Translate

niedziela, 17 marca 2013

Madame L'ambre - pomadka nr 01

Hej!
Wczoraj było o ochronnej pomadce do ust, a dziś dla kontrastu będzie głęboka czerwień - czyli pokażę Wam moją najnowszą szminkę, którą jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z firmą kosmetyczną Madame L'ambre.
Od samego początku pomadka urzekła mnie swoim cudownym opakowaniem typowym dla kosmetyków tej marki. Opakowanie jest naprawdę śliczne, ozdobione wizerunkiem Madame. Wykonane jest z solidnej tektury, dzięki czemu nie ściera się ani nie odkształca.

Kolor mojej pomadki to nr 01 - intensywna czerwień. Bardzo kobieca i zmysłowa. Idealna na wieczorne wyjścia i imprezy.

Dzięki odpowiedniej konsystencji szminka z łatwością się rozprowadza, nie wychodząc poza granice ust. Nie podkreśla suchych skórek i nie odkłada się nieestetycznie w kącikach. Pomadka ma matowe wykończenie, bez drobinek, co bardzo mi odpowiada. Kolor jest głęboki, jednolity i bez smug. Przez kilka godzin utrzymuje się niemal w nienaruszonym stanie (oczywiście jeśli w między czasie nie skusimy się na nic do jedzenia czy picia - w przeciwnym razie musimy być przygotowane na drobne poprawki ;) ).
Jestem z niej bardzo zadowolona. Z chęcią wypróbuję także inne kolory, których jest naprawdę wiele. Myślę, że każda z nas znajdzie wśród nich swojego faworyta.
Cena pomadki wynosi 17 zł.

To mój drugi kosmetyk Madame L'ambre, który utwierdził mnie w przekonaniu, że produkty tej firmy wyróżniają się nie tylko ozdobnym opakowaniem, ale przede wszystkim kryją w sobie wartościowe wnętrze :)

28 komentarzy:

  1. Cudowny kolor. A jakie urocze opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest :) bardzo nasycona :) opakowanie także ma boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. opakowanie mnie zaskoczyło,sama pomadka ma ładny odcień

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor raczej nie mój, ale opakowanie boskie!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie wargi:)

    Opakowanie jest cudowne, nie znamy tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mhm... ja właściwie używam tych od Rimmel'a, ale muszę przyznać, że ta całkiem dobrze wygląda ;)).

    OdpowiedzUsuń
  7. opakowanie,kolor,to jak wyglada na ustach!
    pieknie jednym slowem!
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie jest śliczne. Kolor też fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor:)i opakowanie bardzo ładne:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie opakowanie sa fantastyczne ;) i kolor tez:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Madame Lambre ma przepiękne opakowania kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie naprawdę śliczne ale kolor jeszcze ładniejszy
    Dołączam do grona obserwatorów jak chcesz się odwzajemnić zapraszam do mnie w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny kolor...ciemny ale na ustach fajnie sie prezentuje...chociaz kolor dla mnie za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oni tam mają wspaniałe opakowania tych wszystkich kosmetyków. Dla samego pudełeczka mam ochotę się skusić na jakiś produkt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda na ciemną ,ale na ustach ma prześliczny kolor ;)
    Opakowanie również kusi ;d



    Zapraszam do mnie ;)
    http://alittlebookofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. opakowanie jest przecudne! szukałam właśnie ładnej czerwieni, Twoja notka jest odpowiedzią na moje poszukiwania :D

    OdpowiedzUsuń
  17. nominowałam Cie u mnie kochana do tagu ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. sama nie wiem co pochwalić pomadkę czy opakowanie :D bo jedno i drugie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnio zakochałam się w czerwony ustach. Szminka ma sliczne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej Kochana :* Co u Ciebie słychać?:)
    Podoba mi sie te opakowanie kwiatowe pomadki :) Zapraszam na nowy wpis, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie się prezentuje, jak piszesz nie tylko samo opakowanie:) Kiedyś pokazałam Cioci katalog i właśnie jedna ze szminek wpadła jej w oko:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. opakowania to te kosmetyki mają wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. love th color of the lipstik
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi!! :)
    I really like your blog, I´m following you!
    maybe if you want, you could visit my blog too,
    and if you like it, follow me back! :D
    http://modacapital-blog.com
    kiss

    OdpowiedzUsuń