Translate

sobota, 9 marca 2013

Kakaowa pielęgnacja dłoni - krem do rąk Ziaja masło kakaowe

Hej!
Krem do rąk to kosmetyk, który staram się mieć zawsze przy sobie. Mając na względzie fakt, że skóra dłoni starzeje się najszybciej, staram się im zapewnić optymalną pielęgnację.
Kosmetyk, który chcę Wam dzisiaj pokazać pewnie przez większość z Was jest dobrze znany i lubiany (albo i nie) ;)
Mnie przyciągnął do siebie swoim zapachem, a że ja uwielbiam wszystko, co ładnie pachnie, to postanowiłam go wypróbować :) 
Tym razem mój wybór padł na krem do rąk Ziaja z masłem kakaowym. (Jakiś czas temu miałam ten krem w wersji kokosowej, którą opisałam TUTAJ).

Krem zamknięty jest w wygodnym 80ml opakowaniu otwieranym na zatrzask, co znacznie ułatwia używanie kremu - nie musimy go odkręcać i zakręcać za kżdym razem w trakcie aplikacji.
Krem ma lekką konsystencję, która łatwo się rozprowadza i szybko wchłania się w skórę nie pozostawiając na niej tłustego filmu. Nie ma więc problemu z klejącymi się rękami ;)
Zaraz po nasmarowaniu dłonie są wyraźnie nawilżone i przyjemnie gładkie w dotyku. Jeśli chcemy zachować efekt nawilżenia na dłużej musimy powtarzać aplikację kremu kilka razy w ciągu dnia. Nie stanowi to jednak dla mnie problemu, ponieważ opakowanie kremu jest niewielkie i zmieści się w każdej torebce, a więc możemy go mieć zawsze przy sobie.
Nie zauważyłam obiecanej przez producenta poprawy kolorytu skóry, ale to może nawet i dobrze, ponieważ nie chciałabym mieć teraz w trakcie zimy opalonych dłoni, nie pasujących kolorystycznie do reszty ciała ;d
Za krem zapłaciłam niecałe 6 zł. Myślę, że za taką cenę warto po niego sięgnąć, chociażby żeby wypróbowac, jak jeszcze go nie miałyście :)

31 komentarzy:

  1. ja obecnie mam eveline...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!!:))
    Mam ten sam kremik!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Koooocham ziaje :D Uwielbiam kakaowy przyśpieszacz do opalania w spary'u <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się zebrać w sobie by kupić jakiś produkt z ziaji

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taki krem, tyle, że do ciała. zapaach cudooowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy :) Bardzo dbamy o dłonie. obecnie używamy innego kremu :)
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Na spotkaniu w Hrubieszowie otrzymaliśmy z tej serti produkty do włosów. Zapowiadają się super, a twój kremik cudnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Napiszę to po raz n-ty, ale uwielbiam produkty marki Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tego typu opakowania. Ciekawy kremik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również zdecydowanie bardziej wolę takie opakowania niż odkręcane - są na pewno wygodniejsze w użyciu ;)

      Usuń
  10. Stosowałam i uwielbiam!Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli będziesz mieć wolną chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ;) pozdrawiamy i zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam ten krem i jestem mega zadowolona :) teraz czaję się na wersję kokosową :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wersja kokosowa również ma cudowny zapach :)
      sama nie wiem, którą bardziej wolę ;d

      Usuń
  13. uwielbiam serię masło kakaowe ;) musze kupić ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znamy, słyszeliśmy jednak, że cała ta linia ma piękny i trwały zapach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oliwkowy miałam i był fajny a więc i ten pewnie podobnie by sie spisywał:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kremu do rąk jeszcze nie używałam, ale z tej serii miałam mleczka, balsamy i masła kakaowe i uwielbiam je! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam masło kakaowe w słoiczku z Ziaji i miał piękny zapach, ach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś krem do twarzy z tej serii i bardzo go lubiłam, świetny zapach ma Ziaja kakaowa :) Tego kremu jeszcze nigdy nie używałam, ale znając mój gust zapachowy na pewno by mi przypadł do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam krem do twarzy z tej serii i pięknie pachniał, a i nawet dobrze się sprawował. Kremu do rąk nigdzie nie widziałam. Myślę, że także przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię wersję kokosową :) Uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wersję kokosową również uwielbiam!
      i waniliową też ;d

      Usuń
  21. tego kremu nie miałam, ale domyślam się jak może pachnieć, bo miałam masło do ciała z tej samej serii, więc chyba zapachy są podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zapachy są bardzo podobne :)
      dlatego też skusiłam się na ten krem, ponieważ uwielbiam masła do ciała Ziaji :)

      Usuń
  22. uwielbiam wszystko z serii kakaowej z Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń