Translate

sobota, 12 stycznia 2013

It's snowing!

Hej!
Wróciła do nas zima i znów spadł śnieg. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię taką pogodę. Zdecydowanie bardziej wolę śnieg od deszczu :)
Szkoda tylko, że w Wigilie nie było za oknem biało...

Korzystając z okazji postanowiłam dzisiaj zrobić dla Was kilka zdjęć. Swój debiut w dzisiejszym zestawie ma biały sweterek z Vero Mody, który znalazłam w swoim prezencie gwiazdkowym :) Sweterek jest wyszywany delikatną, srebrną nicią i ma rękaw długości 3/4. Spodnie już od jakiegoś czasu są w mojej szafie i pochodzą ze sklepu TK Maxx, a kozaki z Calzedonii kupiłam w zeszłym roku. Czarna opaska z kokardą pochodzi z Parfois.

W sumie taki zwyczajny zestaw, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba :)





Zdjęcia robione na szybko przed wyjściem na uczelnie. Niestety fotograf nie chciał za bardzo współpracować ze względu na minusową temperaturę..

U Was też za oknem prawdziwa zima? :)

31 komentarzy:

  1. Ale Ci do twarzy z tą kokardką na opasce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety -4, jest strasznie zimno.. od godziny próbuję się nagrzać i nie da rady :(
    Bardzo ładny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek jest śliczny,kokardka również ;))
    Ja też wolę śnieg od deszczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek super, ale czy Ty czasem nie przemarzłaś za bardzo?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyszłam tylko na chwilkę, żeby zrobić kilka zdjęć, więc nie było mi zimno :) bardziej fotograf narzekał ;d

      Usuń
  5. czarne rurki zawsze dobre :) kokardka dodaje Ci uroku, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw:) jak to możliwe że nie zmarzłaś:)??

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw bardzo mi się podoba :D ja również zdecydowanie bardziej wolę zaśnieżoną zimę, niż deszczową! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też za oknem biało, pięknie wyglądasz, ale to jak zawsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz super! Pozdrowienia dla fotografa :)
    _____________________
    Obserwuję!
    Proszę o kliknięcie w
    link Oasap w moim nowym
    poście - z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie prawdziwa, biala i mrozna :)
    sweterek masz super =)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie baardzo mroźno :)
    ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny codzienny outfit :) Mój fotograf na szczęście jest przyzwyczajony do kapryśnej pogody :D

    OdpowiedzUsuń
  14. podziwiam taką sesje na mrozie brrr
    stylizacja Ok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. visiting here with a smile. take care.. have a nice day ~ =)

    Regards,
    http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie :) a za oknem niestety zima w pełni :/

    OdpowiedzUsuń
  17. śnieg mi nie przeszkadza, ale mrozy tak :P ślicznie wyglądasz, a cały outfit jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również mrozy przeszkadzają.. ale białą zimę bardzo lubię :)

      Usuń
  18. Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
    Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też biało,nooo w końcu zima, styczeń:)
    Bardzo ładnie wyglądasz, ale zimno troszkę....:)

    OdpowiedzUsuń