Translate

wtorek, 19 marca 2013

Krem pielęgnacyjny z Zea Mays BingoSpa

Hej!
Dziś chcę Wam pokazać trzeci kosmetyk, który otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z firmą kosmetyczną BingoSpa: krem pielęgnacyjny z Zea Mays BingoSpa.

Krem znajduje się w wygodnym odkręcanym słoiczku o pojemności 100g. Nie ma folii zabezpieczającej .. mam jednak nadzieję, że nikt w nim przede mną nie zanurzał swoich palców ;)
Krem ma biały kolor. Jego konsystencja jest delikatna, kremowa, dzięki czemu kosmetyk łatwo się rozsmarowuje i szybko się wchłania. Posiada przyjemny zapach. 
Krem nakładam codziennie rano na oczyszczoną wcześniej twarz - świetnie się sprawdza jako baza pod makijaż. 

Po aplikacji kremu skóra staje się wyraźnie odżywiona i nawilżona. Jest jedwabiście gładka i przyjemnie miękka w dotyku. Dzięki lekkiej formule, krem nie zapycha porów i nie powoduje uczuleń. Zauważyłam, że koi podrażnienia oraz niweluje suche skórki.
Zalecany jest szczególnie do cery mieszanej, tłustej oraz problematycznej (np. ze zmianami trądzikowymi).
Receptura kremu została oparta o olej z kukurydzy, który posiada właściwości odżywcze, uelastyczniające, łagodzące oraz poprawia mikrokrążenie w skórze.

Cena kremu jest niewątpliwie jego zaletą - wynosi jedynie 14 zł. 
Nie mogę pominąć kwestii wydajności kremu, bo jest on naprawdę bardzo wydajny. Wystarczy dosłownie odrobina, aby nakremować całą twarz.

23 komentarze:

  1. A to mnie zaskoczyłaś... rzadko kiedy mam okazję czytać o BingoSpa w tak pozytywnej odsłonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubimy markę BingoSpa, ten krem musi być super, wiele dobrego o nim słyszeliśmy. Przyjemnie się o nim czyta;*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ten krem!!

    zapraszam do mnie ;)
    http://aaafffeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się cena ;) naprawdę zachęcająca!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się tak zastanawiam czy kiedykolwiek zużyjemy ten krem:P tak dziad jest wydajny:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam krem do rąk kokosowy z BingoSpa i też jest straaaaasznie wydajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również go miałam. uwielbiam kokosowy zapach :)
      i zgadzam się - krem był bardzo wydajny :)

      Usuń
  7. Ja nic nie miałam z tej firmy. A poluję na maski do włosów, ale nigdzie ich nie mogę dostać. Dodałam się też do obserwatorów i zapraszam do mnie ewkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go na pułkach nie widziałam,ale jak tylko będę mieć okazję to zakupie,faktycznie nie jest drogi :) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam maseczki tej firmy i jestem bardzo zadowolona. Takiego kremu to ja bym przez wieki używała :P

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę że co blog to inna opina o produktach bingo spa:D

    OdpowiedzUsuń
  11. oo to coś dla mnie jak do cery tłustej, mieszanej
    jeszcze tego kremu nie miałam, szkoda tylko, ze nie ma folii zabezpieczającej :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś dla mnie! Bardzo mnie zachęciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale musi być fajny :) buziam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja najbardziej lubię masło kakaowe z Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej:) Nie miałam jeszcze zadnych kosmetykow tej serii :)

    Odnosnie Twojego komentarza:
    Też mam taką nadzieję, dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam tego kremu :)
    Zapraszam cię do akcji -> http://efficacement.blogspot.com/2013/03/akcja-maliny-rewitalizacja-doni-i-stop.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie gratulujemy wygranej;*:*

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny kremik.....ciekawe jak by sie u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń