Translate

wtorek, 8 stycznia 2013

Grejpfrutowe odświeżenie z odżywką do włosów Volume Salon vitamin&grapefruit, cece of sweden

Hej!
Dziś napiszę parę słów o nowości, jaka od jakiegoś czasu gości w mojej łazience i chyba zostanie w niej na dłużej.
Odżywka do włosów Volume Salon vitamin&grapefruit zawiera kompleks witamin i ekstrakt z grejpfruta. Przeznaczona jest do każdego rodzaju włosów, zwłaszcza do włosów pozbawionych objętości.
Dzięki zawartości witamin z grupy B odżywka przywraca włosom witalność, poprawia ich kondycję i wpływa regeneracyjnie na skórę głowy. Grejpfrut mający właściwości witalizujące, dodaje objętości przyklapniętym włosom oraz nadaje im połysk.

Odżywka znajduje się w 500ml butelce, otwieranej na wygodny zatrzask, przez który wydostaniemy odpowiednią ilość kosmetyku, bez nadmiernego rozlewania.
Ma dość lekką, kremową konsystencję w kolorze pomarańczowym, o przepięknym, naturalnym zapachu grejpfruta. Zapach nie jest chemiczny, mi kojarzy się trochę z żelkami owocowymi :) Po zastosowaniu odzywki możemy go wyczuć na włosach.
Sposób użycia odżywki jest taki sam jak w przypadku większości odżywek - niewielką ilość kosmetyku należy wetrzeć w umyte, wilgotne włosy i pozostawić na nich 2-3 minut. Następnie spłukać wodą.
Po zastosowaniu odżywki zauważyłam, że moje włosy są przyjemnie miękkie w dotyku, gładkie i wyglądają zdrowiej. Nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego efektu zwiększonej objętości, ale nawet tego nie oczekiwałam, ponieważ odpowiada mi naturalna objętość moich włosów.
Lubię zmieniać odżywki do włosów i często kupuję różne nowości, ale do tej odżywki z pewnością jeszcze powrócę. Urzekł mnie w niej ten piękny owocowy zapach i zadowala mnie efekt po jej zastosowaniu.

A Wy znacie tą odżywkę? Lubicie? :)

9 komentarzy:

  1. Ostanio chciałam ją kupić,ale w końcu zdecydowałam się na inną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To coś dla moich włosów, muszę się za nią rozejrzeć:)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znamy, nie znamy, ale dzięki Tobie odkrywamy nieznane i jak widać trafione;):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej odżywki, więc niestety nie wiem jak się sprawuje :) Obecnie wykańczam maskę z Alterry i mam chrapkę na Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam kochanie :) i chyba nie kupię bo moje włosy nie lubią odżywek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę tę odżywkę,ciekawi mnie ten owocowy zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji. Dziękuję za recenzję, znowu się czegoś dowiedziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj przydałaby mi się taka odżywka zwiększająca objętość włosów :) Szkoda, że ta nie działa tak pod tym względem:) Ale zapach żelków jest bardzo kuszący:)

    OdpowiedzUsuń