Translate

poniedziałek, 25 lutego 2013

Juicy Tubes, Lancome

Hej!
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam wszelkie produkty do pielęgnacji i upiększenia ust. W moich kosmetyczkach zebrała się spora kolekcja różnych pomadek ochronnych, kolorowych szminek oraz błyszczyków. Dzisiaj będzie o jednym z nich :)
Przedstawiam Wam błyszczyk Juicy Tubes paryskiej firmy Lancome w kolorze beżowym, który otrzymałam jakiś czas temu do przetestowania w ramach współpracy z drogerią Nocanka.

Błyszczyk znajduje się w wygodnej 8 ml tubce zakończonej ściętą końcówką z niewielkim otworem, z którego bez problemu wydostaniemy pożądaną ilość kosmetyku. Wystarczy lekko ścisnąć tubkę, aby wydobyć z niej jej zawartość.
Błyszczyk ma dość gęstą, treściwą konsystencję, dzięki czemu wystarczy dosłownie odrobina, żeby ładnie pokryć całe usta - jest bardzo wydajny. Podczas aplikacji nie wylewa się poza usta i utrzymuje się na nich zaskakująco długo (nawet po jedzeniu czy piciu!). Przez wiele godzin nie musimy więc pamiętać o nanoszeniu jakichkolwiek poprawek :)
Kolor błyszczyku jest beżowy ze złotymi drobinkami (nie są one jednak nachalne, a bardzo subtelne). Na ustach prezentuje się bardzo delikatnie, nadając im naturalny odcień nude i piękny połysk. 
Błyszczyk ma apetyczny owocowy zapach i słodkawy smak, co mi bardzo odpowiada :) 
Nie wysusza ust, według mnie nawet je lekko nawilża.

Jak widać dla mnie ten produkt ma same zalety. Minusów żadnych nie znalazłam, chyba że wzięłabym pod uwagę jego lepkość (mam długie włosy i czasami się przyklejają do ust ..), ale tak przecież jest ze wszystkimi błyszczykami, więc to żadna wada.

Jeśli jeszcze go nie znacie, to serdecznie polecam. Warto go mieć w swojej kosmetyczce ;)
Błyszczyk dostępny jest na stronie drogerii Nocanka za jedyne 14,49 zł, więc każda z nas może sobie na niego pozwolić :)

16 komentarzy:

  1. Super odcień błyszczyka. :)
    Obserwuje i liczę na to samo!
    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze takiego koloru u siebie;) ale bardzo mi się spodobał;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błyszczyk wygląda bardzo naturalnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknieeee :)



    Edita
    www.pret-a-reporter.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię wszelkiego rodzaju błyszczyki. :)
    Ten mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  6. it looks really good.
    Pass on my follow me if you like, I'd like that.
    I'll leave my link http://annalisamasella.blogspot.it/
    You can also find me on Facebook, instagram, chicisimo, lookbook, bloglovin, Fashiolista.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniutki. Cena przystępna jak najbardziej:) Śliczne usta:)

    OdpowiedzUsuń
  8. That's amazing, love the effect on your lips!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win your favorite pair of Lety sneakers!!

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię bardzo błyszczyki, ale przyznam, że jaokoś nie mam przekonania do tego typu "końcówek" :) nie ma siły, żebym wycisneła odpowiednią ilość :)
    przyznam, że brakuje mi błyszczyków porządnych firmz "kulką". ;-) ale może w końcu i na taki trafię.

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie błyszczyki, rzeczywiście tanio w tej drogerii jak na tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też tak mam, jak użyje błyszczyku to zawsze włosy mi sie przyklejają do ust, przy pomadkach tego nie mam. Kolor ładny i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nawet niedrogi ten błyszczyk:)

    OdpowiedzUsuń