Translate

sobota, 9 lutego 2013

Nowe współprace - Madame Lambre i Orientana :)

Hej!
Niedawno nawiązałam dwie kolejne nowe współprace i dziś chcę Wam pokazać zawartość przesyłek, które wczoraj odebrałam z poczty (obie przyszły w czwartek, jednak nie było nikogo w domu, więc musiałam się po nie wybrać na pocztę).
Pierwsza z przesyłek pochodzi od firmy Madame Lambre. W ramach współpracy otrzymałam do testów czerwoną pomadkę, czarną kredkę do oczu oraz próbki kremów.


W drugiej przesyłce znajdował się kosmetyk od firmy Orientana, od której otrzymałam do przetestowania masło shea i olejki do ciała - imbir i paczula. 

Znacie te firmy? Lubicie ich kosmetyki?
Ja nie miałam wcześniej żadnego produktu powyższych firm, więc ogromnie się cieszę, że będę mogła je wypróbować :)

Bardzo dziękuję za przesłane kosmetyki.
Zabieram się za testowanie! ; )

26 komentarzy:

  1. Z Orientany miałam peeling i byłam z niego bardzo zadowolona, a z ML mam kredkę i cień, ale jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taką kredkę i jest całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masło wygląda smakowicie :D
    udanego i owocnego testowania kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne przesyłki, miłego testowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znamy żadnych z tych produktów, czekamy zatem z niecierpliwością na recenzje Agatki;*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widze te firmy, ale wygląda nieźle!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje super paczuchy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne ksometyki, madame lambre bardzo mnei ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te firmy to dla mnie nowość, nie słyszałam o nich:) u mnie nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nic z tych rzeczy. Czekam na recenzję Orientany.
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy i czekam na recenzje produktów, właszcza Orientany!
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadka ma urocze opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie to same nowości, ale ciekawie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę orintany i tej pomadki!!!!!!!!
    Super współprace! Czekam z niecierpliwością na recenzje :P

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne opakowanie tej pomadki :)
    czekam na jej recenzję, ciekawe.
    blog dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanego testowania :) daj znac jak tam szminka :) no i gratuluje wspolpracy :) moze kiedys i ja doczekam konkretnej wspolpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomadka jest świetna, kolorek na Walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. aaa jakie opakowanie pomadki!!<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyki Madame Lambre wyglądają przepięknie;)
    Udanego testowania!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zakupy:) musze spróbować masła shea:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam i jestem ciekawa kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo jestem ciekawa, jak ocenisz kosmetyki Madame L'ambre ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje współprac i życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana co wchodze na twojego bloga to jakas nowa wspolpraca :D gratuluje i zycze przyjemnego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  25. piekna szminka i gratuluje wspolpracy
    mam nadzieje ze do mnie tez kiedys odezwie sie jakas firma
    :)
    pozdrawiam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń