Translate

piątek, 25 stycznia 2013

Nowa współpraca - CREDO PR

Hej!
Niedawno nawiązałam współpracę z agencją CREDO PR i wczoraj w związku z tym po powrocie do domu czekała na mnie miła przesyłka :)
W paczce znalazłam holenderskie kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów firmy Hegron: krem do rąk i paznokci, różany krem glicerynowy oraz uniwersalny szampon do każdego rodzaju włosów. 

Z otrzymanych produktów jestem bardzo zadowolona, tym bardziej, że nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej firmy. Jestem więc bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzą :)

A Wy znacie kosmetyki marki Hegron?

22 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tego kremu do rąk i paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy :) Nie znam tej marki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam te marki , bardzo jestem ciekawa tego kremu różanego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsze wrażenie mogę już opisać - zapach ma przepiękny! :)

      Usuń
  4. Pierwszy raz o nich słyszę ale wyglądają na porządne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie spotkałam się wcześniej z ich kosmetykami. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znamy!
    Szampon z tej serii co Ty dostałaś mieliśmy, super był!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra paczucha :) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję współpracy ,ja znam tylko z tej firmy lakier;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy ;)
    Miłego testowania no i czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam nie znam , czekam w takim razie na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam żadnych produktów z tej firmy, ale chętnie się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze widze i slysze :P ale owocnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale ciekawa jestem tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używałam od nich tylu żelu w spray :) No mocno utrwalał, ale przy tym tez dość mocno niszczył włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miłego testowania i czekam na recenzję! ;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłego testowania, pozdrawiam. Niebawem opublikuje zawartość mojej paczuszki.

    OdpowiedzUsuń