Translate

czwartek, 7 marca 2013

Ciuch-change! ;d

Hej!
Pewnie większość z Was bardzo dobrze zna portal wizaz.pl
Ja od kilku lat mam tam założone konto, które służy mi głównie do podczytywania opinii o różnych kosmetykach lub udzielania się w interesujących mnie wątkach.
Ostatnio zaczęłam jednak używać tego portalu do zupełnie innego celu .. ;d

Na wizażu znajduje się podforum Targowisko, gdzie dziewczyny wymieniają się ciuchami i kosmetykami. W moich szafach mam mnóstwo rzeczy, których już nie noszę a ich stan jest bardzo dobry lub wręcz idealny (wiele rzeczy jest nowych, z metkami). Postanowiłam więc, że i ja zacznę prowadzić wymiany, bo przecież tych rzeczy i tak nie noszę, a po co mają leżeć w szafie, jak mogę je wymienić na coś, czego potrzebuje.
Przez ostatnie 2 tygodnie zebrałam z wymianek taką oto kupkę różnych rzeczy, które mi wpadły w oko:
To teraz przybliżę Wam nieco moje dotychczasowe wymiany i o każdej z nich napiszę parę słów ;)

Moja pierwsza wymiana była osobista (obie z Wizażanką mieszkamy w tym samym mieście) - spotkałyśmy się w ustalonym miejscu, gdzie dokonałyśmy wmianki ;d
Ja otrzymałam tusz do rzęs Too Faced Lash Injection i puder Bourjois (w zamian za to oddałam jej nowy sweterek z Bershki + kilka kosmetyków).
Następna wymiana odbyła się już poprzez pocztę - wymieniłyśmy się z Wizażanką bluzkami. Ja dostałam koronkową bluzeczkę z Orsaya (w zamian oddałam bluzkę z New Yorkera).
Trzecia wymianka również pocztowa. Ja dostałam panterkowe body z Asosa (w zamian oddałam bandażową spódniczę z Tally Weijl, której ani razu nie miałam na sobie).

Później była wymianka kosmetyczna - ja dostałam cień do powiek w kolorze brązowo-złotym i podkład Lirene (w zamian wysłałam zestaw B.U Sexy - perfum+dezodorant i lakier do paznokci - wszystko nowe).
I jeszcze jedna zamiana kosmetyków ;d Ja dostałam lakier Sally Hansen i korektor L'oreal (w zamian wysłałam paletkę cieni oraz tusz do rzęs Oriflame).
Kolejna wymiana - ja otrzymałam koronkową koszulkę do spania (w zamian wysłałam małą, pikowaną torebeczkę w stylu chanel - mam wiele torebek, których nie noszę .. ).
I następna wymiana - ja dostałam torebkę Lantadeli (w zamian wysłałam jeansowe rurki z Tally Weijl).
I wczoraj dotarły do mnie sweterki z ostatniej wymianki - beżowy ze splotem warkoczowym z Zary oraz czerwony Olsen (w zamian wysłałam rurki i satynową bluzeczkę - obie rzeczy z Tally Weijl).

Narazie to wszystko, ale jestem w trakcie kolejnych wymian (dzisiaj byłam na poczcie z dwoma przesyłkami).
Strasznie mnie to wciągnęło ;d 
(szkoda tylko, że ceny na poczcie nie należą do najtańszych - szczególnie to odczuwam teraz, gdy jestem tam prawie codziennie).

Według mnie takie wymiany to świetny pomysł na danie nienoszonym ciuchom kolejnego życia. Rzeczy, które nam nie są już potrzebne mogą się komuś przydać i odwrotnie.
Ciekawa jestem co Wy o tym sądzicie. 
Może któraś z Was również prowadzi takie wymiany? ;d

36 komentarzy:

  1. Fajnie ,ze u Cieibe wszystko pozytywnie ,bo czasami zdarzaja sie nieuczciwe osoby :( Ja mam konto na szafa i tam sie wymieniam. Na wizaz też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz kupiłam kolczyki na szafa.pl .. pieniądze wpłaciłam od razu, a na przesyłkę czekałam ponad miesiąc! po otrzymaniu kolczyków okazało się, że dostałam zupełnie inne niż zamawiałam, więc musiałam odesłać je spowrotem, żeby otrzymać te, które chciałam ..
      więcej transakcji jak narazie tam nie zrobiłam ;d

      Usuń
  2. Na wizażu rzeczywiście można się trochę powymieniać rzeczami, ale warto wejść też na szafa.pl :) Pozdrawiam Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cuda :):) zakochałam się w panterce i torebce :) ale z chęcią bym wszystko przygarnęła :):) śliczne rzeczy Agatuś ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy:)))
    PS Właśnie słyszałam że top coat z golden rose jest dobry, ale nie mogę go nigdzie znaleźć, gdzie kupowałaś jeśli mogę zapytać?
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam - jest świetny :)
      kupiłam go w małej osiedlowej drogerii ..

      Usuń
  5. świetna sprawa takie wymianki! Chętnie bym sama wzieła udział w czymś takim :)) aż pomyślę co bym miała do wymiany hmmm..... ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie prowadzę wymian tego typu, jakoś odrzuca mnie to latanie na pocztę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą - również mnie już trochę męczy to ciągłe latanie na pocztę, ale tak jakoś się wciągnęłam w te wymianki .. ;d

      Usuń
  7. świetne wymiankowe lupy..podoba mi sie wszytsko i body z panterki jest boskieeee

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam konto na szafie, ale od kiedy wprowadzili opłaty trochę nie fajnie, tym bardziej że wystawiam rzeczy za bezcen. a poza tym podobno poczta planuje wprowadzić jakieś zmiany w cennikach. słychać o tym od dawna ale pewnie w końcu i tak to przejdzie.

    wymiana to dobry sposób na pozbycie się czegoś, co już nam tylko zalega w szafie. i można zdobyć parę fajnych rzeczy, co widać na załączonych zdjęciach :)

    ps. body - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten puder Bourjois, jest calkiem calkiem.

    OdpowiedzUsuń

  10. Takie wymianki to świetny pomysł. Torba jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. koszulka do spania swietna!
    i wszystkiego najlepszego w dniu naszego swieta x

    OdpowiedzUsuń
  12. You have a lovely blog dear, I just followed you. Hope you visit mine and follow back if you like. I blog about fashion and outfits from Stockholm. Have a nice weekend :)

    Isabel
    http://foreverunderstated.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  13. super!


    http://zycie-na100latki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie w szafie też jest masa ubrań, w których byłam raz albo wcale nie miałam ich na sobie, częśc oddałam na PCK, częśc wystawiam na szafa.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wymianku są super;) + zapraszam do skorzystania z mojego kursu na własnoręczne wykonanie króliczka z masy solnej, jako prezentu dla bliskich z okazji ŚWIĄT WIELKANOCNYCH. :) polecam, super zabawa:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  16. koniecznie proszę pokazać jak wyszło:) pozdrawiam:);*

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy kolor drugiego sweterka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :

    http://vintids.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego Agatko;*:*

    Post extra jak zwykle, taki różnorodny, kolorowy i obfity w piękno:);)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie wymiany to bardzo dobry pomysł jest :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o fajna sprawa. też mam tam konto, ale o tej opcji nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne są wymiany, ale ja się jeszcze z nikim nie wymieniałam. Może kiedyś spróbuję:) Ładne rzeczy. Zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny ten czerwony sweterek z wymiany :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam dużo rzeczy z wymian ale z szafa.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna sprawa. Można pozbyć się tego, czego nie nosimy i dostać coś interesującego. Bardzo podoba mi się ta torebka, a i body panterkowe - cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne ciuszki :) body w panterkę i sweterki bardzo fajne :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kochana, świetne wybory! :D

    OdpowiedzUsuń