Translate

piątek, 1 marca 2013

Astor Rouge Couture 200 Cherry Silk – czyli wisienka na torcie ;)

Hej!
Dzisiaj pokażę Wam szminkowego klasyka, czyli czerwień na ustach :)
Chyba każda z nas znajdzie w swojej kosmetyczce przynajmniej jedną pomadkę w tym kolorze. Ta elegancka i wyrazista barwa nigdy nie wyjdzie z mody.
Ja osobiście bardzo lubię ten nasycony kolor, który na ustach prezentuje się niezwykle kobieco. Jednak ze względu na jego intensywność, na co dzień wybieram raczej pomadki/błyszczyki w bardziej stonowanych barwach.
Od czasu do czasu lubię jednak zaszaleć i nadać ustom ten kuszący kolor, którym niewątpliwie jest czerwień.

Przedstawię Wam dziś pomadkę, którą otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z drogerią Nocanka: Astor Rouge Couture w kolorze nr 200 - Cherry Silk.
Od samego począdku pomadka przykuła moją uwagę swoim eleganckim, czarnym opakowaniem. Niby proste, jednak jego oryginalny kształt bardzo mi się spodobał. Pomadka zamykana jest na tzw. „klik”, dzięki czemu mamy pewność, że nie otworzy nam się „sama” w torebce ;)

Nazwa pomadki sugeruje nam jej kolor.
Cherry Silk to klasyczna czerwień, jednak ma w sobie wiśniowy akcent.
Widać w niej delikatne drobinki, jednak na ustach pomadka ma matowe wykończenie.
Szminka ma kremową konsystencję, dzięki czemu świetnie rozprowadza się na ustach, nie wychodząc poza ich krawędzie. Mimo dość intensywnego koloru, pomadka prezentuje się na ustach bardzo naturalnie. Przez kilka godzin utrzymuje się praktycznie w nienaruszonym stanie, nie musimy więc nanosić żadnych poprawek (chyba, że w między czasie skusimy się na coś do jedzenia lub picia;) ). Szminka nie podkreśla suchych skórek i nie wysusza ust – mam nawet wrażenie, że dzięki niej moje usta są bardziej nawilżone i odżywione. Nie odkłada się nieestetycznie w kącikach ust i nie tworzy brzydkich smug.
Pomadka ma subtelny, słodki kwiatowo-owocowy zapach, który nie jest wyczuwalny na ustach.
Dużym plusem jest też wydajność pomadki – wystarczy tylko jedno pociągnięcie, aby uzyskać głębię koloru.
Jeśli jeszcze jej nie znacie – koniecznie wypróbujcie! Na stronie drogerii Nocanka pomadka jest dostępna w wielu wspaniałych kolorach za jedyne 7,99 zł.

Lubicie czerwone pomadki? :)

31 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor ;) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie jakieś takie pokraczne według mnie , ale kolor przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czerwień;) dla blondynki w sam raz !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny odcien, bardzo Ci pasuje, masz sliczne usta poza tym!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolor bardzo intensywny i wyraźny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wybieram cos z nude ale czerwien tez mozna spotkać u mnie w kosmetyczce ;)
    ładnie prezentuje się u Ciebie ta czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie czerwień nie pasuje, ale do Ciebie jak najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor i bardzo do Ciebie pasuje :)
    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pasuje Ci ten kolorek, sama wole jednak róże. dodaje do obserwowanych. wpadnij do mnie jak bedziesz miala chwile :)http://kosmetyczkapelaski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/02/rozdanie-kosmetyczne-nr-3.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko, jak ślicznie!!! Pasuje Ci totalnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna czerwień, dobrze prezentuje się na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor i bardzo pasuje do Twoich ust!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor. Pasuje ci. Super blog.
    Zapraszam do mnie http://mooda-wyglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię czerwone pomadki:). Masz piękne usta:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor :D Masz przepiękne usta i oczy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. That lipstick is so lovely!!!^^

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey pretty! I change a blog, if that's okay we could follow each other, if so let me know kisses.
    http://whattookfashion.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. I follow you now, I wait for follow me, let me now big kiss!

    OdpowiedzUsuń
  21. ładny kolor, masz fajne usta:)

    mogłabym prosić o kliknięcie w banner Sheinside na moim blogu? z góry bardzo dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. rzeczywiście szminka ma świetny kolor no i poza tym świetnie wygląda na Twoich ustach. ;)
    pozdrawiam serdecznie. ;)

    Na moim blogu organizuje konkurs wraz ze sklepem Merg, może miałabyś ochotę sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kobiecy kolor! :) Podoba mi się!
    A co do telefonu to też chciałam ten LG L5, ale uparłam się nie biały a w plusie akurat go nie ma. Znaczy miał być, ale już sporo czekam i nic. Chyba dobrze poszły. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie się prezentuje na Twoich ustach, bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  25. Very nice blog! I follow you now via GFC. Check my blog out and follow me if you like it :)

    xx,A

    www.madewihfashion.com
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie ty masz ładne duże oczy...

    OdpowiedzUsuń
  27. jak dla mnie trochę za ciemny odcień, ale u Ciebie prezentuje się bardzo uwodzicielsko ;) ślicznie! ;]
    nie dość, że takie wielkie oczęta to i usta! podzieliłabyś się ;P

    OdpowiedzUsuń