Translate

czwartek, 3 stycznia 2013

Marc Anthony - rewitalizująca linia kosmetyków z marokańskim olejkiem arganowym

Hej!
Nadszedł czas na podsumowanie trzech kosmetyków do pielęgnacji włosów marki Marc Anthony, które mam przyjemność testować w ramach współpracy z agencją Get In Touch beauty PR&advertising agency
Do testów otrzymałam szampon, odżywkę oraz rewitalizujący olejek - wszystkie kosmetyki zawierają marokański olejek arganowy. Bardzo się z tego powodu ucieszyłam, bo cenię sobie zawartość tego olejku w kosmetykach. Ucieszył mnie również fakt, że do testów otrzymałam cały zestaw kosmetyków, co pozwoliło mi uzyskać optymalne efekty.
Zapraszam więc do recenzji, bo wszystkie trzy kosmetyki są warte uwagi :)

Szampon rewitalizujący z marokańskim olejkiem arganowym 

Szampon znajduje się w 250 ml tubce niebieskiego koloru zamykanej na zatrzask. Bez problemu wydostaniemy z niego odpowiednią ilość produktu, a po jego zamknięciu nie ma mowy o żadnym wylaniu się szamponu. Szampon ma kremową, dość gęstą konsystencję w kolorze perłowym.
Łatwo się rozprowadza na włosach, tworząc gęstą pianę. Wystarczy niewielka ilość do umycia moich długich włosów. Po umyciu włosy są przyjemnie gładkie i miękkie w dotyku. Łatwiej się rozczesują i nie plączą się. Jest to jeden z lepszych szamponów, jakich używałam. Stąd też jego niezbyt niska cena - ok 40 zł, ale jest jej w 100% wart.

Odżywka rewitalizująca z marokańskim olejkiem arganowym
Opakowanie odżywki jest takie same jak w przypadku szamponu - niebieska 250 ml tuba zamykana na wygodny zatrzask. Konsystencja jest gęstsza niż szampon i ma biały kolor. 
Bez problemu rozprowadza się na włosach, dzięki czemu jest bardzo wydajna. Po zastosowaniu odżywki włosy stają się nawilżone, lśniące i nie plączą się. Cena odżywki to również ok 40 zł. 


Terapia rewitalizująca z marokańskim olejkiem arganowym 
Marokański olejek arganowy znajduje się w niewielkiej 50 ml buteleczce wykonanej z ciemnego plastiku. Buteleczka zawiera dozownik, dzięki któremu bez problemu wydostaniemy odpowiednią ilość kosmetyku. Konsystencja jest typowo olejkowa, dośc tłusta, złotego koloru. 
Zapach jest bardzo przyjemny i długo utrzymuje się na włosach. Wystarczą tylko 1-3 krople olejku, które należy rozprowadzić na całą długość wilgotnych włosów. Aby uzyskać dodatkowe efekty i wzmocnić regenerację włosów można stosować go także wieczorem, przed pójściem spać. Olejek ma lekką formułę, więc nie obciąża włosów i nie powoduje ich szybszego przetłuszczania. No chyba, że wylejemy na włosy zbyt dużo kosmetyku, co mi się jeszcze nie zdarzyło. Oprócz olejku arganowego w składzie znajdziemy keratynę, witaminę E oraz oliwę z oliwek, które po wniknięciu głęboko w strukturę włosów działają na nie nawilżająco i wzmacniająco.
Olejek stosuję zgodnie z zaleceniami producenta. Codziennie po umyciu włosów wmasowuje niewielką ilość olejku we włosy. Odkąd go stosuję zauważyłam znaczną poprawę kondycji moich włosów. Po pierwsze włosy są idealnie wygładzone. Mają piękny blask, przez co wyglądają na zadbane. Nie puszą się i łatwiej się układają. Wyglądają na zdrowe i odżywione.
Od teraz olejek jest moim numerem jeden jeśli chodzi o kosmetyki mające na celu wzmocnienie włosów. Zastąpiłam nim jedwab do włosów, który do tej pory stosowałam i nie zamierzam się z nim rozstawać. Jedyna jego wada to cena, która wynosi ok 40 zł, ale według mnie jest ona adekwatna do jego jakości i wydajności. Olejek starcza na bardzo długo, więc warto w niego zainwestować. Kupując go mamy pewność, że zapewniamy naszym włosom optymalną ochronę, dzięki starannie dobranym składnikom. Dla mnie jest to produkt luksusowy, a jego stosowanie to prawdziwa przyjemność. Myślę, że każda z nas może sobie pozwolić na taki luksus i rozpieszczać swoje włosy tym olejkiem :)

Kosmetyki Marc Anthony są dostępne w drogeriach Rossmann i Hebe oraz sklepach Tesco.

Na koniec załączam zdjęcie moich włosów po zastosowaniu wszystkich trzech wyżej wymienionych kosmetyków. Włosy wyglądają zdecydowanie zdrowiej, są wygładzone, nie puszą się i mają piękny połysk :)
Używałyście/używacie tych kosmetyków? Ciekawa jestem co o nich myślicie, bo ja jestem nimi zachwycona :)

15 komentarzy:

  1. Noo, luxusy Kochana testujesz, pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie bez zmian po tych kosmetykach, choć złe nie są:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, pięknie Twoje włosy wyglądają po ich użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:*
      mi też się podoba efekt, więc jestem w pełni zadowolona z tych kosmetyków :)

      Usuń
  4. wow!Twoje włosy wyglądają fantastycznie, zawsze o takich marzyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  5. Piękne masz włosy :) Przyznam, że tę markę znam jedynie ze słyszenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:*
      ja również wcześniej nie miałam nic do czynienia z tymi kosmetykami, jedynie gdzieś o nich słyszałam.
      teraz przetestowałam je na własnych włosach, więc mogę z czystym sumieniem polecić :)

      Usuń
  6. Nie miałam, ostatnio chciałam kupić, ale jakoś ktoś odwrócił moją uwagę i zapomniałam:) Śliczne włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:*
      polecam szczególnie ostatni kosmetyk - olejek arganowy.
      świetnie regeneruje zniszczone końcówki i wygładza włosy :)

      Usuń
  7. I love your style and I think that your blog is so nice!!! ... :) Would u like to follow each other on blogs and wanna stay in touch through google friends and facebook? Let me know :)
    I'm waiting you on my blog... ;)


    GIVE ME A VOTE__ for the contest of GRAZIA.IT __BLOGGER WE WANT YOU__ (just a click)__ Thank you <3!

    Follow me on:
    BOW OF MOON, Fashion Blog
    Facebook_ Twitter_ Google+_ Bloglovin'_ Chicisimo_ Fashiolista_ Tumblr_ Pinterest_

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow you have gorgeous hair! x

    OdpowiedzUsuń