Translate

czwartek, 14 marca 2013

Kolagen do ciała BingoSpa

Hej!
W dzisiejszym poście pokażę Wam kolejny kosmetyk przeznaczony do pielęgnacji ciała: kolagen do ciała BingoSpa, który otrzymałam do przetestowania w ramach III edycji współpracy z blogami BingoSpa.

Kosmetyk znajduje się przezroczystej, plastikowej buteleczce o pojemności 300ml. Opakowanie ładnie się prezentuje, widać przez nie ile kosmetyku nam jeszcze zostało. Niestety jest nieco niepraktyczne i pod koniec używania może sprawiać problemy z wydobyciem kolagenu na zewnątrz .. Trzeba wówczas energicznie potrząsać buteleczką lub ją ściskać, co nie należy do najprostszych czynności (plastik jest dość gruby) .. Dużym ułatwieniem byłby dozownik z pompką.
Kolagen ma delikatną, lekką konsystencję, przypominającą balsam do ciała, która łatwo rozprowadza się po ciele i bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając uczucia lepkości. Aplikacji kolagenu towarzyszy jego przyjemny zapach, który przez jakiś czas utrzymuje się na skórze. Bardzo subtelny, nienachalny, kojarzy mi się ze świeżością i czystością.
Kosmetyk zawiera w składzie kolagen, dzięki czemu świetnie odżywia skórę i sprawia, że staje się gładka i sprężysta. Po wmasowaniu kolagenu ciało jest odprężone i pachnące. Przesuszona skóra jest wyraźnie nawilżona.
Cena kolagenu wynosi 12 zł, co według mnie czyni ją bardzo przystępną. Gdyby nie to trochę niewygodne opakowanie nie miałabym mu nic do zarzucenia ;)

19 komentarzy:

  1. ciekawy kosmetyk,tylko faktycznie szkoda ze bez pompki...
    milego dnia
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. 12 zł za kosmetyk z kolagenem to naprawde nie wiele ;)swoja droga własnie koncze maseczke z BingoSpa i musze zrobic zdenkowanych bo juz troche mi sie pudeleczek uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolagen do ciała - brzmi interesująco. Twoja recenzja mnie zachęciła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, jestem ciekawa jego zapachu i zdecydowanie tej buteleczce potrzebna pompka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam i uwielbiam go strasznie, szkoda, że nie ma tej pompki bo ułatwiłaby użytkowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię kosmetyki Bingo Spa są tanie i dobre! :) a tego serum jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry kosmetyk za niską cenę. Nie próbowałam jeszcze nic z tej firmy, ale mam nadzieję, ze się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że nie dostępne są te kosmetyki stacjonarnie ;( bo wydają się extra

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe kosmetyki ma bingo spa już któryś raz się z nimi spotkałam!:) obserwuję zapraszam na www.2bloggirls.pl -liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie ma pompki. Nie próbowałam jeszcze kolagenu, ciekawa jestem czy u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No szkoda, szkoda że bez żadnego dozownika, ale skoro są efekty, to nic nie szkodzi jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny kosmetyk :) nie mialam nic z tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Też właśnie testowałam i opisałam go na blogu.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sounds like a great beauty product!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win an amazing MyBeautyBox!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Znalazłam w moim mieście sklep gdzie są chyba wszystkie produkty tej firmy. Coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupiłam szampon i maske tej firmy i zobaczymy jak sie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam niczego z BingoSpa.

    OdpowiedzUsuń
  18. mi zapach kolagenu kojarzy się z zapachem mydła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam ale prezentuje się bardzo ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń