Translate

piątek, 18 stycznia 2013

Chocolate Praline Lait Corps Body Lotion, Sephora

Co powiecie na mleczko do ciała o zapachu czekoladowej pralinki?
Mnie ten zapach na tyle urzekł, że postanowiłam je wypróbować :)
Zapach jest cudowny i długo utrzymuje się na skórze. Mogłabym go porównać do zapachu budyniu o smaku czekoladowym czy toffi. Bardzo naturalny i dość intensywny. Wiele razy słyszałam pochwały ze strony znajomych, którzy pytali mnie czym tak ładnie pachnę :)
Kosmetyk znajduje się w 150 ml tubce w kolorze zbliżonym do koloru mleczka. Na dole tubki umieszczone jest zamknięcie na zatrzask, z którego łatwo wydobywa się kosmetyk. Może nawet trochę zbyt łatwo, bo zdarza się, że wyleje się nieco więcej kosmetyku niż byśmy chciały...
Konsystencja jest bardzo rzadka, wręcz lejąca się, co dla niektórych stanowi plus, a dla innych minus produktu. Musimy jednak pamiętać, że jest to mleczko (fr. lait-mleko), a nie balsam czy masło do ciała. Dzięki bardzo lekkiej konsystencji mleczko łatwo się rozprowadza i błyskawicznie wchłania się w skórę nie pozostawiając na niej lepkiego filmu. Możemy więc od razu po balsamowaniu nałożyć ubranie, bez obaw, że przyklei nam się do ciała :)

Niestety nie zauważyłam działania nawilżającego czy natłuszczającego. Owszem, skóra po użyciu mleczka jest gładka i przyjemnie miękka w dotyku, ale efekt nawilżenia jest znikomy.
Według mnie to mleczko świetnie sprawdzi się w okresie letnim, natomiast zimą potrzebuję kosmetyku, który zapewni prawidłowe nawilżenie mojej skórze, a to mleczko z pewnością nie zastąpi treściwego masła do ciała...
Mleczko mnie nie uczuliło i nie spowodowało podrażnień. Myślę więc, że jest to dobra alternatywa dla osób z wrażliwą skórą, jednak dla posiadaczy mocno przesuszonej skóry ten kosmetyk może być po prostu za słaby.
Mimo braku specjalnych właściwości pielęgnacyjnych na pewno jeszcze kiedyś kupię to mleczko. Chociażby dla samego zapachu, których wybór jest naprawdę ogromny - od owocowych, po kokosowe, waniliowe, curacao, miętowe, zielona herbata... Każdy znajdzie wśród nich swojego faworyta. Niestety cena - ok 30 zł nie zachęca do kupna, ale często można je dostać na przecenie. Warto więc poczekać na odpowiedni moment i nabyć mleczko w przystępnej cenie :)

31 komentarzy:

  1. 30 zł- dużo ;( ale musi być boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 30 zł to trochę dużo, więc chyba mimo ochoty się nie skuszę - oszczędzam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach z pewnością świetny, jednak niestety za taką cenę bym się nawet za nim nie obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tej wersji nie miałam ale po używaniu miętowego, które mam chyba to też musi być świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. A no cena odstrasza :( a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dostarczyć kurierem czy osobiście? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mieszkasz gdzieś w pobliżu Poznania to zapraszam osobiście ;D

      Usuń
  7. Takie słodkie "jadalne" zapachy to moi faworyci w kwestii kosmetyków do ciała :) Szkoda tylko, że to mleczko nie nawilża wystarczająco, bo jednak piękny zapach to nie wszystko, zwłaszcza zimą...

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm nie niestety 30 zł nie dałabym za sam ładny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyobrażam sobie jak pachnie cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja wlasnie tak srednio ;d moze sie przekonuje powoli xd

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie, Twój post przypomniał mi, że w moim mieście jest -70% w Sephorze z powodu likwidacji sklepu. Aaaa i znów wydam pieniądze!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o nie produkt sephory ktorego nie zauwazylam :) czas to nadrobic:)

    OdpowiedzUsuń
  13. czyli dla mnie za słaby będzie,no szkoda,bo zapachem mmnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mm zapach musi być fantastyczny. Lubię słodkie zapachy w kosmetykach. No i duży plus, że zapach utrzymuje się na ciele. Tylko szkoda, że nie nawilża ale w sumie to żel, więc nie ma co oczekiwać, że będzie nawilżał jak balsam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam jeszcze żadnego z produktów Sephory. To fakt, że cena nie jest zachęcająca, ale jak sa przeceny, to warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog, postaram się zaglądać częściej! Dodaję, zapraszam do siebie i obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie mleczko do ciała które nie nawilża to bubel, na lato na wiosnę czy na zimę :P więc raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś tam nawilża ;p ale słabo..
      jak dla mnie takie mleczko o lekkiej konsystencji jest świetną alternatywą na lato :)

      Usuń
    2. ja na lato też lubię tłuściochy :P hehe

      Usuń
  18. fajny blog :)
    dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  19. zapach kuszący, ale i ja w zimie potrzebuje czegoś "tłustszego" co ochroni moją skórę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Awesome review! Thank you!

    Have a wonderful weekend, dear!

    xxx

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lotiony z Sephore nie są za fajne, faktycznie słabo nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście musi pięknie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mleczko jest średnie bo miałam przyjemność przetestować go :) za taka cenę znajdzie się dwa przeciętne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwilebiam takie zapaszki ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tego co słyszałam, to fajny :D
    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. However, the entire baker gives increase one specific blue glaze aware.
    In the long run, depends upon believed of this are probably wondering.

    A mere pieces of art to become torch dismissed.
    Much better baking, obtain a paddle aka wide desert spoon along
    with move the sausage close to so it will handle the entire central fields of often the mug.


    my blog kitchenaid black 4-slice long-slot toaster

    OdpowiedzUsuń