Translate

środa, 27 marca 2013

Borowina SPA do kąpieli - Sulphur

Hej!
Dzisiaj chcę Wam pokazać świetny produkt, który w ciągu ostatnich tygodni umila mi wieczory i pozwala zwykłą kąpiel zamienić w prawdziwe domowe SPA.
O czym mowa? O borowinie SPA do kąpieli, którą otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z firmą Sulphur.
Nigdy wcześniej nie miałam okazji używać dermokosmetyku na bazie czystej mikrobiologicznie borowiny, więc bardzo się cieszę, że mogłam ją wypróbować.
 Borowina znajduje się w dużej 500ml butli wykonanej z plastiku zamykanej na zatrzask. Zamknięcie jest solidne - nic nam się nie rozlewa i bardzo wygodne - przez odpowiedniej wielkości otwór możemy dozować pożądaną ilość produktu.
Borowina ma postać brązowej emulsji, która po wlaniu pod bieżący strumień wody szybko się w niej rozpuszcza zabarwiając ją na brunatny kolor. Całą łazienkę wypełnia cudownym zapachem sosnowego lasu, który pozwala się w pełni zrelaksować i odpocząć.
Taka kąpiel jest idealną opcją po ciężkim, męczącym dniu. Zmniejsza napięcie i redukuje uczucie ciężkości nóg. Po niej czuję się odprężona i lekka. Wystarczy 15 minutowa kąpiel, aby rozluźnić zmęczone mięśnie i zregenerować siły.
Po kilku kąpielach zauważyłam pierwsze efekty działania borowiny. Po pierwsze skóra stała się wyraźnie nawilżona. Po kąpieli nie jest konieczna aplikacja żadnego balsamu nawilżającego, ponieważ skóra jest pokryta delikatną warstwą ochronną borowiny. Ciało stało się elastyczne i przyjemnie gładkie w dotyku. Kąpiel przynosi ulgę i ukojenie bardziej przesuszonym partiom ciała takim jak łokcie i kolana. Przywraca skórze elastyczność i poprawia jej ogólny wygląd.

Borowina nie osadza się na wannie i nie brudzi ciała.
Jestem bardzo zadowolona z efektów. Jest to mój pierwszy dermokosmetyk zawierający borowinę i na pewno nie ostatni.
Cena borowiny wynosi ok 30 zł i starcza na wiele użyć. To naprawdę niewiele w porównaniu z ceną, jaką musiałybyśmy zapłacić za kąpiel w prawdziwym SPA.

19 komentarzy:

  1. nice!
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  2. No to dobrze, że nie brudzi bo po kolorze miałam takie obawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już wiele opinii, ale sama nie miałam okazji wypróbować:) Dobrze, że nie brudzi...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super. podoba mi, bo to taka ciekawa odmiana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę kolejna opinia na + na temat borowiny :). Chyba musi zagościć u mnie na półce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kolor wody pewnie nie ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki brunatny .. ;d
      ale zapach ma piękny :)

      Usuń
  7. I wish I could understand well your review!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Last day to win 100euros to spend a Zara"!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt, nigdy nie miałam z nim styczności. Ciekawa jak bardzo brudzi wannę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wcale nie brudzi :)
      wystarczy przepłukać wannę i po borowinie nie ma żadnego śladu :)

      Usuń
  9. Uwielbiam!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja chcę taką kąpiel w borowinie! :( Lubię takie odprężające cudeńka w wannie!:D
    Dziękuję za życzenia ;*
    Tak, też jestem posiadaczką białego LG. I jestem zadowolona z niego.

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ musi być cudowna :) chcę ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam wiele dobrych opinii może wkrótce się skuszę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://paulinapaula13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj czuję że ta borowinka to jest to czego moje ciałko potrzebuje. Mam strasznie suchą skórę po zimie:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kąpiel w przeróżnych olejkach, ale słyszałam że borowinka również odmładza ;-)
    Obserwuję

    Jeśli będziesz miała chwilkę zapraszam na prosty konkurs.
    Pomóż mi spełniać marzenia. Liczę na Ciebie ;-)
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/2013/03/prosty-konkurs-wystarczy-tylko-oddac-gos.html

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy wpis!
    Zapraszam na konkurs z SHOELOOK.COM! Do zgarnięcia trzy pary dowolnie wybranych butów :)
    http://mademoisellepoisson.blogspot.com/2013/03/konkurs-wygraj-trzy-pary-butow-od_28.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Great products. Would you like us to follow each other?

    OdpowiedzUsuń