Translate

niedziela, 6 stycznia 2013

Christmas gifts - czyli co znalazłam pod choinką :)

Hej!
Co prawda Święta już minęły, Sylwester za nami, ja postanowiłam dopiero dzisiaj pokazać Wam moje Gwiazdkowe prezenty, o których wcześniej zapomniałam wspomnieć..
Wiele z Was takie posty opublikowało tuż po Świętach, ale chyba nie jest jeszcze za późno ;)

Chyba każdy z nas lubi dostawać prezenty, jak również obdarowywać nimi najbliższych, sprawiając im tym samym radość. Wiadomo, że nie to jest najważniejsze, co znajdziemy pod choinką, liczy się symboliczny gest płynący prosto z serca.
Ja zdecydowanie bardziej cenię sobie właśnie takie symboliczne prezenty niż dawanie pieniędzy. Nieraz są tak pięknie zapakowane, że aż szkoda rozrywać papier i otwierać ;)

W te Święta, jak co roku rozpakowywanie prezentów sprawiło mi wiele radości.
Poniżej przedstawiam większość moich prezentów.
Biały sweterek z srebrną nicią (Vero Moda) dostałam od rodziców. Sweterek był prezentem, którego się spodziewałam, bo rodzice kupili mi go podczas wspólnych zakupów, więc rozpakowując od nich prezent wiedziałam, że go tam znajdę :)
Różowy sweterek (Vero Moda) również dostałam od rodziców i też wiedziałam, że znajdę go w moim prezencie :) Sweterek już bez metki, ponieważ miałam go na sobie, co mogłyście zobaczyć tutaj.
Beżowy komin (Vero Moda) to dalsza część prezentu od moich rodziców. Komin już noszę, więc również nie posiada metki. Jest bardzo ciepły i przyjemny w dotyku.
Piżamkę (Atlantic) również znalazłam w prezencie od rodziców. Idealna na aktualną porę roku - posiada długi rękaw i długie spodenki. Bardzo wygodna :)
Kolejny ciuszek do spania - tym razem z krótkim rękawkiem na wiosnę/lato. Koszulkę nocną (C&A) ze słodkim kociakiem dostałam od cioci i wujka.
Wsuwki do włosów (Orsay) podarowała mi moja siostra. Bardzo lubię nosić rozpuszczone włosy, podpięte z boku ozdobną spinką czy wsuwką.
Lakiery do paznokci (H&M) również dostałam od siostry. Kolor złoty - Back By Noon oraz srebrny - Into The Wild. Idealne na Sylwestra i karnawał oraz do zdobienia paznokci.
Poniżej zdjęcie mojego dzisiejszego manicure, który wykonałam przy użyciu wyżej wymienionych lakierów. Jako bazę użyłam lakieru Essence - 05 Toffe To Go.
Oprócz wyżej pokazanych prezentów pod choinką znalazłam też słodycze, pieniądze oraz bieliznę :)

Okres Świąt zawsze zbiega się z czasem wymiany mojego telefonu. W minionym roku kilka dni przed Wigilią wybrałam się więc z tatą do salonu Orange po nowy telefon. Mój wybór padł na smartfon LG Swift L5. Teraz mogę wchodzić na bloga kiedy tylko chcę, dzięki internetowi w telefonie :)
No i na koniec chciałam Wam napisać o pewnej mojej tradycji dot. świątecznych podarunków :)
Od jakiegoś czasu kupując prezenty gwiazdkowe dla moich bliskich dorzucam zawsze jakiś drobiazg od siebie, który wykonałam własnoręcznie. W tym roku były to filcowe choineczki ozdobione z dwóch stron koralinami i cekinami.
Choinki są wypełnione watą i wykończone nitką. Na dole obszyłam je dodatkowo ozdobną wstążką.

P.S. Moja mama na początku myślała, że choinki kupiłam w sklepie ;d

28 komentarzy:

  1. Świetne prezenty^^
    Choinki są bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne prezenty :)
    Obie piżamki wyglądają bardzo fajnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Award, zapraszam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty:) Ten pierwszy sweterek jest przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta pidżama z Atlantica jest cudowna :D mam ten sam telefon, ale jestem nim załamana, nie tylko dlatego, że po jednym upadku ekran popękał, ale działanie, prędkość reakcji - porażka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście czasami wolno działa, ale jak narazie jestem z niego zadowolona ;)

      Usuń
  6. bardzo fajowe te prezenty :D pomysł z choinkami bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne prezenty, piękne paznokcie i pomysłowe choinki :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek biały jest cudowny :) piżamy to samo! :D nie pogardziłabym takimi :D a co do tel - u nas to samo - zawsze przed lub po świętach kończą się umowy więc telefony często można znaleźć pod choinką ;))) ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Telefon , cudo ! :) Ja bym chciała wymienić mój .

    Zapraszam do siebie, będzie mi miło jak wpadniesz ♥
    Obserwujemy? :)
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowny wpis, takie różności ;):) super!!!!
    Sweterek- very sexi, tel ciekawy. Pazurki- .

    Choinki extra, chciałabym taką! Na serio;):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcielibyśmy* jakby nie "paczeć" ;):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne prezenty:) a piżamki cuudne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing gifts! Love the first sweater!

    http://bamostwanted.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne i słodziutkie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy. Lakierki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju same cudeńka Agatka dostała i jaki piękny manicure zrobiła ;) i była bardzooooooooo grzeczna bo Mikołajek się postarał :d

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę tego białego sweterka :))

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej, jakie śliczne ♥
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super prezenty! też lubię jak prezenty są własnoręcznie przeze mnie zrobione :) obserwuję i zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  20. I love your nails!
    Follow each other?

    OdpowiedzUsuń