Translate

piątek, 11 stycznia 2013

Gładka buzia bez niespodzianek dzięki kremowi na noc Niszcz Pryszcz, Kosmetyki DLA

Hej!
Nadeszła pora na recenzję kremu Niszcz Pryszcz, który w grudniu otrzymałam do testów w ramach współpracy z firmą Kosmetyki DLA.
Kosmetyk znajduje się w ładnym białym opakowaniu, które dodatkowo umieszczone jest w kartoniku, na którym znajdziemy wszelkie niezbędne informacje na temat stosowania kremu.
Możemy z nich między innymi wyczytać, że receptura kremu została opracowana specjalnie z myślą o osobach z cerą tłustą, mieszaną oraz trądzikową. Krem należy nakładać każdego dnia wieczorem, na oczyszczoną skórę twarzy delikatnie wklepując.
Główne składniki kremu to: świeży odwar z wierzby oraz świeży napar z krwawnika, które działają na skórę przeciwzapalnie, regenerująco oraz zapewniają odbudowanie naturalnej bariery hydrolipidowej. Ponadto regulują proces złuszczania naskórka i zapewniają optymalne nawilżenie skóry. Dodatkowo krem został wzbogacony olejem jojoba, olejem z ogórecznika, AHA, d-panthenolem araz alantoiną.
Buteleczka wyposażona jest w wygodny dozownik z pompką, dzięki któremu z łatwością wydostaniemy odpowiednią ilość preparatu na zewnątrz bez zbędnego rozlewania się kosmetyku. Krem jest bardzo wydajny - jedno naciśnięcie pompki wystarcza na jedną aplikację.
Krem ma dość zbitą, treściwą konsystencję jasnego koloru lekko wpadającą w odcień żółto-pomarańczowy. 
Posiada delikatny, ziołowy zapach Nie jest on jednak zbyt intensywny i dość szybko się ulatnia. Łatwo się rozsmarowuje i szybko wchłania się w skóre nie pozostawiając na niej tłustego, lepkiego filmu.
Ze względu na swój naturalny skład krem nie powoduje podrażnień, jest więc idealny dla osób z wrażliwą skórą oraz alergików. Po nasmarowaniu skóra jest wyraźnie nawilżona i wygładzona. Krem nie zapycha porów, ponadto powoduje ich oczyszczenie i odblokowanie. Przy regularnym stosowaniu można zauważyć, że niedoskonałości szybko znikają, a nowe pojawiają się znacznie rzadziej. W tej chwili nie mam na twarzy ani jednej niemiłej niespodzianki!
Krem delikatnie reguluje proces złuszczania naskórka, przez co nie potrzebne nam są żadne peelingi. Dzięki temu skóra zyskuje promienny i zdrowy wygląd. Poprawia się także jej koloryt.
Jestem bardzo zadowolona z osiągniętych efektów. Codziennie wieczorem nakładam krem, a rano budzę się z matową i odżywioną skórą.

Cena kremu wynosi 15 zł/30g.

A Wy używałyście tego kremu? Jakie jest Wasze zdanie na jego temat? :)

22 komentarze:

  1. Nie znam tego kremu, ale polecę osobom w potrzebie:) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za recenzję, od dawna zastanawiam się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam, jednak u jednej z blogowiczek już o nim czytałam :) Bałabym się trochę, że mógłby wysuszać moją skórę, więc nie wiem czy się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy bardzo regularnym i długim stosowaniu daje dobre efekty.
    Pisałam u siebie o nim ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałby mi się taki kremiczek na me niespodziewajki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja go miałam i to kilka opakowań ..u mnie zaś dziala tak,że wysusza "stare" zaskórniki i pryszcze ale przyspiesza powstawaniu tych które nie moga wyjsć na światło dzienne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze widze. ale jesli ma dzialac, to czemu nie =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ten krem jest dostępny w zwykłych drogeriach?
    Bardzo będę wdzięczna za każdą poradę odnośnie prowadzenia bloga:)
    Ja dopiero zaczynam, tak więc zapraszam:
    http://hedonistka-na-pol-gwizdka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mapka z sklepami, w których można kupić kosmetyki DLA znajduje się na stronie: http://www.kosmetykidla.pl/ pod zakładką 'GDZIE KUPIĆ'
      krem można także kupić przez internet klikając na koszyk 'KUP ONLINE'
      :)

      Usuń
  9. It seems a really great one!!!^^

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. would you like us to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem pełnego składu tego kremu.. przydałby mi się taki krem niszczący wypryski, choć moja cera jest sucha i pewnie by ją zbytnio wysuszył.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy ten krem ;) myślę, że na moje pojedyncze wypryski by podziałał. Ciekawie tu, obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas Agatko średnio się sprawdził jednak...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra recenzja ;) Nigdy nie słyszałam o tym kremie

    OdpowiedzUsuń
  15. dokładnie to chciałam napisać, że nie słyszałam o tym także bardzo ciekawy post. Obserwuję [można się u Ciebie dowiedzieć czegoś nowego :)] i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mhm, nie używałam, jednakże takie kosmetyki w większości nie działają, więc nie zdziwiłabym się gdyby ten też :D.
    xoxo ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie podobną rolę spełnia teraz tonik migdałowy, którym przy okazji usuwam też blizny po wypryskach

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, tyle się już o tym kremie naczytałam, że chyba się w końcu na niego połaszę!

    Pozdrawiam i dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń