Translate

środa, 27 lutego 2013

Czekoladowa terapia skóry i zmysłów z oliwką do ciała Palmer's

Hej!
Dziś będzie o kolejnym naturalnym kosmetyku, jaki trafił ostatnio w moje ręce.
Specjalistyczna oliwka do ciała firmy Palmer's przeznaczona do skóry ciałego ciała, włącznie ze skórą twarzy.

Oliwka znajduje się w 150 ml buteleczce zakończonej wygodnym dozownikiem, który bardzo ułatwia jej aplikację.
Butelka jest wykonana z przezroczystego plastiku, przez który widać ile kosmetyku nam jeszcze zostało.
Oliwka ma dość tłustą, lekką konsystencję jasnożółtego koloru.
Bardzo łatwo wmasowuje się w skórę i szybko się wchłania, dzięki czemu nie brudzi ubrań.
Zawiera opatentowaną formułę Cetesomate-E complex, która zapewnia wyjątkowo głęboką penetrację i wchłanianie aktywnych składników produktu. Oliwka nie zawiera konserwantów i ma bardzo przyjemny skład.
Posiada wiele właściwości. Szczególnie zalecana jest do walki z bliznami, rozstępami, suchą i zniszczoną skórą oraz wszelkimi objawami starzenia się skóry.
Dzięki zawartości masła kakaowego oliwka ma obłędny kakaowo-czekoladowy zapach, który sprawia, że wmasowywanie oliwki w skórę staje prawdziwą przyjemnością dla ciała i zmysłów. Mogłabym ją wąchać i wąchać .. ;) Ponadto ten piękny zapach przez długi czas utrzymuje się na skórze.

Stosuję ją zgodnie z zaleceniami do skóry całego ciała, także do pielęgnacji twarzy. Przy regularnym stosowaniu zauważyłam, że moje ciało stało się aksamitnie gładkie. Jest przyjemnie miękkie i delikatne w dotyku. Widać wyraźną poprawę w jego nawilżeniu.
Każdego wieczora po uprzednim dokładnym demakijażu, wmasowuję oliwkę także w skórę twarzy, aby zapobiec objawom starzenia się skóry. Dzięki temu moja twarz stała się promienna i rozświetlona. Widocznie poprawił się jej stopień nawilżenia - już nie mam problemu z suchymi skórkami, które często zimą pojawiają się na mojej twarzy. 
Oliwka świetnie się sprawdza także w natłuszczaniu skórek wokół paznokci.
Aplikuję ją również na wszelkie skórne niespodzianki - ostatnio na moich powiekach pojawiło się jakieś uczulenie, zaczęła mi się na nich łuszczyć i schodzić skóra .. Wyglądało to fatalnie, a ja kompletnie nie wiedziałam, czym to uczulenie było spowodowane. Z pomocą przyszła oliwka, która odżywiła podrażnioną skórę powiek :)

Jeśli lubicie wielofunkcyjne oliwki do ciała, które do tego mają cudowny zapach czekolady, to ta oliwka na pewno przypadnie Wam do gustu :)
Nie wiem tylko jak z dostępnością produktu, bo przyznam szczerze, że w sklepach nigdzie jej nie widziałam. Ja ją kupiłam na allegro za ok 50 zł.

23 komentarze:

  1. Nie przepadam za oliwkami do ciała, jakoś do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używam oliwek do ciała, ale może zacznę:)
    karolilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w drogeriach dostęp do wszystkich Palmersowych produktów, ale jeszcze żadnego nie wypróbowałam. Przy najbliższej okazji muszę przyjrzeć się bliżej tej oliwce, bo wygląda interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam oliwek do ciała, ale cieszę się, że u Ciebie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesli chodzi o oliwki to stosuje Bambino albo Johnson's, a z tej firmy mialam tylko pomadke kokosowa i byla super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie stosuję żadnych oliwek..

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post podobają mi się zdjęcia na moim blogu jest nowy post jeśli
    chcesz to zajrzyj na niego bodyy-rockk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale musi to byc cudeńko ale cudeńko o przerażającej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam,uzywalam,wydajny!warty pieniedzy
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię oliwki, ale tej nie znam. Widząc cenę chyba wolę wybrać te oliwki dla dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie najbardziej oliwkę BAMBINO :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu z Okazji Dnia Kobiet :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na bank pachnie bossssko! Wpadnij do mnie:) Może Ci się spodoba?:>
    http://high-heeled-view.blogspot.com/
    <3

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałam juz o Palmersie i chyba się też zdecyduję

    OdpowiedzUsuń
  14. ja ejszcze o tym kosmetyku nei slyszaalm..ciekawee gdzie ja mozna kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej oliwce, ale często sięgam po tą z Bambino, lubię ją dodawać do kąpieli :) oraz do balsamu, żeby bardziej nawilżyć skórę.

    OdpowiedzUsuń
  16. oo do walki z rozstępami i bliznami ?? Hmmm, niestety 50 zł to dużo... ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. genialna ta oliwka moze byc!!!!
    Ogolnie swietny blog!
    Maybe we could follow each other? :)
    xoxo, Blueberry Girl

    OdpowiedzUsuń
  18. Juz Cie obserwuje :)
    xoxo, Blueberry Girl

    OdpowiedzUsuń
  19. zapach musi mieć obłędny! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Oliwka czekoladowa? brzmi idealnie!:)

    OdpowiedzUsuń