Translate

wtorek, 15 stycznia 2013

Słodki prysznic o zapachu soczystych malin i kuszącej wanilii - Original Source Raspberry&Vanilla milk shower

Zdarzyło Wam się kiedykolwiek kupić coś pod wpływem opinii, jakie przeczytałyście na blogach? Mi wiele razy ;) Tak też było z żelem pod prysznic Original Source Raspberry&Vanilla, który dzisiaj będzie tematem mojego posta.
Jak tylko zobaczyłam go na półce sklepowej, wiedziałam, że musi być mój :)

Pokochałam go od razu, gdy tylko poczułam jego obłędny zapach. Połączenie soczystych malin ze słodyczą wanilii pachnie naprawdę przepiękne. Zupełnie jak lody waniliowe polane malinowym sosem lub budyń waniliowy z malinami. Zpach można też porównać do puszystych pianek marshmallow czy różowych lizaków Chupa Chups, dzięki czemu pozwala się przenieść do czasów dzieciństwa. Tak czy siak zapach jest cudowny! ♥
Kosmetyk zamknięty jest w przezroczystej 250ml butelce, wykonanej z matowego plastiku. Butelka jest lekko chropowata, więc na pewno nie wyślizgnie nam się pod prysznicem z ręki. Na dole butelki znajduje się wygodny dozownik, z którego bez problemu wydostaniemy odpowiednią ilość żelu. Silikonowe zabezpieczenie dodatkowo zapobiega zbędnemu rozlewaniu się produktu, nawet gdy żel jest otwarty. Żeby wydobyć go ze środka należy nacisnąc butelkę ;)
Żel ma kremową, dość gęstą konsystencję przypominającą budyń koloru różowego, która łatwo się rozprowadza na skórze i dobrze się pieni. Dokładnie oczyszcza skórę, nie wysuszając jej przy tym i nie podrażniając. 
Prysznic w towarzystwie tego żelu to prawdziwa przyjemność dla skóry i zmysłów. W pełni spełnia moje wszelkie oczekiwania. Jedynie zapach mógłby się dłużej utrzymywać po kąpieli i być wyczuwalny na skórze przez długi czas, bo jest po prostu boski!
Jeżeli jeszcze go nie miałyście a lubicie słodkie cukierkowe zapachy, to ten żel z pewnością Wam się spodoba :) Pachnie bardzo podobnie do cukierków Alpenliebe czy Jogusi, kojarzycie je? :)
Cena żelu wynosi mniej niż 10 zł. Ja za mój zapłaciłam niecałe 8 :)

45 komentarzy:

  1. aaa strasznie mnie kuszą :D cudne są te żele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Agatko ciągle kupuję coś pod wpływem blogów :D ale musi obłędnie pachnieć- mam teraz akcje wykańczania starych ale jak tylko się skończą kupię sobie jakiś OS :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój faworyt wsród tych żeli:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak opisałaś ten zapach, że grzechem byłoby nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także jestem za produktami OR, jednak ich sporym minusem jest konsystencja "gluta"... Być może dotyczy to wylacznie żelów bez dodatku mleka- w moim przypadku była to pomarańcza z czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście kosmetyk ma trochę inną konsystencję, niż żele jakie do tej pory używałam. według mnie można ją porównać z konsystencją budyniu.
      jednak mając na względzie cudowny zapach żelu, jego konsystencja nie ma dla mnie większego znaczenia :)

      Usuń
    2. A mnie przez ten szczegół wydawał się mało wydajny... Choć na zdjęciach mleczno-smakowy żel ma zupełnie inna konsystencję aniżeli ten, który miałam okazję wypróbować :)

      Usuń
  6. Zapach musi być cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Znamy i bardzo go lubimy, pachnie jak cukiereczki;):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od kilku dni tez żel umila mi kąpiele. Miała wiele smakowitych produktów ale chyba po raz pierwszy chciałabym go zjeść. Zapach jest genialny i już wiem, że to nie jest moje ostatnie opakowanie :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. a miała go w połączeniiu z jakimś antybiotykiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie. dermatolog jej przepisał tylko sam żel :)

      Usuń
  10. Mój żel OS czeka cierpliwie na swoją kolej, na razie denkuję resztę kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i jestem mega zadowolona ;) Ogólnie uwielbiam zapachy tych żeli ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego jeszcze nie próbowałam, mimo, że zapach jest obłędny (lubię sobie czasem pootwierać takie żele w drogerii i wsadzić tam nocha) :D
    Pewnie jak tylko mój asortyment trochę się uszczupli - wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fakt te żele PACHNĄ niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię śliczne zapachy w łazience:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale zapach budzi we mnie dziką ciekawość:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. te żele są tak pysznie pachnące, że aż chce się je zjeść ;) mój typ- czekolada z miętą ;-) tyyyyle przyjemności za rozsądną cenę (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno wypróbuję :)
      połączenie czekolady z miętą musi pięknie pachnieć :)

      Usuń
  17. jest mmmm przecudny jeśli chodzi o zapach. jedank jakoś jak dla mnie mało się pieni, no i niespecjalnie zauważyłam, żeby np. nawilżał skórę. Jeśli komuś zależy tylko na zapachu i szybkim prysznicu, to jestem na tak. Jeśli ktoś lubi po kąpieli czuć się gładki i nawilżony, poszukałabym czegoś innego. Aaa no i jak dla mnie troszkę słabo się pieni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście nie zauważyłam, żeby nawilżał skórę, ale nie wymagam tego od żelu pod prysznic. od tego mam masła i balsamy po kąpieli ;d
      dla mnie żel ma oczyszczać skórę i ładnie pachnieć, dzięki czemu prysznic staje się prawdziwą przyjemnością. ten żel w pełni spełnia moje wymagania :)

      Usuń
  18. Właśnie sobie wyobrażam jak pięknie musi pachnieć :DD

    OdpowiedzUsuń
  19. przy najbliższej okazji na pewno zakupię, bo czuję że to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. ja również do tej pory nie miałam nic tej firmy.
      jest to mój pierwszy żel OS i na pewno nie ostatni :)

      Usuń
  21. zapach ulubionych słodyczy :D mniam :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Już sama buteleczka skłania do zakupu :) też bym się skusiła :)
    Ciekawie u Cb :) Obserwuję , w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great product review!


    Following you now on GFC! hope you can do the same:)
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa jestem tego zapachu.:D
    Chyba właśnie zasugeruję się Twoją opinią i się skuszę na ten żel.:D
    Pozdrawiam i obserwuję!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie polecam!
      jeżeli lubisz słodkie, smakowite zapachy, to ten żel na pewno przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  25. uwielbiam go, ja kupiłam go raz w Rossie za 5.99 :) to dopiero promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznam szczerze, że mam co do OS mieszane odczucia, pachną obłędnie, ale niestety, przynajmniej mnie wysuszają skórę :/

    OdpowiedzUsuń