrzałam i się dowiedziałam o tych wszystkich zniżkach! Niech Ci bóg w dzieciach wynagrodzi! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. your blog is nice)loves it)

    would you like to follow each other?)

    xoxo Christy

    OdpowiedzUsuń
  17. też zakupiłam gazetkę:) przyjemna:)po świętach udam się po kremiki... zapraszam do mojego grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. followed you)now its your turn))

    xoxo Christy

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo tych kuponów :)
    Mam prośbę, mogłabyś napisać, co jest na kuponie Bath&Body Works, nęci mnie 40% zniżki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, już piszę :)
      kupon dotyczy wszystkich produktów w pojemności podróżnej (88ml) i nie łączy się z innymi promocjami

      Usuń
    2. O dziękuję za odpowiedź :)
      Pozdrawiam

      Usuń