Translate

poniedziałek, 4 lutego 2013

Nowa współpraca - NOCANKA.pl

Hej!
Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z drogerią Nocanka.pl, od której otrzymałam 3 produkty do przetestowania.

Dzisiaj przyszła paczka, a w niej kosmetyki, które sama mogłam sobie wybrać :)
Postawiłam na klasyczne produkty, które według mnie powinny znaleźć się w kosmetyczce każdej kobiety.

Błyszczyk do ust Lancome Juicy Tubes Beige
Pomadka Astor Rouge Couture nr 200 Cherry Silk
 Lakier do paznokci Sally Hansen Diamond Strength nr 89 Honeymoon Red
Bardzo dziękuję za otrzymane produkty, a Was zapraszam do drogerii, gdzie znajdziecie firmowe kosmetyki w super cenach :)

25 komentarzy:

  1. nooo to testuj i daj znać jak się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak wygląda błyszczyk na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy!
    Bardzo spodobał mi się kolor pomadki!
    Życzę miłego testowania iczekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowności wybrałaś :) a jak to jest wybierasz za jakąś sumkę ? buziam ♥.♥ i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, miałam do dyspozycji 30 zł :)

      Usuń
    2. chyba się do nich zgłoszę :D

      Usuń
  5. Stunning lipstick!

    xoxo
    http://follementefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy, pomadka prezentuje się całkiem sympatycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cool colors! I love it!!!

    Come on my blog and join the GIVEAWAY!!!

    Win a pair of glasses and a 30 dollar voucher!!
    www.theitaliansmoothie.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cudowności, gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałości same widzimy, gratulujemy tak owocnej, ciekawej współpracy i czekamy Agatko na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kosmetyki otrzymałaś :) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne kosmetyki :) Czekam na recenzję lakieru do paznokci, bo kolor jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. kupwalam od nich kosmetyki na Allegro i zawsze bylam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pomadka ma świetny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the nail polish!Happy Tuesday dear!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win $80 gift card on Chicwish!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the nail polish!Happy Tuesday dear!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win $80 gift card on Chicwish!!

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze chciałam wyprobować lakiery SH, ale szkoda mi na nie pieniedzy:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy! :) Pomadka+ lakier idealne połączenie na walentynki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. i ciekawy ten Twój blog wiec obserwuje ;)

      Usuń
  19. Gratulacje współpracy !!!
    Ja znimi wspołpracowałam..ale to raczej jednorazowa wspołpraca....wiec bannerek trzeba bedzie usunać :)

    www.magazyn-prestige.blogspot.com

    mozesz tam promowac swoje wpisy.....ja sie zgłosiłam..moze to cos pomoze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. miłego testowania i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń