Translate

piątek, 1 lutego 2013

Luksusowa kąpiel w mleku z płatkami róż, Salco au Naturel White Spa

Nie od dziś wiadomo, że Kleopatra swoją niezwykłą urodę zawdzięczała regularnym kąpielom w mleku. Dziś każda z nas może wcielić się w jej rolę i wykorzystać jej sekret na piękną i zadbaną skórę.
Postanowiłam i ja wypróbować, czy kąpiele w mleku rzeczywiście mają zbawienne właściwości. Z pomocą przyszło mi naturalne mleko do kąpieli z płatkami róży oraz dodatkiem mleka koziego, które jakiś czas temu otrzymałam w prezencie.
Mleko White Spa z płatkami róż znajduje się w 450 g słoiczku. Słoiczek jest wykonany z solidnego, przezroczystego plastiku, przez który widać, ile mleka nam jeszcze zostało. Słoiczek jest odkręcany u góry, posiada dość duży otwór, z którego bez problemu wydostaniemy odpowiednią ilość kosmetyku.
Mleko ma konsystencję proszku, który należy wsypać do wanny (producent zaleca co najmniej 4 kopiaste łyżki). Jeśli wsypiemy mleczko pod strumień bieżącej wody uzyskamy dodatkowo delikatną pianę.

Pod wpływem mleka woda nabiera delikatnego, mlecznego koloru. Wytwarza się również lekka piana. Wanna zamiast wypełniona zwykłą wodą staje się pełna mleka z pływającymi płatkami róż, które nadają romantycznego nastroju. W całej łazience unosi się w powietrzu mleczny zapach, kojarzący mi się z budyniem o smaku śmietankowym. 
Kąpiel w towarzystwie tego mleka jest bardzo relaksująca i odprężająca. Idealna na długie zimowe wieczory. To prawdziwa uczta dla zmysłów i skóry.  Po wyjściu z wanny ciało jest przyjemnie gładkie i miękkie w dotyku. Mimo wszystko jednak producent zaleca użycie balsamu, aby zachować efekt nawilżonej skóry na dłużej i przedłużyć zmysłowe doznania po mlecznej kąpieli ;)
Kosmetyk jest dostępny w trzech wersjach zapachowych. Cena mleka wynosi w zależności od pojemności słoiczka: 450 g/ok 25 zł lub 250 g/ok 15 zł.

28 komentarzy:

  1. powiem Ci że fajnie wygląda to na dłoni:D coś jak sół z suszonymi kwiatami:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz się z tym spotykam :) Bardzo ciekawe :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie brzmi :D Nie korzystałam nigdy wcześniej z takich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kusisz! Fajnie wygląda taką kąpiel w mleku. Cena też nie jest wysoka :) Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. that blog so amazing! I love it.
    Now you're going to see very often by your blog.
    I invite you to mine. hope you like it and follow me.
    kiss and delighted.
    C.O.C.O.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym produktem, bardzo nie zaciekawił i chętnie bym go wypróbowała:)
    Ja już obserwuję i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam nigdy! Takie cudo:-) Wierzę, że kąpiel relaksuje na maksa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś zastanawiałam się przy półce sklepowej, czy te plywające pozostałości nie przeszkadzałyby mi w kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi ciekawie,uwielbiam takie dodatki do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym się wykąpać w takim mleku z płatkami róż :) Na pewno można poczuć się luksusowo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie drogi :) a warty wyprobowaania :)

    pozdrawiam ;&

    OdpowiedzUsuń
  12. O ja Cię kręcę!!! Świetny produkt, jak tylko gdzieś go zobaczę, to kupię!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale luksusy widzimy u Ciebie, suuuuper;*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. o ja ale cudo ♥.♥ chce taką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam sie rozpieszczac zima takimi kapielami w pachnacych kosmetykach =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Produkt wydaje się być genialny :) może kiedyś spróbuję :)
    Moja Droga, gratuluję zdania egzaminów i również życzę udanego weekendu :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne! chciałabym chociaż chwilę poczuć się jak Kleopatra:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia.
    Bardzo mi się się podobają <3

    BUZIAKI
    Sylvia :****

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny blog jesteś ładna i masz ciekawe pomysły :) Obs. za obs. ? jak to zrobisz napisz mi w koment. a ja zrobię to samo . pozdrawiam
    gliniankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne jeszcze te płatki róż. Super sprawa na zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. aaa jeszcze nie kąpałam się w mleku :DD

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam je kiedyś i zapach mi się podoba:) w ogóle lubię mleka do kąpieli tak jak i sole i kulki :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  23. This paragraph will help the internet viewers
    for setting up new web site or even a weblog from start to end.



    Also visit my webpage: vehicle branding gauteng

    OdpowiedzUsuń
  24. I'm really loving the theme/design of your weblog. Do you ever run into any browser compatibility problems? A number of my blog audience have complained about my blog not working correctly in Explorer but looks great in Opera. Do you have any recommendations to help fix this issue?

    Check out my page; more info

    OdpowiedzUsuń