Translate

wtorek, 5 lutego 2013

Agatkowo - imieninowo ;)

Hej!
Dziś będzie nieco inny post niż zwykle. Chociaż w sumie jego tematyka będzie nadal związana z modą i kosmetykami ;)

Z okazji moich imienin, które jak co roku obchodzę 5 lutego dostałam od moich rodziców prezent, który chcę Wam pokazać :)
Po worku domyśliłam się, że pewnie jego zawartość stanowić będą ciuszki z Calzedonii.
Ale jak się okazało nie tylko ;)
Ciepłe kapcioszki domowe Calzedonia
 Beżowe ocieplacze ze srebrną nicią Calzedonia
Tutaj widać bardziej połyskującą srebrną nitkę ;)
Czarne legginsy Calzedonia
Podoba mi się ich zakończenie wstawką z satynowego materiału i kokardką :)
 Paletka z Douglasa
 A w niej cienie do powiek, róż oraz błyszczyki do ust :)


P.S. Pewnie zauważyłyście, że na niektórych prezentach znajduje sie cena - moja mama czasem jej nie odrywa w razie, gdyby prezent nie przypadł mi do gustu, abym mogła go wymienić lub zwrócić. Ale jak narazie jeszcze się tak nie zdarzyło ;)
A tak przy okazji to całkiem niezłe przeceny mają w Calzedonii :)

34 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin!!
    Ale dużo prezentów, rodzice się postarali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatuś wszystkiego co najlepsze :) niech Ci się spełni każde z marzeń :) zarówno te kosmetyczne jak i te życiowe :) buziam Cię mocna chociażby wirtualnie ♥♥♥


    A prezenty są cudowne - sama bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne kapcioszki ! :)) Wspaniałe, przeurocze!
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego;) i przyznam, że prezenty są wspaniałe;)
    a paletka naprawdę niczego sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja imienniczka, też dzisiaj obchodze imieniny :p najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* i Tobie również życzę wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
  6. łaaał zakupy widze że ci się udały ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) !00 lat z okazji imienin,, a tak calzdonia niezłe przeceny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Najlepszego!:) Beżowe ocieplacze są mega:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurczę, mega!
    zapraszam na moją aktualizację włosową - diametralna zmiana po dwóch miesiącach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepsze zyczenia imieninowe! :)
    cudne prezenty, szczegolnie paletka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne prezenty :)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego co najlepsze!:) A prezenty świetne, paletki Ci zazdroszczę, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  13. jaaka świetna paletka ! w mojej rodzinie nie obchodzimy imienin, jedynie od babci wpada jakaś kasa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego Najlepszego Agatko:)
    Bamboszki bardzo fajne, cieplutkie, lubię takie:)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźnione, ale Wszystkiego Najlepszego kochana! :)
    Aleeeee śliczne prezenty!. Ta paletka musi być świetna!
    Ja niestety nie obchodzę imienin

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochani rodzice:) Wszystko piękne i ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. same świetne rzeczy dostałaś! :) to jeszcze ode mnie spóźnione wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna paletka i ... wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne prezenciki :)
    wiem, wiem spóźnione ale wszystkiego najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń