Translate

piątek, 4 stycznia 2013

Domowe SPA, czyli ekskluzywne trio do dłoni Marion

Hej!
Dzisiaj mam dla Was ostatni produkt, jaki otrzymałam do testów w ramach współpracy z firmą Marion.
Jest to ekskluzywne trio do dłoni z olejkiem arganowym.
(znów mój ulubiony olejek arganowy;) ) 
Zestaw składa się z trzech produktów do profesjonalnej pielęgnacji dłoni, które wspólnie  się uzupełniając zapewniają optymalne działanie naprawczo-regenerujące.
Każdy z produktów zamknięty jest w osobnej saszetce, które z łatwością otworzymy, dzięki zamieszczonych na nich nacięciach. Saszetki są wykonane z matowego materiału, co czyni ich otwieranie jeszcze łatwiejsze - nie ślizgają się w rękach.

Etap I - DELIKATNY PEELING
Możemy go nałożyć na suche lub wilgotne dłonie, następnie kulistymi ruchami wykonać delikatny masaż. Na końcu obficie spłukać wodą.
Peeling ma lekką, żelową konsystencję koloru jasnopomarańczowego. 
Widać w nim malutkie drobinki peelingujące, które bardzo delikatnie usuwają martwy naskórek. Z pewnością nie podrażni więc nawet bardzo delikatnej skóry.
Po spłukaniu peelingu zauważyłam, że moje dłonie stały się wyraźnie gładkie i przyjemnie miękkie w dotyku. Po suchych skórkach nie było żadnego śladu.

Etap II - PIELĘGNUJĄCA KĄPIEL
Zawartość saszetki z kąpielą należy wymieszać z 0,5l ciepłej wody. Następnie zanurzyć w powstałej kąpieli dłonie i moczyć przez 5 minut.
Zadaniem kąpieli jest zmiękczenie zrogowaciałego naskórka i przygotowanie dłoni do jak najlepszego wchłonięcia substancji aktywnych zawartych w kremowej masce.
Moczenie dłoni w kąpieli było bardzo przyjemne. Dodatkowa zaletą uprzyjemnającą kąpiel był piękny zapach olejku arganowego.
Konsystencja kąpieli jest dość tłusta, powstały nawet oczka na wodzie;) Dzięki temu dłonie po wyjęciu z wody są dogłębnie nawilżone i zrelaksowane.
Kąpiel pozwala się odprężyć i poczuć ulgę. 

Etap III - KREMOWA MASKA
Maska ma konsystencję białego kremu, który należy nałożyć na oczyszczoną skórę dłoni i pozostawić do wchłonięcia. Jest jej dość dużo - bez problemu wystarcza, aby pokryć obie dłonie dość grubą warstwą. 
Maseczka oprócz pielęgnacji dłoni, dba także o paznokcie i skórki wokół nich.
Po wchłonięciu dłonie wyglądają zdecydowanie lepiej. Są aksamitne w dotyku, wyraźnie nawilżone i zregenerowane. 

Według mnie taki zabieg jest idealnym przygotowaniem do manicure. Zmiękczona skóra jest zdecydowanie bardziej podatna na wszelkie dalsze zabiegi upiększające.

Ekskluzywne trio bardzo przypadło mi do gustu, jak zresztą wszystkie produkty firmy Marion, które miałam przyjemność testować. Z pewnością jeszcze nie raz po nie sięgne, zwłaszcza zimą, gdy często mam przesuszone dłonie.

A Wy robicie swoim dłoniom takie domowe spa? Lubicie takie zabiegi? :)

23 komentarze:

  1. lubię czasami takie zabiegi warto wiedzieć od was wszystkich blogowiczów co nowego jest.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie fajne:) lubię sobie robić takie odnowy biologiczne rąk i stóp:)) tego jeszcze nie próbowałam ale mam ochotę na te produkty

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie:) Miałam kiedyś z Marion coś na dłonie i byłam zadowolona. Przydatna recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie wypróbować, mam ostatnio mocne problemy z pielęgnacją dłoni :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam nic z firmy marion:) tylko dostałam ostatni płyn do demakijażu :) jeszcze nie próbowany ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej nie widziałam nigdzie tej firmy. Ale trio wygląda kusząco.

    http://hazajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety produkty firmy Marion są dość trudno dostępne..
      ja zaopatruję się w ich kosmetyki w osiedlowej drogerii :)

      Usuń
  7. Moje 'spa' dla dłoni ograniczam do nałożenia kremu do rąk :) Na szczęście nie mam wymagających dłoni.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja pielęgnacja dłoni też przeważnie kończy się na kremie do rąk, o którym nawet nieraz zapominam..
      ale lubię czasami się zrelaksować i zafundować sobie takie domowe Spa :)

      Usuń
  8. Jak tylko trafię na to trio to kupię bo już czytam kolejną pozytywną opinię o nim :) Świetny pomysł na wieczorne spa ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Własnie nie robimy takiego spa dłoniom, stopom a przydałoby się i to jak!

    OdpowiedzUsuń
  10. taaaaaaaaaaak, najwygodniejszy i najlepszy eyeliner w żelu :D Polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ale jeszcze nie testowałam......bardzo jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie słyszałam o tej firmie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marion nie jest drogą firmą a kilka kosmetyków od nich sprawdziłam i jestem zadowolona:)

    pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tym SPA dłoniowym wiele razy, chyba czas wypróbować :)

    Świetny blog , zapraszam do obserwowania i komentowania u mnie Agatuszkaa.blogspot.com , pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. mam podobny zestaw z perfecty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pielęgnacja dłoni jest teraz na topie ;) zima strasznie wyniszcza tą delikatną skórę ;/
    Ja robiłam ostatnio taki zabieg z PERFECTĄ ;)

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post & cute blog!
    I`m a new follower now.
    And I will be SOO happy, if you follow my blog:-)
    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę, że Marion to bardzo profesjonalna firma. :) ja osobiście potrzebuje czegoś na odbudowę włosów - niestety ciężko mi to idzie. ;/

    Na moim blogu organizuje konkurs wraz ze sklepem Partnersa, może zechcesz sprawić sobie prezent i wziąć udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny pomysł z tym " SPA " dla rąk, nigdy czegoś takiego nie robiłam a może powinnam spróbować.. obserwuje :d

    OdpowiedzUsuń