Translate

wtorek, 19 lutego 2013

Quality from Holland - szampon uniwersalny do każdego typu włosów, Hegron

Hej!
Pora na trzeci i ostatni produkt holenderskiej marki Hegron, jaki miałam przyjemność testować w ramach współpracy z agencją Credo PR: uniwersalny szampon do każdego rodzaju włosów.

Szampon zamknięty jest w dużej 500 ml butli, zakręcanej u góry nakrętką. Posiada dość duży otwór, stąd nieraz wylewa mi się go zbyt dużo na rękę, ale zawsze możemy wlać nadmiar spowrotem ;)
Szampon jest przeznaczony do każdego rodzaju włosów. Jest bardzo łagodny, więc świetnie się sprawdzi u osób ze słabymi, delikatnymi włosami i wrażliwą skórą głowy. Został wyprodukowany na bazie naturalnych składników, zawiera odżywcze proteiny mleka i pantenol.

Konsystencja szamponu jest kremowa, w kolorze perłowym. Łatwo się rozprowadza na włosach i bardzo dobrze się pieni. 

Już podczas spłukiwania zauważyłam, że moje włosy są jedwabiście gładkie, nie splątane - nie trzeba więc stosować po nim odżywki (chociaż ja i tak zawsze o niej pamiętam).
Po wysuszeniu nie ma problemów z rozczesaniem włosów. Włosy ładnie się układają i nie elektryzują się. Suche końcówki są widocznie odżywione i nawilżone. Włosy stają się przyjemnie miękkie w dotyku i pięknie błyszczą. 
Stosowanie szamponu uprzyjemnia jego delikatny, świeży zapach, który jest wyczuwalny na włosach po ich umyciu.

Szampon w pełni spełnia moje oczekiwania. Bardzo podoba mi się jego naturalny skład, nie obciążający włosów. Świetnie oczyszcza włosy i skórę głowy, działa na włosy antyelekrtostatycznie. Przy regularnym stosowaniu szamponu widać poprawę kondycji włosów - stają się one wyraźnie odbudowane i mają zdrowy blask.

Szampon jest dostępny na stronie sklepu internetowego Tenex za jedyne 8,49 zł ;) Serdecznie polecam, jeśli jeszcze go nie znacie! :)

31 komentarzy:

  1. ciekawy ten szampon:)z chęcią spróbuję:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat nie jestem na kupnie szamponu, ale może kiedyś go kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda fajnie :)
    Obserwuję i liczę na Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszym momencie gdy się na niego spojrzy wygląda w ogóle nie atrakcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam miodowy, ciekawe jak sie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze widzę, ale super tani jak na taką pojemność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Hegron :) chcę go ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widze ten szampon, moze go wypróbuje :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam.. używam od dawna ;D


    Obserwujemy..? ♥
    Love you all. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Znamy migdałowy szmapon ten marki- bardzo fajny skuteczny, tani i dość wydjny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam nigdy szamponów tej firmy :(
    Jednak słyszałam opinie wśród dziewczyn, że są wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zachęcająca recenzja, aż kusi, żeby go kupić za tak niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm, pierwszy raz widzę :)))
    Kusisz strasznie tym szamponem, gdyby był dostępny w drogeriach to już bym biegła po niego:P

    OdpowiedzUsuń
  14. migdały i kokos to moje ulubione zapachy szamponów, żeli pod prysznic i balsamów - więc z przyjemnością przygarnęłabym i ten szampon ;]
    w dodatku za taką cenę żal nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ekstra cena! chyba sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam ten z Hegronu różowo- biały ale nie wspominam go za dobrze. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Wzbraniałam się przed tą firmą, ale po wypróbowaniu ich produktów zmieniłam zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. nowosc dla mnie,ale chetnie bym go kupila
    pozdrawiam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  19. ale to jednak tylko dwa dni;p u mnie pięć :(

    OdpowiedzUsuń
  20. kurczę to powinien być dobry, chyba będe musiała go kiedys samasprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  21. hmmm nie mialam nigdy produktów z tej firmy. Ale są tanie i warto je kiedys kupic ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. To niedrogi jak na dobry szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  23. dozownika wcale nie ma :( ale cena jest zachęcająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Póki co wykańczam moje szampony do dna, potem z chęcią kupię ten jak go tylko spotkam

    OdpowiedzUsuń