Translate

środa, 30 stycznia 2013

Nude manicure z nutą brokatu

Dawno nie było na moim blogu manicuru, więc dzisiaj dla odmiany pazurkowy post ;)
Różne odcienie beżu to kolory, które bardzo często goszczą ostatnio na moich paznokciach. Odcień nude stał się wręcz moim ulubionym kolorem lakieru (zaraz po czerwieni ;) ). Według mnie jest bardzo kobiecy, delikatny, a przy tym elegancki i do wszystkiego pasujący.
Dzisiaj pokażę Wam jak przeważnie prezentują się moje paznokcie na co dzień.



Główna rolę odgrywa lakier Sally Hansen 250 Mudslide. (uwielbiam lakiery tej firmy - według mnie jedne z lepszych zarówno pod względem jakości, jak i wyboru kolorów :) ).
Paznokieć palca serdecznego i kciuka ozdobiłam lakierem z H&M - ZOO oraz większości znanym i lubianym topperem Essence 02 circus confetti (nakładałam pojedyncze drobinki brokatu wykałaczką ;d ).
Jak Wam się podoba takie połączenie? :)

29 komentarzy:

  1. Bardzo lubię toppery z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kolory mleczne, kremowe... i ten topper jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  3. OoO, bardzo mi się podoba:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne :) mam ten brokatowy essence, cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny brokacik z essence:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne manicure uwielbiam odcienie Nude :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie to wygląda! mam nawet ten brokat z H&Mu, piękny jest tylko ciężko się zmywa :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj, ten róż bardzo mi przypadł do gustu !! :) !!

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie paznokcie w kolorze nude :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolorek :)
    LUBIE PAZURKI NUDE :)

    OdpowiedzUsuń
  11. delikatnie,ale za to bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. takie naturalne paznokcie mi sie podobają:) Zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już dodałam cię do obserwowanych, mam nadzieję że mogę liczyć na to samo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny, nienachalny efekt. SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny ten nudziaczek i z połączeniem z brokatem uzyskałaś fajny wzorek :)
    Była byś zainteresowana wspólną obserwacją:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudowne!
    Zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Happy Friday dear!Thank you for your visit!
    Come back soon to visit on Cosa Mi Metto???

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne!! ten brokacik jest cacy:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolor lakieru , a zabieg z brokatem dodaje niecodzienności :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne paznokcie.
    też miałam ten topper z essence, niestety już mi się skończył, a że to była limitowanka, to już są u mnie niedostępne :<

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny,uwielbiam pastele i delikatny manicure :)

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam lakiery z sally hansen :D

    OdpowiedzUsuń