Translate

sobota, 16 lutego 2013

New in + współpraca BingoSpa i Sulphur

Hej!
Chyba każda z nas uwielbia zakupy, zwłaszcza na wyprzedażach :)
Nic tak nie poprawia humoru jak nowy ciuszek ;)

Ostatnio byłam w Mohito i zobaczcie co znalazłam:

Czarna bluzeczka wykończona ciekawym wzorem z koralików przy dekolcie.
Bluzka była przeceniona z 69,99 na 29,99 zł. Takie zakupy to ja lubię :)

Poniżej kilka zdjęć bluzki na mnie:


Niby zwyczajna, jednak przez te koraliki mnie urzekła.
A jak Wam się podoba? :)

Chcę Wam też pokazać zawartość dwóch przesyłek, jakie w ostatnich dniach po mnie przyszły.
Pierwsza z paczek była od firmy BingoSpa, od której już po raz drugi otrzymałam kosmetyki do przetestowania.
Produkty mogłam sobie wybrać sama. Z listy kosmetyków do wyboru najbardziej zaciekawił mnie peeling błotny z kwasami owocowymi, krem pielęgnacyjny z Zea Mays oraz kolagen do ciała.
Druga paczka pochodziła od firmy Sulphur i zawierała borowinę SPA do kąpieli.
Zabieram się za testowanie nowych kosmetyków :)

25 komentarzy:

  1. ładna bluzka ;)

    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna to Twoja nowa bluzeczka. Udanego testowania życzę kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super cena tej bluzeczki mrrr ;)
    gratuluje współprac i miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy wyprzedażowe zawsze najlepsze ;) gratuluje współpracy, miłego testowania i koniecznie napisz opinie na ich temat... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna bluzka , prosta ale ma coś w sobie;) Gratuluję współprac i zyczę miłego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  6. co do bluzeczki mała rzecz a cieszy
    Koraliki dodają uroku i jest bardzo stylowa :))
    Miłego testowania !

    Obserwuję Zapraszam do mnie Beata ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam tych kosmetyków więc czekam na recenzje :)
    Śliczna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna bluzeczka: ) Lubię ciuszki mohito :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tania bluzeczka i bardzo dobrze w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna bluzeczka, która Ci pasuje:). Zazdroszczę współpracy, mam nadzieję, że produkty będą Ci służyły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolagen jest fajny :) Tylko uważaj, bo zawiera parabeny i na dekolt nie nakładaj, bo gwarantowane krostki :P

    Bluzka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wlosy masz przesliczne, tez bym chciala miec takie długie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna bluzka i masz przepiękne włoski ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna bluzka, lubię takie:)

    peeling błotny i krem do twarzy też testuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz, kosmetyki zapewne również są super.

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzka swietna, mohito to moja ulubiona sieciowka:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna okazja z tą bluzką ;) Patrząc na Twoje zdjęcia po prostu muszę napisać, że masz świetną figurę. Co zrobiłaś, że przesyłają Ci kosmetyki do przetestowania? Bardzo doba mi się Twój blog, ja dopiero zaczynam i mam nadzieję na podobny sukces :D

    http://justjustys.blogspot.com/ będzie mi bardzo milo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Koraliki zdecydowanie dodają uroku bluzeczce. Cena świetna!:)
    Gratuluję nowości, przyjemnego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje współpracy! :) sama chętnie bym przetestowała ten kolagen do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz długie włoski:)bluzka urocza:*

    OdpowiedzUsuń
  21. faktycznie ma coś w sobie ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń