Translate

wtorek, 18 grudnia 2012

Wyniki konkursu :)

Hej! 
Moje pierwsze rozdanie dobiegło końca.
Cieszę się, że niektóre z Was wzięły w nim udział. Mam nadzieję, że w kolejnych rozdaniach będzie Was jeszcze więcej :)

Ok, przejdźmy do wyników :)
Miałam bardzo duży problem z podjeciem decyzji. Poprosiłam więc o pomoc moją siostrę, która po przeczytaniu wszystkich odpowiedzi wybrała jedną, która jest jej zdaniem najbardziej oryginalna i wyróżnia się na tle pozostałych, choć wszystkie są równie piękne i prawdziwe.

Pozwolę sobie zacytować wypowiedź, która skradła moje i mojej siostry serce :)
"Magia Świąt cudowny czas,
dla rodziny i każdej z nas ;)
Jest kolędowanie,
z rodziną przy stole zasiadanie :)
Jest opłatek symboliczny, 
sprawia że ten czas staje się magiczny.
Jest piękna choineczka,
cudnie wygląda na niej każda bombeczka :)
W każdym domu dużo miłości,
wzajemnej dla siebie życzliwości :)
Są też prezenty i upominki, 
aby wszyscy mieli wesołe minki :)
Przede wszystkim jest cud Narodzenia,
cudownego i dobrego istnienia
Niech więc każdy się raduje i
na ten świąteczny czas wzajemnym uśmiechem obdaruje :)

Święta kocham przedwszystkim za tę atmosferę pełną ciepła i miłości. Za choinkę, ze kolędy, za Pasterkę, za rodzinną atmosferę :) A nawet za sprzątanie i gotowanie :D bo to jest właśnie ta magia :) "

Ta wypowiedź należy do Dagusi :)
Gratuluję Kochana!
Czekam na Twojego maila z adresem do wysyłki :)
agatttta@gmail.com

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za wzięcie udziału w moim skromnym rozdaniu i zapraszam na następne - kolejne przewiduję na początek kwietnia z okazji rocznicy bloga :)

6 komentarzy:

  1. Nie udało się i tym razem, ale gratulujemy pięknie!;*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje Dagulinko ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku dziękuję ślicznie- jesteście cudowne dziewczyny, nawet się nie spodziewałam :) moje wiersze pisze z serca i dla serca- osobiście dla bloga ♥ buziam mocno ♥.♥

    OdpowiedzUsuń