Translate

środa, 6 lutego 2013

Klasyka i elegancja - Chanel Le Vernis 58 Rouge D'or

Hej!
Dzisiaj przedstawię Wam perełkę, jaką niedawno znalazłam wśród mojej kolekcji lakierów - ponadczasowy lakier Chanel nr 58 Rouge D'or, który dostałam od taty 5 lat temu.
Po znalezieniu zapomnianego lakieru pomyślałam, że pewnie nie będzie się już nadawał do użytku, więc nici z mojego manicuru .. Nic bardziej mylnego! Po otwarciu buteleczki przekonałam się, że lakier, mimo upływu 5 lat w ogóle nie zmienił swojej konsystencji! (Przyznam, że lekko mnie to zszokowało).
Mogłam więc bez problemu pomalować nim paznokcie :)

Zdjęcia, które dodałam poniżej robiłam przed chwilą. Jak widać lakier całkiem nieźle się trzyma, mimo że manicure był wykonany 4 dni temu w niedzielę, a w między czasie ani trochę nie oszczędzałam moich dłoni - wczoraj odkurzałam cały dom, robiłam porządki itp. Jak widać w ogóle nie zaszkodziło to moim paznokciom :)

Manicure nie jest ani trochę wymyślny czy wyszukany, bo nie taki jest cel mojego dzisiejszego postu. Po prostu chciałam Wam pokazać, że Chanel to niezawodna marka. Dlatego manicure zwyczajny - klasyczna czerwień, bez zbędnych dodatków. 






Cena lakieru wynosi ok 100 zł, więc pewnie nie prędko sama sobie jakiś sprawię .. Niemniej jednak jakość i trwałość lakieru oraz ich piękne kolory są jej jak najbardziej warte.

23 komentarze:

  1. Trwały znaczy:-))) aż 5 lat. Kolorek elegancki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo kobiecy i elegancki jednak cena powalająca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. czytając posta, tak mi przeszło przez głowę, że pewnie ma swoją cene i jak widać, nie pomyliłam się :D
    ale jest śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tą elegancją;) pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 lat? Wow,kolorek świetny ;)
    +Spóźnione,ale szczere wszystkiego najlepszego :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm za taką cenę nie kupiłabym go nawet gdyby miał czekać 10 lat:D Ładnie wygląda, ale dla mnie to przesada trochę z tą ceną;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam .. więc pewnie nie prędko (o ile w ogóle) kupię sobie jakiś kolejny lakier Chanel.
      no, chyba że trafię na jakąś przecenę ;)

      Usuń
  7. Ja również za taką cenę bym się nie skusiła, jednak kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest przepiękny, ale nigdy nie dałabym za niego tyle pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście dostałam go w prezencie ;)
      sama raczej nie dałabym za lakier 100 zł ..

      Usuń
  9. 100zł za jeden lakier - Channel zwariował ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. That's one of my fav nail polish ever!Happy Thursday dear!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win $80 gift card on Chicwish!!

    OdpowiedzUsuń
  11. cena za lakier za duża jak dla mnie:)


    Wygraj Shinyboxa w moim urodzinowym konkursie
    http://gosika90.blogspot.com/2013/02/wygraj-shinybox.html

    OdpowiedzUsuń
  12. STUNNING POST! I REALLY LOVE IT!! NICE PICS!
    You have such a fantastic blog!
    I'd sure love to follow each other! Would you follow me first and let me know so I can follow you back immediately?
    CHIC STREET CHOC
    FOLLOW ME ON FACEBOOK
    FIRMOO: INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  13. ach, te marki to jest jednak zupełnie inna jakość ;) raz w życiu kupiłam sobie błyszczyk Diora w strefie wolnocłowej (:D) i byłam zachwycona! był niesamowicie trwały, miał piękny, nienachalny kolor, cudownie pachniał... same plusy :)
    co do lakierów, swoją trwałością zaskakuje mnie też Inglot. mam kilka ich lakierów w kolekcji, niektóre mają naprawdę wieele lat i nadal nadają się do użytku, nie zgęstniały ani trochę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się - Inglot ma również lakiery dobrej jakości, na szczęście w niższych cenach niż Chanel ;)
      błyszczyki Diora bardzo mi się podobają. często jak jestem w Sephorze czy Douglasie jakimś się pomaluję ;d niestety ze względu na ich cenę nie kupiłam sobie jeszcze żadnego ..

      Usuń
  14. niezła wytrzymałość :) ceny trochę odstraszają jak na lakiery do paznokci :/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wymyslono chyba nic bardziej kobiecego jak czerwone paznokcie :) klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. łooo 100 zł ;D za lakier ale firma mówi sama za siebie
    bardzo ładny kolor i jak na 5 lat to bardzo wytrzymały

    OdpowiedzUsuń
  17. Ehh piękny bez dwóch zdań ! :)
    Ale ta cena :/

    OdpowiedzUsuń