Translate

czwartek, 17 stycznia 2013

Złuszczamy i ścieramy, czyli cukrowy peeling do ciała Perfecta SPA

Hej!
Peeling do ciała to kosmetyk, którego nie powinno zabraknąć w żadnej łazience. Pozwala usunąć martwy naskórek i cieszyć się promiennym, gładkim ciałem. Ponadto oczyszczona skóra łatwiej wchłania substancje aktywne z maseczek, czy balsamów. Dzięki temu zabiegowi skóra jest odprężona, lepiej ukrwiona, jędrna i odżywiona.

Przedstawiam Wam mojego faworyta wśród peelingów do ciała.
Jest to cukrowy peeling Marcepan + kryształki curku, Perfecta SPA.

Kosmetyk zamknięty jest w okrągłym, plastikowym słoiczku o pojemności 225 ml. Słoiczek jest zakręcany u góry, dzięki czemu bez problemu wydostaniemy całą jego zawartość na zewnątrz. Dodatkowo peeling zabezpieczony jest aluminiowym wieczkiem, dzięki czemu mamy pewność, że kupiony przez nas kosmetyk jest nienaruszony :)
Peeling ma karmelowy kolor, który kojarzy mi się ze skarmelizowanym cukrem.
Po otwarciu słoiczka dociera do nas apetyczny i słodkawy zapach, który pachnie prawdziwym marcepanem :)
Konsystencja peelingu jest dość gęsta i treściwa. Widać w niej zatopione drobne kryształki cukru, które bardzo dobrze radzą sobie ze ścieraniem martwego naskórka, pozostawiając skórę przyjemnie gładką w dotyku. Dużą zaletą peelingu jest fakt, że mimo dość ostrych drobinek i mocnego ścierania peeling nie powoduje podrażnień.
Po zanurzeniu w nim palcy możemy odczuć, że formuła peelingu jest dość lepka i tłustawa. Spowodowane jest to zawartością olejku ze słodkich migdałów, który doskonale zmiękcza i odżywia skórę. Dzięki czemu po użyciu peelingu nie musimy stosować żadnych balsamów, bo skóra jest wyraźnie nawilżona i wygładzona.
Peeling jest dość wydajny i jego cena waha się w przedziale 10-15 zł. Często można go dostać na promocji w drogerii Superpharm.

A jakie są Wasze ulubione peelingi? :)

39 komentarzy:

  1. Let me say I really enjoyed this post!!!
    Come back soon to visit my fashion blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. O wygląda fajnie, i cena też nie jest jakaś wygórowana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt! ;)Tylko pewnie, jak cukrowy to drobinki szybko się rozpuszczają. Ja lubię domowy kawowy peeling. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze wygląda, ja ostatnio mam domowy peeling z cukru trzcinowego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham cukrowe peelingi! cudni wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba bym go kupiła już za sama nazwę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam peeling z Perfecty ale w innej wersji zapachowej, jednak jeszcze nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię Perfectę ale peelingu jeszcze nie miałam :) przy dobrej promocji zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nice blog and post dear. :))

    How about following each other? If yes, please let me know. Have a nice day!
    http://mastylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam go, ale skusze się kiedyś na pewno, bo uwielbiam peelingi cukrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam peeling z Perfecty z pomarańczą i wanilią. Słaby z niego zdzierak, jednak zapach ma świetny. Z mocniejszych peelingów polecam Joannę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musi być mój ^^
    A miałam ograniczyć zakupy ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak strasznie to nie boli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam peelingi z Joanny i Farmony :) Chwilowo moim ulubieńcem jest peeling szarlotkowy z serii Sweet Secret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szarlotkowy ♥♥
      musi cudnie pachnieć! :)

      Usuń
  15. mm... wyobrażam sobie ten zapach
    colorsplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie stosowałam tego peelingu, lecz skuszę się na niego ;)



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba się skuszę i kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja preferuję peeling kawowy :) póki co żaden drogeryjny nie spełnił moich oczekiwań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle osób zachwala ten peeling kawowy, że muszę kiedyś go koniecznie wypróbować :)

      Usuń
  19. Kawowy ! Nie ma nic lepszego :) Obserwuje kochana :), miło będzie się zaprzyjaźnić bloggersko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobno jest świetny. Moja przyjaciółka strasznie go wychwala :)
    Zajrzyj w wolnej chwili: http://teenagers-troubles.blogspot.com/2013/01/poszukuje-pomocy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej!!!!

    Wiesz co, zużyliśmy dwa opakowania, no jeszcze na raz zostało, bardzo fajny jest. Jednak teraz będziemy testować peeling Clarena do ciała, oby też się sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie miałam peelingu Clarena, więc jestem ciekawa jak się u Was sprawdzi :)

      Usuń
  22. your blog is lovely!
    I am following you with GFC. I would love if you could follow me back :)

    Lali pops of colour

    OdpowiedzUsuń
  23. do Ciała ostatnio mialam z Ziaji niebieski i bylam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  24. Thank you so much for your visit! Happy Friday!
    Come back soon to visit my fashion blog!

    OdpowiedzUsuń
  25. Używam tego samego i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem ciekawa jego zapachu, bardzo lubię marcepan :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Peelingi cukrowe Perfecty rządzą :D

    OdpowiedzUsuń
  28. A mnie jakoś Perfecta nie przypadła do gustu, nie lubię powłoczki, którą zostawia na ciele.
    Jeśli znasz jakiś dobry peeling bez parafiny na pierwszym/drugim miejscu będę wdzięczna za podpowiedź :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń