Translate

czwartek, 24 stycznia 2013

Matifying compact powder, Sephora - matowa i gładka twarz przez długi czas ;)

Dzisiaj będzie o pudrze matującym z Sephory :)
Dobry puder to podstawa każdej kosmetyczki. Sięgamy po niego codziennie, więc na pewno każda z nas ma w tej kwestii swojego ulubieńca. Ja również mam swojego faworyta, o którym pisałam TUTAJ, jednak lubię czasami przetestować coś nowego. I tak oto mój wybór padł na puder matujący w kompakcie, który udało mi się kupić na przecenie w Sephorze :)
Puder zamknięty jest w klasycznej, okrągłej puderniczce, przez którą widać ile produktu nam jeszcze zostało. Niestety nie posiada puszka/gąbeczki do aplikacji, ani lusterka, co stanowi niewątpliwie minus kosmetyku. Mi to jednak nie przeszkadza, ponieważ zazwyczaj nakładam puder tylko raz dziennie rano, podczas wykonywania makijażu i używam do tego pędzla.
Puder posiada przyjemny, delikatny zapach.
Konsystencja kosmetyku jest typowa jak dla pudrów prasowanych w kompakcie. Dość twarda, ale nie kredowa, dzięki czemu puder nie pyli się i nie kruszy podczas aplikacji. Po nałożeneniu na skórę daje bardzo naturalny efekt i stapia się z kolorem cery. Stanowi świetne wykończenie makijażu - idealnie współgra z podkładem/fluidem. Myślę, że jest to także zasługa doboru odpowiedniego koloru, których wybór jest dość spory (od porcelanowych różów po ciepłe odcienie karmelu), więc każda z nas na pewno znajdzie coś dla siebie.
Mój kolor to Warm Nude - według mnie taki uniwersalny beż, nadający się zarówno dla blondynek, jak i brunetek.
Puder nie tworzy sztucznego efektu maski i nie podkreśla suchych skórek. Dzięki lekkiej formule nie zatyka porów i nie podowuje podrażnień. 
Czy rzeczywiście matuje? Tak! Na mojej mieszanej skórze efekt gładkiej i matowej buzi utrzymuje się przez wiele godzin.
Puder jest bardzo wydajny, jak wiekszość kosmetyków tego typu - wystarczy naprawdę odrobina kosmetyku, aby nadać skórze aksamitny wygląd.
Jednym zdaniem: make up no make up! Dobrze matuje, wygładza i wyrównuje koloryt skóry, przy czym jest niewidoczny :)

Jeśli jeszcze go nie miałyście, a poszukujecie dobrego pudru matującego, to z czystym sumieniem mogę Wam go polecić. Może początkowa cena (ok 40zł) niezbyt zachęca do jego kupna, jednak bardzo często można go nabyć w czasie promocji, a wtedy naprawdę warto go wypróbować :)

24 komentarze:

  1. nie miałam jeszcze, i może będę musiała spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubułam ten puder :) Szkoda, że jest drogi i szybko się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam zbyt dobrego nastawienia do kosmetyków Sephory, właśnie ze względu na cenę, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci szczerze, że jeszcze nigdy nie próbowałam używać pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sb w końcu kupić puder !

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam ale po tej recenzji chciałabym mieć ale do Sephory mam 78 km :D

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią go wypróbuję przy okazji, bo o dobrze matujący puder nie jest mi łatwo, niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Very cool blog. Interesting posts. ;)
    Nice atmosphere guests with you here on the blog. ;]
    Yours. Have a nice day. !

    Follow me on facebook fanpage and blog
    I'm very concerned about this, please. :)
    https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jako takowego pudru nie używam , jednak dla zmatowienia noska świetnie sprawdza się puder transparentny marki jadwiga : ) Polecam : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że taka cena.
    ________________
    Czy mogę prosić
    o kliknięcie w
    link Oasap w moim
    nowym poście?

    Dziękuję z góry .

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na dobry puder to cena nie jest duża. I nadaje się dla brunetek i blondynek. Dla mnie byłby okej, tak sądzę. Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam ;D, na początku świetny, a później to tak jakby skóra stawała się coraz mniej podatna na jego matujący charakter... ostatecznie mam mieszane odczucia ;D.

    OdpowiedzUsuń
  13. rzadko zaglądam do Sephory, bo wydaje mi się, że mają bardzo zawyżone ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kupiłam go kiedyś siostrze po czym będąc u niej oczywiście przetestowałam i moim zdaniem jest naprawdę dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może następnym razem się na niego skusze, przyznam, że nie miałam jeszcze przyjemności wypróbować pudrów z Sephory.
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  16. What's up colleagues, how is the whole thing, and what you would like to say on the topic of this paragraph, in my view its in fact remarkable designed for me.

    Also visit my homepage :: 888 Poker Promotions

    OdpowiedzUsuń
  17. What a data of un-ambiguіty and ρrеѕеrveneѕs
    οf preciоus κnowledge about unpredісted feelings.


    Feel fгеe tο surf to mу website; RPMPoker Offer

    OdpowiedzUsuń
  18. Quаlitу posts is the kеу
    tο bе а focuѕ foг the people to νisit the web ѕite, thаt's what this website is providing.

    Feel free to surf to my web page - AmericasCardRoom Promotions ()

    OdpowiedzUsuń