Translate

piątek, 15 lutego 2013

Różany krem glicerynowy, Hegron

Hej!
Dzisiaj podzielę się z Wami moją opinią o kremie, jaki otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z agencją Credo PR.
Jest to różany krem glicerynowy firmy Hegron, wyprodukowany na bazie naturalnych olejków i tłuszczów. Krem ma właściwości wygładzające, uelastyczniające i nawilżające. Szczególnie zalecany jest do pielęgnacji najbardziej przesuszonych miejsc ciała, takich jak: łokcie, kolana, dłonie i stopy (zwłaszcza pięty).
Krem zamknięty jest w plastikowym słoiczku o pojemności 350 ml. Opakowanie jest typowe jak dla większości maseł do ciała - odkręcane u góry, dzięki czemu bez problemu możemy zużyć cały kosmetyk do końca.
Konsystencja kremu jest dość gęsta, treściwa, ale zdecydowanie rzadsza niż masło do ciała, dzięki czemu łatwo się rozprowadza i szybko wchłania się w skórę nie pozostawiając na niej lepkiego filmu. 
Podczas aplikacji wyczuwalny jest delikatny różany zapach. Muszę przyznać, że nigdy nie przepadałam za tym zapachem i wybierając kosmetyki starałam się go unikać .. O dziwo, zapach tego kremu bardzo przypadł mi do gustu - jest subtelny i naturalny.
Nie bardzo znam sie na składach kosmetyków i przeważnie nie przywiązuje do nich zbyt dużej wagi, ale według mnie skład tego kremu jest całkiem przyjemny - wysokie miejsce zajmuje w nim gliceryna oraz naturalne olejki. 
Ja go nakładam na całe ciało (z wyjątkiem twarzy). Nie tylko na dłonie, łokcie, kolana i pięty, do których jest szczególnie zalecany.
Po aplikacji kremu skóra jest wyraźnie nawilżona i lekko natłuszczona. Ciało staje się aksamitnie gładkie w dotyku. Przesuszone dłonie i stopy są odżywione i zregenerowane. Szorstka skóra na łokciach i kolanach zrobiła się miękka i elastyczna.

Ten jeden słoiczek kryje w sobie wiele właściwości! W dodatku jest bardzo pojemny, dzięki czemu starcza na długi czas.
Warto go mieć w swojej łazience, zwłaszcza, że jego cena to tylko 14,49 zł.
Ten i wiele innych kosmetyków marki Hegron możecie nabyć na stronie internetowej sklepu Tenex.

19 komentarzy:

  1. jeśli różany to chcę i pragnę ;D buziam kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam ale recenzja brzmi ciekawie :)
    pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Znamy kosmetyki teh marki, ale tego kremiku akurat nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Duża ilość kremu, to coś dla mnie;) Uwielbiam wszelkie kremy do rąk!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dziś dostałam paczkę od tej agencji:) spodziewałam się kuriera z tuszem do rzęs, a tu taka niespodzianka:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Różane zapachy nie wszystkie mi podchodzą, czasem coś jest ekstra, a inne mnie odpycha i nie wiem dlaczego tak się dzieje. Być może by mi się spodobał...
    Pozdrawiam, życzę udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  7. no proszę, ale cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lekka konsystencja...to bardzo w takich produktach lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie uniwersalne kosmetyki , które maja wiele zastosowań;)

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam wiele o tych kremach i same pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest to dla mnie totalna nowość, jednak jak za taką pojemność i cenę chyba warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemny produkt za dobrą ceną.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena jest na prawdę zachęcająca :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Różany? Aż mi się oczy zabłyszczały. Za taką cenę i taki wydajny... chcę go :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie próbowałam, ale wyobrażam sobie, że musi pięknie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten kremik, tylko w innej szacie graficznej :). Przyjemny zapach ma :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na razie tylko używam kosmetyków dla mam ale później się zastanowię:)
    Nasze pierwsze rozdanie:), jeśli masz ochotę na kilka darmowych kosmetyków to zapraszamy:)
    http://martzuza.blogspot.com/2013/02/14-lutego-walentynkowa-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń