Translate

czwartek, 6 grudnia 2012

TAG - Magiczne Święta :)

Parę dni temu zostałam zaproszona przez Dagusię do Świątecznego TAGu, na który dzisiaj odpowiem. Dziękuję Ci Kochana za otagowanie ;*
Nie przypadkowo wybrałam właśnie ten dzień - dziś mamy Mikołajki, więc Świąteczny TAG idealnie pasuje, aby przybliżyć nam magię Świąt, które zbliżają się wielkimi krokami :)
ZASADY:

Po prostu umieść powyższy obrazek w swojej notce oraz napisz, co zrobisz w tym roku, aby te święta były jeszcze bardziej magiczne! Chodzi o to, aby oderwać swoje myślenie o świętach od przystrojonych witryn sklepowych, okazyjnych promocji, czy jarmarków świątecznych i pomyśleć, co możesz dać od siebie, aby magia świąt wypłynęła prosto z serducha, zamiast z telewizora i reklam Coca Coli. :) Nie muszą to być wielkie zamierzenia, może w tym roku upieczesz pierwsze w swoim życiu pierniczki? Może naszpikujesz pomarańcze goździkami, aby ich aromat wypełniał cały dom? A może wraz z bliską osobą w spokoju ubierzesz choinkę i zatrzymasz się na chwilę, aby porozmawiać z nią dłużej i wypić ciepłe kakao? Pełna dowolność dozwolona! :)
Kiedy już podzielisz się swoimi pomysłami, otaguj kolejnych pięć osób :)

Święta to dla mnie zawsze magiczny czas. Każdego roku są wyjątkowe i wspaniałe. To czas, kiedy spotykamy się razem przy stole, to dni spędzone w rodzinnym gronie. Czas refleksji i pojednania..
Jak co roku nie może zabraknąć w moim domu żywej choinki, którą wraz z siostrą ubierzemy słuchając świątecznych piosenek i kolęd. Zapach igliwia i wypieków wypełniając cały dom wprowadzi do naszego domu świąteczną atmosferę, która już w tej chwili zaczyna się tworzyć przez różne świąteczne ozdoby zdobiące nasz dom. Czas oczekiwania do Świąt wypełniać będą rodzinne wypieki i wspólne oglądanie świątecznych filmów z bliskimi. Mam nadzieję, że śnieg, który widzę w tej chwili za oknem utrzyma się do Wiligii i nada Świętom jeszcze więcej niezwykłej magii i klimatu :)

DO ZABAWY ZAPRASZAM:

Na koniec kilka zdjęć, które przed chwilą zrobiłam. W moim domu już pojawiają się pierwsze świąteczne akcenty :) 





A Wy zdobicie już swoje domy na Święta? :)

11 komentarzy:

  1. masz piękny dom.... już czuję ten klimat.... ja równiez stroję swoje mieszkanie.... mieszkając z rodzicami w domu miałam większe pole do popisu :) ale moja kawalerka też już wita święta :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, jakie piękne ozdoby! :)
    Za jakiś czas z pewnością odpowiem na ten TAG, dzięki za oTAGowanie mnie.

    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za otagowanie:*
    ja chyba już w ten weekend ubiorę choinkę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie to wygląda, ja jeszcze nie zaczęłam bo mam remont ale jak tylko się skończy to niedługo zabiorę się za to:) bo uwielbiam mieć dom ubrany świątecznymi ozdobami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny ten kalendarz na poręcz- ogółem wszystko Agatko cudowne ahhh u mnie też już małymi krokami widać święta :) śliczności dziękuje za zrobienie tagu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za otagowanie :)
    zdjęcia bardzo ładne - dekoracje przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba za bardzo rzucało się w oczy..:D

    OdpowiedzUsuń
  8. o jakie fajne ozdóbki..masz przestrzenny dom to mozesz sobei na to pozwolic..bo ja neistety nie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne i pomysłowe ozdoby świąteczne, też muszę w końcu iść do piwnicy po ozdoby świąteczne, bo póki co kupiłam tylko gwiazdę betlejemską. Zawsze coś:)

    OdpowiedzUsuń