Translate

sobota, 19 stycznia 2013

Nowa współpraca - PILOMAX

Hej!
Dzisiaj pokażę Wam zawartość paczki, jaką wczoraj dostarczył mi listonosz.
Przesyłka pochodzi od firmy Pilomax, z którą jeszcze przed świętami nawiązałam współpracę.
 Zobaczcie jak ładnie zapakowana była przesyłka :)
Bardzo się cieszę z nowej współpracy, tym bardziej, że kilka produktów tej firmy miałam przyjemność wcześniej używać i wszystkie przypadły mi do gustu.
Kosmetyk jaki otrzymałam do testów to regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych o pojemności 480g. Oprócz pełnowymiarowego produktu w paczce znalazłam również kilka próbek szmponów oraz masek do włosów.

Mam nadzieję, że otrzymane kosmetyki utwierdzą mnie w przekonaniu o świetnej jakości i działaniu produktów marki Pilomax.
A Wy znacie produkty tej firmy? Co o nich sądzicie? :)

34 komentarze:

  1. super Agatka :) gratuluję ♥.♥ ciekawa jestem tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam i uwielbiam te produkty, paczuszka niesamowicie wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy , miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie zapakowane :) Gratuluję współpracy :) Czekamy na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy tych masek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. owocnego testowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy ;) Faktycznie ładnie zapakowane :D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych kosmetyków, jestem nimi mega zaciekawiona :) ! Czekam z niecierpliwościa na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście, ślicznie było zapakowne :)
    Nigdy nie stosowałam produktów z tej firmy. Gdy już wypróbujesz wszystkie koniecznie dodaj recenzje. Ja zaobserwuję i liczę na to samo(z góry sorry za spam, ale tylko informuje.;p)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję Ci bardzo i gratuluję nowej współpracy!
    Zapraszam Cię serdecznie na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Specyficzna osoba, ale bardzo ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam ta firme! Zazdroszcze wspolpracy;)

    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam jeszcze do czynienia z ta firmą :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego weekendu.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam ale chce poznac :)

    jak tylko do blond jest wersja to ja tez chce :)
    a liner jaki uzywam to zwykły za 8 zł z Miss Spporty - jestem mu wierna od ..poczekaj......3 gimnazjum....to jest prawie 8 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super , paczka i griatki.
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Daj znać czy dobre, może też się skusze ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba sie skuszę jak napiszesz ż e dobre

    OdpowiedzUsuń
  19. ja miesiac temu kupilam maseczke BIOVAX i moje wlosy nie moga juz bez niej zyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. chętnie poczytam o tej masce jak już się z nią zapoznasz ;) sama szukam czegoś lekkiego dla moich (ostatnimi czasy) marnych włosów. zeszłam z ciemnego na jasny blond blisko dwa lata temu i nadal odczuwam efekty "uboczne" :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem bardzo zadowolona z tych masek - mam wersje do włosów ciemnych ;) niedługo u mnie pojawi się recenzja bo jestem już przy kończeniu opakowania..
    Gratuluje współpracy, bardzo ładnie zapakowane pudełeczko, u mnie było podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję współpracy!
    Ciekawa jestem działania tej maski, przyznam, że nigdy nie próbowałam kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń