Translate

czwartek, 21 lutego 2013

Get in Touch Beauty PR & Advertising Agency - testowanie kremu Epionce Reneval Facial Cream

Hej!
Dzisiaj odwiedził mnie kurier i wręczył mi bardzo miłą przesyłkę, na którą od jakiegoś czasu czekałam.
Współpracuję z agencją Get In Touch beauty PR&advertising agency i niedawno dostałam propozycję przetestowania jednego z ekskluzywnych kosmetyków marki Epionce. Bardzo się ucieszyłam, ponieważ w bogatej ofercie firmy znajduje się odnawiający krem do twarzy - Reneval Facial Cream i to na niego padł mój wybór :)
Krem jest przeznaczony przede wszystkim do skóry suchej/wrażliwej i normalnej. Jego zadaniem jest zmniejszenie widoczności drobnych zmarszczek i przebarwień dając efekt rozjaśnionej i promiennej cery.
Muszę przyznać, że od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad kupnem pierwszego kremu przeciwdziałającego pierwszym objawom starzenia (takim jak: drobne zmarszczki, przebarwienia skóry itp.). Uważam, że w tym wypadku lepiej jest zapobiegać niż zwalczać, dlatego z przyjemnością zabieram się za testowanie kremu :) 

14 komentarzy:

  1. ja miałam żelek z tej serii i był Okej
    kremu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piersze słyszymy o tej marce, jesteśmy bardzo ciekawi Twojej rzetelnej jak zwykle opinii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale z ogromną chęcią przeczytam recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Również czekam na recenzję. O firmie pierwszy raz słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem idealny dla mnie dlatego jestem ciekawa bardzo twojej recenzji;)

    OdpowiedzUsuń
  6. więc czekamy Agatuś ♥ na recenzję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy kremik.....nie słyszalam o tej firmie.....gratki współpracy :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wiec kup jakis kremik przeciw starzeniu ;)potem moze byc za pozno ;) wiec trzeba zapobiegac temu - zebysmy zawsze byly piekne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze nie uzywam na szeroka skale, czasem podkradne cos Mamie, ale czas sie za czyms rozejrzec, czas nie stoi w miejscu.......

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję współpracy :) masz rację, lepiej zapobiegać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję współpracy, świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam zaległości. ;( Już nadrabiam.
    Krem idealny do mojej cery. Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń