Translate

piątek, 8 lutego 2013

Zadbane dłonie zimą - Hegron hand&nail cream

Mówi się, że dłonie są wizytówką człowieka. Warto więc o nie odpowiednio zadbać. Zwłaszcza, że to nimi wykonujemy codziennie wiele czynności, narażając je przez to na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych. Ponadto są także wystawione na działanie promieni słonecznych i mrozu. To właśnie dłonie starzeją się najszybciej biorąc pod uwagę skórę całego ciała. Dobry krem stanowi więc podstawę ich pielęgnacji.

Dzisiejszy post jak się zapewne domyślacie będzie poświęcony kremowi do rąk, który niedawno otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z agencją Credo PR.
Krem jest przeznaczony do pielęgnacji rąk i paznokci. Powstał na bazie penthelolu i ko-enzymu Q10. Z napisów na kremie możemy się dowiedzieć, że ma on właściwości antystarzeniowe.

Kosmetyk znajduje się w 100 ml tubce otwieranej na wygodny zatrzask, z której bez problemu możemy wydostać odpowiednią ilość kremu. 
Konsystencja kremu jest dość gęsta, treściwa. Idealny na obecną porę roku - doskonale zabezpiecza dłonie przed mrozem i wiatrem. Łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania, pozostawiając dłonie wyraźnie nawilżone (ale nie lepkie!) i przyjemnie miękkie w dotyku. Efekt nawilżenia utrzymuje się nawet po umyciu dłoni. Nie ma więc mowy o przesuszonych dłoniach. Jego zmiękczające działanie możemy zauważyć także przy skórkach wokół paznokci, które dzięki niemu stają się wyraźnie zadbane i wypielęgnowane. 
Zapach kremu jest dość nietypowy, ale z czymś mi się kojarzy. Sama nie wiem jak go opisać. Ani kwiatowy, ani owocowy .. Wyczuwam w nim jednak jakąś słodką nutę, która bardzo mi odpowiada :)

Krem spełnia wszelkie moje oczekiwania, jakich wymagam od kosmetyków do pielęgnacji dłoni. Z pewnością jeszcze kiedyś do niego wrócę, bo bardzo podoba mi się efekt aksamitnie gładkich dłoni, jaki można uzyskać przy jego regularnym stosowaniu.

Cena kremu również przemawia na jego korzyść - wynosi tylko 11,49 zł, a więc naprawdę warto go wypróbować. Jeżeli jeszcze go nie znacie zajrzyjcie koniecznie na stronę sklepu Tenex, gdzie między innymi możecie kupić ten krem :)

28 komentarzy:

  1. Nice review, seems a great product!Happy Wednesay dear!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze miałam problem ze spękanymi dłońmi, mimo rękawic i pielęgnacji nie było widać poprawy. Od kiedy używam neutrogeny z maliną nordycką skóra na łapkach znaczcie się poprawiła :) Twojego kremu jeszcze nie stosowałam, może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. neutrogenę z maliną nordycką też bardzo lubię :) w ogóle neutrogena ma świetne kremy do rąk i stóp :)

      Usuń
  3. Ja z tej firmy miałam tylko żel pod prysznic i się w nim zakochałam. W Polsce nigdzie nie mogę go dostać, bo moja teściowa przywiozła mi go z Holandii:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetyki marki Hegron można znaleźć na tej stronie:
      https://sklep.tenex.pl/
      może będzie wśród nich także ten żel pod prysznic? ;)

      Usuń
  4. Nie miałam go, obecnie używam z Avonu.
    Dobrze, że się szybko wchłania i nie lepi - nie cierpię jak coś takiego się dzieje. Lubię zaraz po zastosowaniu kremu do rąk robić coś i aby nic mi w tym nie przeszkadzało, np śliskie dłonie;) I 100ml - też nie mało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic tej firmy;) ale używam tylu kremów do rąk, że w końcu i tak pewnie na coś trafię;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą :) Ale faktycznie, widać na zdjęciu,że ma dobrą konsystencję jak na tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) konsystencja jest treściwa - idealna na jesień/zimę ;)

      Usuń
  7. nie słyszałam o tym kremie, ale często lubie testować nowem wiec ten może kiedyś wpadnie do mojej kosmetyczki :D
    pozdrawiam, u mnie nowy króciutki wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawił mnie zapach tego kremu i ogólnie sam krem też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz spotykam się zarówno z tym kremem jak i z tą marką. Raczej się nie skuszę, ponieważ krem do rąk to taka rzecz, którą wolę kupić w drogerii :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale kto wie może niedługo spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nic nie miałam, nie wiedziałabym nawet gdzie ich szukać:P

      Usuń
  11. ja zawsze zapominam o używaniu kremu do rąk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do niedawna też zapominałam o używaniu kremu do rąk, ale ostatnio staram się to zmienić i chcę, żeby dbanie o dłonie weszło mi w nawyk ;)

      Usuń
  12. musi być bardzo fajny :) ale ja niestety też zapominam o kremie ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tego kremu , używam kremu do rąk Kermuren i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. My niestety zapominamy o kremach do rak, a to takie ważne, by nie zapominać.
    Markę znamy, ale tegoż kremu nie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :)

    Obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny masz blog :3
    Ja już obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój przyszły mąż namiętnie używa kremów do rąk, ja natomiast zazwyczaj używam masła do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie nawilżać dłonie kremami różnymi :) Nie cierpie jak są wysuszone :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja aktualnie używam takiego małego cudeńka z evree, o którym pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje się być naprawde ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń