Translate

czwartek, 20 grudnia 2012

Time for shopping!

Hej!
Dziś miałam trochę luźniejszy dzień, więc od rana wybrałam się na pocztę. Po drodze przy okazji weszłam też do paru sklepów z ciuchami, a jak wiadomo na takie zakupy zawsze jest odpowiedni czas ;d Zresztą nie ma chyba nic lepszego na natychmiastową poprawę humoru ;)
Zobaczcie co udało mi się w nich upolować :)

Pierwsza bluzeczka pochodzi ze sklepu Chamakh i kosztowała 49 zł.
W sumie to jest to bardziej taki cieniutki sweterek z długim rękawem.
Druga pochodzi z Vero Mody i zapłaciłam za nią 45 zł.
Bluzeczka jest cała wykonana z czarnej koronki i ma rękaw długości 3/4.
Poniżej możecie zobaczyć jak bluzeczki prezentują się na mnie :)



 Podobają Wam się? :)

Na koniec chciałabym serdecznie podziękować za dwie przemiłe przesyłki, które wczoraj otrzymałam.
Pierwsza z nich to kartka z życzeniami świątecznymi od złośnicy102.
Do kartki były dołączone 3 próbeczki kremów :)
Druga przesyłka to nagroda, którą wygrałam w konkursie u Kingi :)
(Po raz pierwszy udało mi się wygrać konkurs :))
Bardzo Wam dziękuję Dziewczyny. Wasze przesyłki sprawiły mi wielką radość :*

11 komentarzy:

  1. śliczny ten różowy sweterek....

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie Ci i w sweterku i w koronkowej bluzeczce :) śliczna ;)

    gratuluję paczuchy ♥.♥

    śliczna kartka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się nowe ciuszki:) Ślicznie wyglądasz!
    Gratulacje:) Świetna nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta druga bluzeczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, koronkowa bluzeczka piękna! :) sama bym taką nie pogardziła :D :*
    A nagroda - mam nadzieję, że będzie się dobrze sprawowała podczas całego przyszłego roku :) i zapiszesz w kalendarzu same dobre wydarzenia i plany :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bluzeczki ;)

    Pozdrawiam i obserwuję Malinową Klubowiczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja Ci zazdroszczę figury.
    super bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje kochana...wygrac cos to jest naprawde fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek i bluzeczka świetne, na Tobie wyglądają rewelacyjnie:)!

    OdpowiedzUsuń