Translate

niedziela, 10 lutego 2013

DIY – Renovate your sweater!

Hej!
Ostatnio zainspirowana tym filmikiem z yt postanowiłam zrobić moje pierwsze DIY! :)
Znalazłam w szafie stary sweter, którego od dawna nie miałam na sobie - zwykły, różowy cienki sweterek kupiony lata temu w Zarze. Zamówiłam na allegro złote ćwieki i do dzieła! :)

Na początku miałam mały dylemat, jaką wielkość ćwieków wybrać, bo zamówiłam je w dwóch rozmiarach: 7x7mm oraz 9x9mm. 
Ostatecznie jednak zdecydowałam się na te mniejsze, ponieważ jakoś bardziej mi pasowały do cienkiego sweterka. (Te większe może wykorzystam przy jakimś grubszym wełnianym swetrze).
No to zaczynamy ;)
Ok, jedna strona prawie gotowa ;)


Czas na drugą stronę ..

Przyznam się szczerze, że trochę się bałam, że może mi nie wyjść zbyt symetrycznie po obu stronach i po drugiej ćwieki będą się znajdowały bardziej na wysokości łokcia niż ramienia .. ;d

Na szczęście jakoś sobie poradziłam :)
A tak wyglają ćwieki po wewnętrznej stronie sweterka:
(ich bolce zaginałam przy użyciu noża)
Efekt końcowy:

Jak Wam się podoba?
Ja bardzo lubię takie własnoręczne przeróbki i na pewno na jednej się nie skończy :)

49 komentarzy:

  1. Świetnie Ci to wyszło :) Niby ten sam sweterek, a mały detal sprawia, że wygląda zupełnie inaczej i jego wygląd nabrał pazura :) Bardzo fajny i prosty pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, mega ci to wyszło naprawdę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, wystarczą ćwieki a sweterek nabiera uroku . Ekstra ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo świetny pomysł z tymi ćwiekami!! świetnie to wygląda :)) Lepiej to zrobić samemu bo w sklepach pełno swetrów czy z bluzek z ćwiekami ale niestety w większości są one przyklejane, lub załapane delikatnie nitką ;/ i taka bluzka tylko do pierwszego prania eh;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to wygląda, racja :) Również muszę zakupić ćwieki i zrobić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślę, o zmianie tak sweterka ;)
    Miło tutaj ;)

    Zapraszam również do mnie ;) ilonastejbach@wp.pl

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie:)
    kupiłam dwie paszuczki ćwieków, ale nie wiem jaką bluzkę przerobić:/ chyba kupię jakąś zwykłą i dopiero przerobię:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w ten sposób ozdabiam córce sweterki
    wyszło Ci bardzo ładnie!
    PS obserwuję i Ciebie zapraszam http://jestemkobietajestemmama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudo- mam taki niepotrzebny zwykły sweterek- muszę pobiegać poszukać ćwieków i zrobić sobie takie cudo ♥ zainspirowałaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie to wyszło :)
    ja nie mam takich zdolności i dwie lewe ręce do przeróbek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, na pewno byś sobie poradziła :)
      ja też myślałam, że pewnie wyjdzie mi nie równo i krzywo, ale jakoś na szczęście dałam radę ;)

      Usuń
  11. Świetnie Ci to wyszło, bardzo mi sie podobają ćwieki. :)

    http://oczami-kubusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. naprawdę genialnie wyszło :) ale różu nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pokażesz jeszcze jak robisz inne rzeczy?

    świetny blog ;)

    Obserwujemy?
    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jasne, że pokażę!
      jak tylko coś znów przerobię :)

      Usuń
  14. Na pewno się ożywił :) super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. efekt jest zadziwiający...takie niby nic, a tak zmienia całość...niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. delikatna zmiana, a jaki efekt; )

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie Ci to wyszło, niby niewielka zmiana a sweterek całkiem inaczej już wygląda. Ja kupiłam barwniki do tkanin i planuję coś zrobić, może shorty ale jeszcze sama nie wiem:) też lubię bawić się w DIY. Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  18. też chyba przerobię sobie jakiś sweterek i dodam ćwieki :D może mi to jakoś wyjdzie, hahaha :D chociaż do czego się nie dotknę to zepsuję ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno Ci wyjdzie! :)
      ja się bałam, że może mi wyjść trochę nierówno i ćwieki po jednej stronie będą na wysokości ramienia, a po drugiej bardziej na wysokości łokcia ;d na szczęście jakoś wyszło :)
      teraz zastanawiam się co by tu jeszcze przerobić .. ;)

      Usuń
  19. Do własnorecznych przeróbek to jestem stworzona, z meskiego t-shirtu nawet gacka sobie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny efekt, chyba również skuszę się na podobne eksperymenty :)obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie ci wyszedł !

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam DIY , zamówiłam sobie nawet ćwieki na poczatku grudnia ,jednak do dzis ich nie otrzymałam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamawiałam na allegro i doszły w ciągu kilku dni.
      teraz żałuję, że nie zamówiłam ich więcej .. :)

      Usuń
  23. Genialnie Ci to wyszło! :) Mała zmiana czyni wielką;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo nam się podoba, na prawdę extra!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł, takich starych swetrów mamy pełno w szafie a teraz wygląda genialnie :)

    Zapraszam na konkurs.

    Do wygrania
    weekend w Krakowie dla 2 osób,
    w luksusowych apartamentach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jej jak w prosty sposób można zmienić stary ciuch :)
    Muszę tak zrobić, dziękuję za przydatny post
    Wpadnij do mnie przy okazji :)
    http://kosmetycznieee.blogspot.com
    http://kuchareczkamala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny kolorek ma ten sweterek, niewielka zmiana a fajny efekt)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny pomysł ;))
    Muszę zamówić ćwieki i też przerobić jakiś sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł, od razu inaczej wygląda:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze pokaż jak na Tobie wygląda ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń