Translate

poniedziałek, 4 marca 2013

Madame L'ambre - kredka do oczu ME10

Hej!
Jakiś czas temu w ramach współpracy z firmą kosmetyczną Madame L'ambre otrzymałam do przetestowania kredkę do oczu i dzisiejszy post poświęcę właśnie temu produktowi :)

Kredka urzekła mnie swoim oryginalnym wyglądem - długa, drewniania, w kształcie pędzla malarskiego. Ze złotą zatyczką, która nie zsuwa się sama z kredki ;)
Kolor mojej kredki to czerń - intensywna, taka jaką lubię najbardziej.
Dzięki odpowiedniej konsystencji (nie za twardej i nie za miękkiej) bardzo łatwo maluje się nią dowolnej grubości kreski. Podczas aplikacji kredka się nie kruszy, ani nie podrażnia powiek. Jest bardzo trwała. Namalowana rano kreska utrzymuje się na swoim miejscu przez cały dzień.
Kredka się nie łamie, z łatwością ją się temperuje.

Ja jestem z niej bardzo zadowolona, chociaż muszę przyznać, że zawsze sięgałam po kredki automatyczne - wykręcane, których nie trzeba ostrzyć.
Nie stanowi to jednak dla mnie najmniejszego problemu. Kredką tak łatwo się posługuje, że jestem w stanie jej to wybaczyć ;d

Poniżej zdjęcie mojego oka i kreski wykonanej czarną kredką Madame L'ambre.
 I jeszcze jedno - oko lekko prymknięte, żeby lepiej było widać kreskę ;)
Kredkę można nabyć w sklepie internetowym Madame L'ambre w cenie 10,20 zł.

25 komentarzy:

  1. piękna kreska kochana :):) ale rzęsy masz do niebo normalnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale długie rzęsy :o!
    Fajna kredeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kredki nie znam, ale masz mega rzesy, a dolne jakie dlugie, szok! ja chce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę eyelinery do kresek, jednak ta kredka wygląda nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie używałam eyelinera .. jakoś tak się przyzwyczaiłam do kredek ;)

      Usuń
  5. I ja wole te automatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kreska...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt świetny :) Ja ostatnio kupiłam właśnie odkręcaną z lovely za około 4 zł i jest po prostu świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją uwielbiam! jest tania i bardzo trwała :)
      no i odkręcana, co znacznie ułatwia jej używanie ;)

      Usuń
  8. cóż za idealna linia... :) i te zniewalające rzęsy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie! Twoje rzęsy są cudne po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. idealna kreska:)
    mi nigdy taka nie wychodzi:/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!


    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt,idealna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz piękne rzęsy! i kreska idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie mam kredki automatyczne - wykręcane takie zwykłe, które mi się szybko kończą, a ta wygląda na bardzo ciekawą i z wyglądu jest bardzo elegancka :) Jestem ciekawa czy można ją gdzieś kupić w drogerii czy tylko przez internet.

    OdpowiedzUsuń