Translate

wtorek, 26 marca 2013

Epionce - Renewal Facial Cream

Hej!
Niedawno w ramach współpracy z agencją Get in Touch beauty PR&advertising agency otrzymałam propozycję przetestowania jednego z ekskluzywnych kosmetyków marki Epionce. Bardzo mnie ta wiadomość ucieszyła, ponieważ akurat byłam w trakcie poszukiwania odpowiedniego kremu. Do wyboru miałam kilka produktów. Po zapoznaniu się z właściwościami każdego z nich mój wybór padł na Renewal Facial Cream, czyli odnawiający krem do twarzy.
Dlaczego akurat ten krem?
Jest idealny dla skóry suchej, wrażliwej oraz normalnej. Pomaga zmniejszyć widoczność delikatnych linii, zmarszczek i plam starczych, dając efekt rozjaśnionej i promiennej cery.
Mimo że nie mam jeszcze zmarszczek, uważam, że zdecydowanie lepiej jest zapobiegać pierwszym oznakom starzenia się skóry niż później próbować je zwalczać, dlatego też z wielką przyjemnością przystąpiłam do testowania kremu.
Opakowanie podróżne kremu ma postać 15 ml tubki i kosztuje 99 zł (produkt jest również dostępny w pełnowymiarowym opakowaniu o pojemności 50 ml w cenie 349 zł), można go kupić w sklepie internetowym Dermstore.
Tubka zakończona jest niewielkim otworem, z którego bez problemu wydostaniemy pożądaną ilość kosmetyku.
Krem ma biały kolor. Dzięki idealnej konsystencji - nie za gęstej i nie za rzadkiej świetnie się rozprowadza, przy czym jest naprawdę wydajny. Kosmetyk powstał na bazie naturalnych składników, którym zawdzięcza swój subtelny lekko owocowy zapach.
Najważniejsza kwestia - działanie .. ;)
Jest to zdecydowanie najlepszy krem do twarzy jaki miałam okazję do tej pory stosować. Nakładam go codziennie rano po wcześniejszym oczyszczeniu twarzy. Dzięki lekkiej konsystencji krem szybko się wchłania i stanowi idealną bazę pod podkład. Uwielbiam to uczucie gładkiej i napiętej (ale nie ściągniętej!) skóry po aplikacji kremu. 
Cera stała się rozjaśniona i ujednolicił się jej koloryt. Nie ma śladu po drobnych przebarwieniach. Dzięki zaawansowanym technologicznie składnikom, które wnikają do najgłębszych warstw skóry krem zapewnia skórze optymalne nawilżenie i stymuluje procesy naprawcze. Niweluje wszelkie podrażnienia, suche skórki i niedoskonałości. 
Nie mam jeszcze zmarszczek, ale na mojej twarzy zaczęły się pojawiać drobne linie. Dzięki temu kremowi zostały one spłycone i są praktycznie niewidoczne.
Jestem zachwycona tym produktem! Po żadnym kremie nie zaobserwowałam takich wspaniałych efektów. Jedyny jego minus to cena .. Ale jak wiadomo za jakość trzeba płacić, a ten krem to bez wątpliwości produkt z najwyższej półki. Gdyby nie jego cena, z pewnością zostałby u mnie na stałe.
Dziękuję serdecznie Pani Joli z agencji Get In Touch  beauty PR&advertising agency i firmie Epionce za udostępnienie kosmetyku i możliwość przetestowania kremu.

20 komentarzy:

  1. Widać produkt godny polecenia. Fajnie działa, szkoda, że cena jest taka wysoka. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym przetestowała. Poszukuję dokładnie takiego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena idzie w parze z jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ale cena -.- ale super, że działa tak, jak sobie wymarzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi nieźle ale cena.. zabójcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. milego testowania
    ja tez nawiazalam pierwsza wspolprace,takze wiem jak to cieszy
    dzis u mnie post o rozswietlaczach,zapraszam :))
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena wysoka, ciekawa jestem jego działania na mojej magicznej 30+ skórze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo też mam takie linie z chęcią bym go wypróbowała ale drogi ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. czyli nie dla mnie, bo nie mam skóry suchej
    cena faktycznie wysoka ehh

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam z nim nigdy styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że luksusowy, świetnie, że się u Ciebie sprawdził Agatko.
    Pozdrawiamy!!

    OdpowiedzUsuń
  12. oo ,moja skóra właśnie jest sucha,nidy o tym nie słysząłam-może czas przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa propozycja do przetestowania;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam sucha skore. ale nigdy nie slyszalam o tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello sweety! Thanks for stopping by and I heartly appreciate it! This is such an amazing post! (: New post on my blog! Stop by me soon! xx

    With love ❤.
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cena pelnowymiarowego produktu jest zabojcza :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ehhh Ty to masz tych nowosci mnóstwooo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sound like a great beauty product!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win 100euros to spend a Zara"!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepszy jaki miałaś? W takim razie ja też muszę go spróbować :D

    OdpowiedzUsuń